RACIST, KUT MOLUKKER.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
DOE JE ER OOK TAUGE OP? GORE KUTPINDA.
Natuurlijk, maar als er iemand over kaste loopt te ratelen weten we genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
He'll be back. Onder een andere naam.
Maar het zou wel van hersenloos gedrag tonen als we zo domweg zoiets openbaren. Mij lijkt de subtiele manier beter. Je krijgt sowieso een slotje erop, als je het niet goed aanpakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Mweh, ik vind wel dat de rest van de FOK!-gemeenschap dient te weten. Net als met pedo's in Engeland die naar een ander dorp verhuizen.
Kom maar, pm het topic maar en verdere details, ik zal het gewoon onder mijn naam kopiëren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
Iemand die een ban wil riskeren (al dan niet achter een proxy)? Ik ga zelf het topic niet openen, maarre...
Je hebt de PM toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom maar, pm het topic maar en verdere details, ik zal het gewoon onder mijn naam kopiëren.
Dat is FOK! Hell, ik heb zelfs screenshots gemaakt van elke stap die ik ondernam in de PM.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
zo mooi dat we al die plaatjes ook echt opgeslagen hebben
I'm your guy.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
Iemand die een ban wil riskeren (al dan niet achter een proxy)? Ik ga zelf het topic niet openen, maarre...
Ja, maar Titel, PI enz enz.quote:
IQM maakt zelfs screenshots van de screenshots. Je mag later in mijn bedrijf komen werken, IQM.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is FOK! Hell, ik heb zelfs screenshots gemaakt van elke stap die ik ondernam in de PM.Je weet maar nooit, hè...
Moderatorstaking, anyone?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen zin in massaal ban-gedoe. Dat ken ik al wel uit het verleden
Glad als een aal, deze jongen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom maar, pm het topic maar en verdere details, ik zal het gewoon onder mijn naam kopiëren.
We moeten dat forum echt raiden ouwe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef IQM het volgende:
De vraag is: stopt hij nu ook definitief met zijn speledingetje spelpunt.nlWil hij daar zijn verworven status + moderatorschap zomaar opgeven?
quote:
Geen superman?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:52 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
"Checkmate, Emimich ontmaskerd!" +-PI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |