quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
En nog een complimentje voor deze TT! Mooi gevonden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Qua tactisch inzicht faalt ie anders behoorlijk, hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mochten we voor dat het topic er was er over lullen als brugman maar nu er een topic over het onderwerp op slot is, mag het niet meer????
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.
Moet je zelf maar kijken of je het risco wil nemen. Niet mijn zorg. Dat zoeken jullie eigen mods en de FA's maar uit na hun schoonheidsslaapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |