quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:![]()
mijn moeder had zojuist besloten om een uitstekende spijker met een hamer terug in mijn stoel te slaan.
slaat ze gewoon meteen op haar duim, waardoor de marathon loper in haar ontwaakt en ze vervolgens een paar rondjes door mijn kamer rent, ''au-roepend'' .
na een meter of 50 neemt ze een dramatische afscheid van mij (au-roepend) en snelde ze naar de badkamer
Ja klopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
florian, is dat niet je oude ui?
ik herinner die nog van vroegah
ik lurk te lang op fokquote:
zotheid had een instant rimshot op de op's plek gegooid, die barbaarquote:
Wat is instant rimshotquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zotheid had een instant rimshot op de op's plek gegooid, die barbaar
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Syb-rund. het volgende:
ohja en Zotheid, krijg aids met je klote rimshot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik zeg:*Heuy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuj Kali
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Dat was wel leuker geweest ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef 3lmo het volgende:
Ik had liever een rode-power-ranger-die-gay-blijkt-te-zijn topic titel.
hadden jullie maar de lapo moeten pakken luie flikkersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef 3lmo het volgende:
Ik had liever een rode-power-ranger-die-gay-blijkt-te-zijn topic titel.
Inderdaad. Er was tijd genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hadden jullie maar de lapo moeten pakken luie flikkers
Speel jij maar in op de actieve onderwerpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hadden jullie maar de lapo moeten pakken luie flikkers
oh correct btwquote:
ja maar anders gaan lui zoals jij nooit een op maken, dat willen we natuurlijk niet hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Speel jij maar in op de actieve onderwerpen.![]()
Tevens, het mag niet regenen als ik zo weg moet. Dan moet ik nog een jas aan in plaats van een comfortabel vest.
Da's waar ook. Dan moet deze wel binnen anderhalf uur dicht, want daarna ben ik weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh correct btw
[..]
ja maar anders gaan lui zoals jij nooit een op maken, dat willen we natuurlijk niet hebben![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik scrollde langs de topiclijst en stopte hier even!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heuj Kali
Gozert!
Nog mensen naar Free Festival geweest afgelopen zaterdag?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
die is zo fucking geniaalquote:
1337quote:
nee, is dat wat danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gozert!
Nog mensen naar Free Festival geweest afgelopen zaterdag?
Nee, dat was wat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
1337Ik mag dan oud zijn, die snapte ik ook nog wel....
[..]
nee, is dat wat dan
zo krijg je ook geen mensne mee als jel potverdorie geen spannend en overtuigend verhaal erover verteldquote:
zo een lapo voor nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
3lmo, topics verzieken met plaatjes, 48 uur.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
IQM, bedreigen van users doe je maar ergens anders, doei
Je eigen banmelding postenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef remlof het volgende:
IQM, heefthyves
, 3 uur schoffelen op het plaatselijke plein
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo krijg je ook geen mensne mee als jel potverdorie geen spannend en overtuigend verhaal erover verteld
16:013 ja?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef remlof het volgende:
jitzzzze, rijden in een saaie standaarduitvoering BMW-1 serie. Mail maar met kerst. Of niet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef remlof het volgende:
Heel KLB-SC, het impersoneren van een FA. Mail maar rond pasen.
je word bedankt, nu moet ik naar die gare kek site om helemaal info te verzamelen omdat ik nu wel nieuwsgierig benquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet mee als het al geweest is, ik vroeg wie er geweest waren!
Nee, dan komt de nerd in mij naar bovenquote:
Hallo!quote:
HAHAHAHAquote:
Ik wil ook slapen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was in slaap gevallen..
Ging de telefoon, gelijk zowat een hartaanval...
Ik kan je vertellen dat ik me niet bijzonder lekker voelquote:
Mja, ik slaap slecht de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik me niet bijzonder lekker voel![]()
Slapen in de middag is kut.
How come?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, ik slaap slecht de laatste tijd.
Geen idee, het leven gaat weer de goede kant op, maar ik slaap slecht somehow. Nu moet ik het doen met vier of vijf uur per nacht.quote:
Ik kan niet eens wakker blijven met 6 uur per nacht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, het leven gaat weer de goede kant op, maar ik slaap slecht somehow. Nu moet ik het doen met vier of vijf uur per nacht.
Ik haat sowieso, vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef McFearless het volgende:
En vannacht om twee uur in slaap vallen en om half vijf weer wakker worden is ook geen aanrader.
Ja, klopt. Ik werk van 07.00u tot 16.00u dus dan komt de klap pas als je alweer thuis bent. Maar veel slapen zuigt ook, dan heb je niks aan je dag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens wakker blijven met 6 uur per nacht.
Maar het ligt er ook aan of je met iets bezig bent de hele middag, dan gaat het wel goed, namelijk.
Vroegah...
Ging ik om half 4 naar bed en stond om half 7 weer op...
Dat doe ik nu ook niet meer
te weinig slaap > teveel slaapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werk van 07.00u tot 16.00u dus dan komt de klap pas als je alweer thuis bent. Maar veel slapen zuigt ook, dan heb je niks aan je dag.
Ik ook niet, maar het went na een tijdje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat sowieso, vroeg opstaan.
Ben er niet op gebouwd.
Ik zou echt niet blij worden van werk dat al om 7 uur begintquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik werk van 07.00u tot 16.00u dus dan komt de klap pas als je alweer thuis bent. Maar veel slapen zuigt ook, dan heb je niks aan je dag.
maar dan heb je wel de avond voor jezelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt niet blij worden van werk dat al om 7 uur begint
Ja, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het went na een tijdje.
Die heb ik nu ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dan heb je wel de avond voor jezelf
Ik ook niet, maar ja, dan ben je op tijd weer thuis ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt niet blij worden van werk dat al om 7 uur begint
Ik kan niet wakker worden zonder wekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.
Overigens, als ik mezelf instel dat ik om 8 uur op moet (of zo) dan word ik meestel voor die tijd wakker.![]()
Maar ik vertrouw er maar niet volledig op.
ook dat houdt ooit eens op, helaasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook![]()
Alleen ben ik nog maar een student, dus...
Mijne van 16.00u tot 17.00u.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook dat houdt ooit eens op, helaas
wat zouden jouw ideale werktijden zijn dan?
*visual heeft van 5 wekkers om het bed van McFearlessquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja, dan ben je op tijd weer thuis ook.
[..]
Ik kan niet wakker worden zonder wekker.Behalve om half drie 's nachts op niks af.
Van 10.00 tot 18.00 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook dat houdt ooit eens op, helaas
wat zouden jouw ideale werktijden zijn dan?
eens, in een vertrouwde en fijne omgeving; zoals de kroegquote:
Drie.quote:
Dan is het van 16.00u tot een uur of vijf 's nachts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eens, in een vertrouwde en fijne omgeving; zoals de kroeg
13 uur, dat lijkt bijna op werkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Drie.![]()
[..]
Dan is het van 16.00u tot een uur of vijf 's nachts.
Op zaterdag is dat mogelijk, weliswaar niet alles in een kroeg maar dan gaat het zo: Terras ----> Kroeg ----> Uit.quote:
Die is er dan ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:48 schreef Syb-rund. het volgende:
moet zo'n schatje zich wel in de kroeg bevinden![]()
[ afbeelding ]
beter kan het haast nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Op zaterdag is dat mogelijk, weliswaar niet alles in een kroeg maar dan gaat het zo: Terras ----> Kroeg ----> Uit.
quote:
Knik knak knak, zei je nek; toen ik mijn hummer in je voortuin stakquote:
Mits leger versie want anders breekt je as af of vallen je wielen eraf.. hummers voor het volkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Knik knak knak, zei je nek; toen ik mijn hummer in je voortuin stak
Je hebt ze ook met kermislichten enzo...quote:
quote:
leger versie eet je op. H2 of H3 voor het volk breekt zijn as of valt uit elkaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met kermislichten enzo...
Beter word ik nooit aangereden door zo'n ding, want dan overleef ik het niet
ik vond je post in HOMO beterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Elishaquote:
STOP! Hummertime!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] Dit is de enige hummer waarme je over straat kan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
ik neem hem maar even in de hand denk ik
Wel je handen wassen daarna he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
ik neem hem maar even in de hand denk ik
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mits leger versie want anders breekt je as af of vallen je wielen eraf.. hummers voor het volk
Weten klasgenoten het niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje boos op m'n school. Ze moeten de 18e laten weten of we geslaagd of gezakt zijn.. Maar we hebben geen enkel bericht gekregen over hoe of watdus of ze bellen of niet, en hoe laat etc.
Nu moet ik morgen ofzo langs school om het te vragen godverdomme.
Wie ben jij nou weer?quote:
Tja, scholenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje boos op m'n school. Ze moeten de 18e laten weten of we geslaagd of gezakt zijn.. Maar we hebben geen enkel bericht gekregen over hoe of watdus of ze bellen of niet, en hoe laat etc.
Of je belt natuurlijk gewoon even de receptie en laat het hen uitvogelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Die uitslagen hangen toch al gewoon die dag in je school? Bij mij was het toen mooi weer en maat belde dat er maar 1 gezakt was op gym.. Ik meteen naar strand dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Niemand weet hetquote:
Nee ze hangen ze niet op voor zover ik weet..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die uitslagen hangen toch al gewoon die dag in je school? Bij mij was het toen mooi weer en maat belde dat er maar 1 gezakt was op gym.. Ik meteen naar strand dus
De receptie weet nooit iets, dus dan zou ik m'n teamleider al moeten bellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of je belt natuurlijk gewoon even de receptie en laat het hen uitvogelen.
Kan je niet even bellen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De receptie weet nooit iets, dus dan zou ik m'n teamleider al moeten bellenen aangezien ik m'n zusje heb beloofd haar nog een rondleiding te geven op d'r aankomende middelbare school kan zij mooi mee
![]()
Je kunt me veel wijs maken, maar de receptie weet écht wel hoe het zit met eindexamenuitslagen...lijkt mij.quote:
Gelukkig heb ik maar 1 jaar op dezelfde school gezeten als mijn zusjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De receptie weet nooit iets, dus dan zou ik m'n teamleider al moeten bellenen aangezien ik m'n zusje heb beloofd haar nog een rondleiding te geven op d'r aankomende middelbare school kan zij mooi mee
![]()
Nou bel ze zelf even zou ik zeggen, dan zul je het wel merkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kunt me veel wijs maken, maar de receptie weet écht wel hoe het zit met eindexamenuitslagen...lijkt mij.
Vraag dat over 10 jaar nog eens, dan laat ik misschien wel jongens bij d'r in de buurtquote:
Nu of op de dag zelf?quote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik maar 1 jaar op dezelfde school gezeten als mijn zusje
Noem een prijs, en ik laat weten of ik akkoord ga.quote:
Dat kind is al 12 ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noem een prijs, en ik laat weten of ik akkoord ga.
Pics van jou en je zusje samen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Vraag dat over 10 jaar nog eens, dan laat ik misschien wel jongens bij d'r in de buurt!
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kind is al 12 ofzo.10 en jonger is oké, daarna begint de aftakeling alweer.
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noem een prijs, en ik laat weten of ik akkoord ga.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zegdat is toch gezellig? Ik heb wel twee jaar op dezelfde school als m'n broertje gezeten, maar ik zag 'm misschien 1 x in de twee weken ergens lopen ofzo, meer niet
De receptie van onze school wisten zelfs niet welke leerkrachten er allemaal werkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kunt me veel wijs maken, maar de receptie weet écht wel hoe het zit met eindexamenuitslagen...lijkt mij.
Waarom liet je d'r die tas kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_! Nee dat is niet gezellig.
Ik kan het niet zo goed met haar vinden.
En in het begin was het wel grappig om zo'n verdwaalde brugger voorbij te zien zoeven met een veel te grote kiplingtas.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
20-04-2009 Dispositie Af 75,00
13-02-2009 Dispositie Af 25,00
16-01-2009 Dispositie Af 150,00
19-02-2009 Dispositie Af 500,00
Het gaat niet goed met m'n spaarrekening.
Omdat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom liet je d'r die tas kopen? Zelfs m'n broertje heeft in de eerste klas naar mij geluisterd en gewoon een kleine zwarte eastpack gekocht, hij is me nog dankbaar
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
-"Er werkt hier geen meneer Vonk [ afbeelding ] "
Zo'n kiplingtas met van die grote zijvakken? Die waren zo lelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_! Nee dat is niet gezellig.
Ik kan het niet zo goed met haar vinden.
En in het begin was het wel grappig om zo'n verdwaalde brugger voorbij te zien zoeven met een veel te grote kiplingtas.
Dit is mijn zusje.quote:
Je vergeet de mooiste foto van haarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dom kind, ze heeft dr riem op de verkeerde plek zittenquote:
Kaboutertjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
31-03-2009 Inleg Bij 150,00
30-03-2009 Inleg Bij 150,00
Geen flauw idee hoe ik aan die 300 euro kwam..
Ze ziet er anders niet als een indo uit.quote:
Ik had er ook eentje, en toen na 2 weken rondlopen met dat ding heb ik tegen m'n ouders gegild dat ik 'm nooit meer mee naar school zou nemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n kiplingtas met van die grote zijvakken? Die waren zo lelijk.Ik had ook wel een kiplingtas, maar dan een beschaafde.
M'n vakantiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaboutertjes.
En wat kost er 500 euro?
Ik heb ook nog niks gehoord. Maar mijn mentor is een schattige oude man van een jaar of 124 en die heeft me zijn msn gegeven dus ik vraag het wel op msn aan hemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb er ook een gehad, van de 1e tot en met de 2e, daarna had ik er 1 van O'neill en Brunotti.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n kiplingtas met van die grote zijvakken? Die waren zo lelijk.Ik had ook wel een kiplingtas, maar dan een beschaafde.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gehoord. Maar mijn mentor is een schattige oude man van een jaar of 124 en die heeft me zijn msn gegeven dus ik vraag het wel op msn aan hem.
Verwend kind.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje, en toen na 2 weken rondlopen met dat ding heb ik tegen m'n ouders gegild dat ik 'm nooit meer mee naar school zou nemenen heb ik een andere tas gekregen.
Die bijna gloednieuwe kipling ligt volgens mij nog steeds onder mn bed te rotten..
Was dat opgelegd door de school zelf dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad, van de 1e tot en met de 2e, daarna had ik er 1 van O'neill en Brunotti.
Maar goed, het was een kiplingtas of zo'n ouwe-meneren-tas.
Je had niet erbij vermeldt dat je het vers voedsel moest zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, dat was ook de laatste keer dat ik vroeg eten voor mij te bewaren.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
WHEHEHEHEHE NAAR DE MIDDELBARE SCHOOL MET EEN KIPLINGTAS!!!
JULLIE WERDEN GEPEST!!!!!!!
In tegendeelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Wát, een beetje goede ouders willen toch niet dat hun kind wordt gepest met z'n gruwelijke tas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verwend kind.![]()
Wat kreeg je toen, een eastpack?
Die waren in mijn bruggerjaren nog heul niet hip.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was dat opgelegd door de school zelf dan?
Welke? Ik had er gewoon een paar uit m'n fotoemmer gehaaldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je vergeet de mooiste foto van haar
Ze is geadopteerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er anders niet als een indo uit.
Idd. Met een zelfgespoten tekening van een schone dame erop. Met verf gespoten ja.quote:
ik had een kipling tasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Wat raar. Kunnen ze er net zo goed uniformpjes bij gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Anders had ik hem niet gekocht he...
afdankertje van mijn zus, en ik mocht niet eens een nieuwequote:
Hoe zag ze eruit dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat raar. Kunnen ze er net zo goed uniformpjes bij gevenwij mochten het lekker allemaal zelf weten.
Al is er wel een keer een meisje van school gestuurd om dat ze er te sletterig uit zagstond zelfs in de krant. Het is nog steeds een slet overigens
Nee. Dat had ik er inderdaad misschien bij moeten vermelden. Het klonk zo verleidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je had niet erbij vermeldt dat je het vers voedsel moest zijn?
klopt, iemand had de pik op me omdat ik harige benen had, voor de rest heb ik er nooit last van gehadquote:
Jullie droegen mickey mouse truien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
4EBE en ik zijn van een andere generatie blijkt maar weer.
BEK DICHTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, iemand had de pik op me omdat ik harige benen had, voor de rest heb ik er nooit last van gehad
Ach ja, bij die refo-scholen mag je geen rokjes boven de knie aan. Het liefst zien ze je in een rok over de enkelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat raar. Kunnen ze er net zo goed uniformpjes bij gevenwij mochten het lekker allemaal zelf weten.
Al is er wel een keer een meisje van school gestuurd om dat ze er te sletterig uit zagstond zelfs in de krant. Het is nog steeds een slet overigens
Mijne hield ik puur natuur .quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd. Met een zelfgespoten tekening van een schone dame erop. Met verf gespoten ja.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit dan?Omg je zat toch niet op zo'n christelijke school?
Iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
4EBE en ik zijn van een andere generatie blijkt maar weer.
Je zit er niet ver naast.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke? Ik had er gewoon een paar uit m'n fotoemmer gehaald
Wat voor eten was het ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik er inderdaad misschien bij moeten vermelden. Het klonk zo verleidelijk.
whehe, achteraf vind ik het wel grappig, gepest worden omdat je kek mannelijk bentquote:
Whehe, dan hadden ze mij ook wel van school gestuurdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, bij die refo-scholen mag je geen rokjes boven de knie aan. Het liefst zien ze je in een rok over de enkels![]()
Er was iemand van mijn school gestuurd, die een te heidens shirt aan had.
Zo'n bandshirt...
Tja...
Alles.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er mis met Kipling tassen op de middelbare school?
Mmm wel trashy inderdaad, maar om iemand daarvoor naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neegewoon een openbare school. En hoe ze eruit zag?Truitje tot boven d'r navel met hoerige navelpiercing met veel bing bling erin
.. En een kort rokje met hoge zwarte laklaarzen eronder geloof ik.
Die lui verdienden het als je die tas zo over hun heen gooide.quote:
Euhh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, iemand had de pik op me omdat ik harige benen had, voor de rest heb ik er nooit last van gehad
Ik had een Donald Duck trui een paar jaar terugquote:
Waren altijd de pispaaltjes idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die lui verdienden het als je die tas zo over hun heen gooide.![]()
Dat zijn niet de originele .quote:
Achja, misschien kreeg de directeur er een boner van ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm wel trashy inderdaad, maar om iemand daarvoor naar huis te sturen.
Een paar jaar geleden was je dan ook 9.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een Donald Duck trui een paar jaar terugvan de Vero Moda, en niet zo fout als het klinkt.
Nou ja, dat zou wel mogen op school, als je maar geen heidens bandshirt aan hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dan hadden ze mij ook wel van school gestuurdhoe ik er bij heb gelopen joh
in van die ongelooflijk korte rokjes met legerprint en dan een netpanty eronder. Verbazingwekkend dat m'n moeder me zo de deur uit liet.
Rundvlees, aardappelen en broccoli. Maar ik had geen zin om te koken, stond er heel netjes een bord klaar, hoefde het alleen nog maar in de magnetron te doen. Nu moet ik alsnog wat te eten gaan maken, of ik breng de chinezen van hier om de hoek gewoon ff een bezoek.quote:
ja serieusquote:
*straalt*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
99% Waren altijd de pispaaltjes idd.
Voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm wel trashy inderdaad, maar om iemand daarvoor naar huis te sturen.
Ik was dertien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was je dan ook 9.
Beetje hypocriet als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou wel mogen op school, als je maar geen heidens bandshirt aan hebt.
Dat je daar zo op let johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, heeft wéér iemand me uit z'n vriendenlijst op Hyves verwijderd.
In mijn tijd werd je gepest wanneer je er geen had. Ik klink als een opa.quote:
Broccoli is echt heel goor als je dat nog een keer opwarmd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rundvlees, aardappelen en broccoli. Maar ik had geen zin om te koken, stond er heel netjes een bord klaar, hoefde het alleen nog maar in de magnetron te doen. Nu moet ik alsnog wat te eten gaan maken, of ik breng de chinezen van hier om de hoek gewoon ff een bezoek.
of van die lui die dan een profiel maken en een week later hem weer verwijderen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, heeft wéér iemand me uit z'n vriendenlijst op Hyves verwijderd.
quote:
Christelijke school, die zijn een ster in het hypocriet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje hypocriet als je het mij vraagt![]()
!
Dat heb ik ondervonden, ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broccoli is echt heel goor als je dat nog een keer opwarmd.
De meeste geloven zijn hypocriet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Christelijke school, die zijn een ster in het hypocriet zijn.
Zachte broccoliquote:
Vertel! En hai.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
Looool ik heb echt een bitchfight gehad op school vandaag.
Correctquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
Looool ik heb echt een bitchfight gehad op school vandaag.
Ik twijfel nog. Of ff kebab halen of een loempia van de Chinees. Aan de andere kant heb ik ook nog ff helemaal geen zin van huis weg te gaan. Keuzes, lastig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zachte broccoli![]()
Maar wat wordt het nu?
Heb jij genoeg aan 1 loempia?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Of ff kebab halen of een loempia van de Chinees. Aan de andere kant heb ik ook nog ff helemaal geen zin van huis weg te gaan. Keuzes, lastig.
Geen Vietnamese natuurlijk, grote vol met taugé e.d. en dan neem ik er 2. Nog net ruimte voor het toetje, Hertog 3 chocoladen.quote:
Mailen is toch niet zo raar? Mailtje sturen aan familie/vrienden/bekenden hoe het gaat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan mailen/myspacen als ze op vakantie zijn_!
Laten bezorgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Of ff kebab halen of een loempia van de Chinees. Aan de andere kant heb ik ook nog ff helemaal geen zin van huis weg te gaan. Keuzes, lastig.
Ik ga naar een dorpje waar niemand draadloos internet heeft...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die gaan mailen/myspacen als ze op vakantie zijn_!
Nou goed, wij hebben dus best een rumoerige "klas" he. Dus die docent zegt aan het einde van zo'n les zo van "Ja, ik vind dat jullie een beetje luidruchtig zijn, blabla". Zegt zo'n achterlijk wijf: "Jaaaa, maar het is zo vroegquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
Nog net ruimte voor het toetje, Hertog 3 chocoladen.
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat ik geen cash heb en er verder niemand thuis is.quote:
Schattigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed, wij hebben dus best een rumoerige "klas" he. Dus die docent zegt aan het einde van zo'n les zo van "Ja, ik vind dat jullie een beetje luidruchtig zijn, blabla". Zegt zo'n achterlijk wijf: "Jaaaa, maar het is zo vroegen we hebben het zo druk!!1
"
Dus ik zei zo "Ja jezus, heb je jezelf horen zuchten en kreunen de hele tijd? Echt asociaal hoor."
Zij: "Heb je 't tegen mij?"
Ik: "Eh ja."
Zij: "Jaaaaa das helemaal niet waar!!1"
Ik: "En je gezeik over dat vroege opstaan. Hoe denk je dat te gaan doen als je gaat werken dan? Kom je dan om 10.00u binnen kakken?"
Zij: "Ja moet jij nodig zeggen, jij komt helemaal nooit!"
Ik: "Dus? Dan heb je toch ook geen last van me? Is trouwens ook helemaal niet relevant."
Ik: "En dat je het druk hebt is ook onzin, we hebben maar 2 dagen les.En je hebt je op deze les niet eens voorbereid, dus zo druk zul je niet niet hebben".
Zij: "Ja je moet je bek houden, je moet zelf maar eens naar school komen, en jij weet niet wat ik allemaal doe in mijn vrije tijd" enz enz.
Boh ik schoot uit m'n slof zeg, echt niet normaal. Takkewijf. Ze was het vast niet gewend dat er iemand tegen haar inging ofzo.
Wat is er mis met gewoon helemaal even weg te zijn van je dagelijkse leven? Ze horen het toch wel als je terug bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mailen is toch niet zo raar? Mailtje sturen aan familie/vrienden/bekenden hoe het gaat?
Tja, dan houdt het op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat ik geen cash heb en er verder niemand thuis is.
Haha, Smart_ass.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed, wij hebben dus best een rumoerige "klas" he. Dus die docent zegt aan het einde van zo'n les zo van "Ja, ik vind dat jullie een beetje luidruchtig zijn, blabla". Zegt zo'n achterlijk wijf: "Jaaaa, maar het is zo vroegen we hebben het zo druk!!1
"
Dus ik zei zo "Ja jezus, heb je jezelf horen zuchten en kreunen de hele tijd? Echt asociaal hoor."
Ik: "En je gezeik over dat vroege opstaan. Hoe denk je dat te gaan doen als je gaat werken dan? Kom je dan om 10.00u binnen kakken?"
Ik: "Dus? Dan heb je toch ook geen last van me? Is trouwens ook helemaal niet relevant."
Ik: "En dat je het druk hebt is ook onzin, we hebben maar 2 dagen les.En je hebt je op deze les niet eens voorbereid, dus zo druk zul je het niet hebben".
Zij: "Ja je moet je bek houden, je moet zelf maar eens naar school komen, en jij weet niet wat ik allemaal doe in mijn vrije tijd" enz enz.
Boh ik schoot uit m'n slof zeg, echt niet normaal. Takkewijf. Ze was het vast niet gewend dat er iemand tegen haar inging ofzo.
Nee. Een zwangere Irakese snol. Maargoed, het luchtte wel op moet ik zegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, Smart_ass.Vast zo'n modieus meisje.
Heel goed aangepakt.
Mensen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
"
Ik: "En dat je het druk hebt is ook onzin, we hebben maar 2 dagen les.En je hebt je op deze les niet eens voorbereid, dus zo druk zul je het niet hebben".
Ach ja, behoorlijk kansloos maar ja. Haar probleem, als ze niet eens tegen kritiek kan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 poste Smart_ass de bitchfight
Mwah, je ouders op de hoogte houden over hoe het gaat vind ik niets geks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon helemaal even weg te zijn van je dagelijkse leven? Ze horen het toch wel als je terug bent.
Whaha hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
"
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Fuckin' hell wat irritant. Ik hoop dat het op de uni beter is
Wat hij zegt.quote:
Klopt, ik vind zelfs dat op het MBO meer competentere mensen zitten dan nu op het HBO.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
Dat blijf je overal houden...
Anyhow, ik heb besloten de vriendelijke Chinees met een bezoekje te vergezellen.
Echt he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whaha hoe herkenbaar
Ik zit dus op zo'n opleiding met alleen maar van die 'modepopjes'. Allemaal Uggs aan, koffiebekertje voor hun neus, je kent het wel. Begint de les dus, gaan ze alléén maar lopen kleppen. Waarom? Ik begrijp het oprecht niet. Waarom zou je naar een college gaan als je weigert te luisteren. Zelfs tijdens seminars kunnen ze hun klep niet dichthouden. Smaltalk over make-up en welke jongen ze gister weer gepijpt hebben is kennelijk belangrijker. Fuckin' hell wat irritant. Ik hoop dat het op de uni beter is
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt hinderlijk irritant als mensen te laat komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt he.Wij hebben ook één zo'n meisje, die komt standaard een halfuur tot een uur te laat. Dan gaat ze zitten eten en zitten smsen. Verder doet ze geen flikker. En ze heeft geloof ik nog geen één tentamen gehaald.
Stop dan ofzo.
waarvanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
Whehe die dude volgende week bij 40 dagen zonder seks ken ik.
Van de middelbare school.quote:
Whehe nee joh.quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Marurk het volgende:
(ben zo weer weg want moet leren voor tentamen)
Ja, je gaat toch niet vrijwillig meedoen met zo'n programma?quote:
Ja maar ik heb morgen al tentamen, jij niet waarschijnlijk.quote:
Ik snap het ook niet, maar veel jongens zien het als iets stoers of zo. Kijk eens hoeveel seks ik heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet vrijwillig meedoen met zo'n programma?
Er zijn er ook genoeg die al jaren geen seks hebben!!!EINZ21!1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar veel jongens zien het als iets stoers of zo. Kijk eens hoeveel seks ik heb.
Gisteravond was het hier druk hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Dames, wat is er hier gebeurd?
Er waren tijden dat ik alleen maar op active topics hoefde te drukken, en de KLB SC stond er zeker in. Nu zelfs na 3 keer vernieuwen niet
Is het omdat Bp hier niet meer postkrikt? Ik eis een verklaring!
Face it, jij hebt niets te eisen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Er waren tijden dat ik alleen maar op active topics hoefde te drukken, en de KLB SC stond er zeker in. Nu zelfs na 3 keer vernieuwen niet
Ik heb nooit post gekrikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Er werd hier van de week gemeld dat je een leven zou hebben gevonden!quote:
Dat was jij toch, met dagen dat je 1000 posts maakte op een dag, bijna alleen in KLB SC?quote:
Ben jij nou trouwens de broer van? Of niet? Ik herinner me dat iemand zei dat jij zijn broer was.quote:
BP weer terugquote:
ik word geil van derquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
Dus... ik ben weer weg. Doei.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |