quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
En nog een complimentje voor deze TT! Mooi gevonden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Qua tactisch inzicht faalt ie anders behoorlijk, hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mochten we voor dat het topic er was er over lullen als brugman maar nu er een topic over het onderwerp op slot is, mag het niet meer????
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.
Moet je zelf maar kijken of je het risco wil nemen. Niet mijn zorg. Dat zoeken jullie eigen mods en de FA's maar uit na hun schoonheidsslaapje.
ey syb over welk topic gaat dit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:12 schreef Syb-rund. het volgende:
tragisch, en toch was het te verwachten.
he had it coming, had die maar geen plaat voor zijn hoofd moeten hebben de hele tijd
hieroverquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Wat? Waar gaat het over? Wie is die lelijke puistenkop?
Check het topic van Zotheid: Checkmate, Emimich ontmaskerd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Wat? Waar gaat het over? Wie is die lelijke puistenkop?
Ik heb wel een vermoeden wat hij deed, maar echt op de hoogte ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Check het topic van Zotheid: Checkmate, Emimich ontmaskerd!
Iedereen die al een tijdje meeloopt weet hoe Emimich doet.
N.a.v. zijn mooie topic over discussie, waar hij duidelijk met zijn neus op de feiten gedrukt word, kwam dit pareltje voorbij.
Ik zeg: KLASSE
Want wie zo doet, zo ontzettend stug volhouden dat hij boven iedereen staat, verdient dit gewoon.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:36 schreef Cybey het volgende:
Het topic is al dicht en had er willen posten
Geen idee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar wie heeft er een samenvatting van dit hele verhaal?
Iemand anders dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen idee.
Heeft Emimich zelf nog gereageerd ergens hierover? (of in het topic zelf?)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jitzzzzzzzzzeeeee alles goed mijn goede vriend?
Altijd chill weettoghquote:
hoe bedoel je precies? de samenvatting van emimich zelf? zijn gedrag? of zijn backfiretroep?quote:
Nou ja, in een paar zinnen de aanleiding van het topic van ZH. En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies? de samenvatting van emimich zelf? zijn gedrag? of zijn backfiretroep?
Heb je het discussie topic van emimich niet doorgelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, in een paar zinnen de aanleiding van het topic van ZH. En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.
Eeuh nee, waar is dat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb je het discussie topic van emimich niet doorgelezen?
Self-explanatory
Serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |