De receptie van onze school wisten zelfs niet welke leerkrachten er allemaal werkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kunt me veel wijs maken, maar de receptie weet écht wel hoe het zit met eindexamenuitslagen...lijkt mij.
Waarom liet je d'r die tas kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_! Nee dat is niet gezellig.
Ik kan het niet zo goed met haar vinden.
En in het begin was het wel grappig om zo'n verdwaalde brugger voorbij te zien zoeven met een veel te grote kiplingtas.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
20-04-2009 Dispositie Af 75,00
13-02-2009 Dispositie Af 25,00
16-01-2009 Dispositie Af 150,00
19-02-2009 Dispositie Af 500,00
Het gaat niet goed met m'n spaarrekening.
Omdat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom liet je d'r die tas kopen? Zelfs m'n broertje heeft in de eerste klas naar mij geluisterd en gewoon een kleine zwarte eastpack gekocht, hij is me nog dankbaar
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
-"Er werkt hier geen meneer Vonk [ afbeelding ] "
Zo'n kiplingtas met van die grote zijvakken? Die waren zo lelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_! Nee dat is niet gezellig.
Ik kan het niet zo goed met haar vinden.
En in het begin was het wel grappig om zo'n verdwaalde brugger voorbij te zien zoeven met een veel te grote kiplingtas.
Dit is mijn zusje.quote:
Je vergeet de mooiste foto van haarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dom kind, ze heeft dr riem op de verkeerde plek zittenquote:
Kaboutertjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
31-03-2009 Inleg Bij 150,00
30-03-2009 Inleg Bij 150,00
Geen flauw idee hoe ik aan die 300 euro kwam..
Ze ziet er anders niet als een indo uit.quote:
Ik had er ook eentje, en toen na 2 weken rondlopen met dat ding heb ik tegen m'n ouders gegild dat ik 'm nooit meer mee naar school zou nemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n kiplingtas met van die grote zijvakken? Die waren zo lelijk.Ik had ook wel een kiplingtas, maar dan een beschaafde.
M'n vakantiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaboutertjes.
En wat kost er 500 euro?
Ik heb ook nog niks gehoord. Maar mijn mentor is een schattige oude man van een jaar of 124 en die heeft me zijn msn gegeven dus ik vraag het wel op msn aan hemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje boos op m'n school. Ze moeten de 18e laten weten of we geslaagd of gezakt zijn.. Maar we hebben geen enkel bericht gekregen over hoe of watdus of ze bellen of niet, en hoe laat etc.
Nu moet ik morgen ofzo langs school om het te vragen godverdomme.
Ik heb er ook een gehad, van de 1e tot en met de 2e, daarna had ik er 1 van O'neill en Brunotti.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n kiplingtas met van die grote zijvakken? Die waren zo lelijk.Ik had ook wel een kiplingtas, maar dan een beschaafde.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gehoord. Maar mijn mentor is een schattige oude man van een jaar of 124 en die heeft me zijn msn gegeven dus ik vraag het wel op msn aan hem.
Verwend kind.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje, en toen na 2 weken rondlopen met dat ding heb ik tegen m'n ouders gegild dat ik 'm nooit meer mee naar school zou nemenen heb ik een andere tas gekregen.
Die bijna gloednieuwe kipling ligt volgens mij nog steeds onder mn bed te rotten..
Was dat opgelegd door de school zelf dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gehad, van de 1e tot en met de 2e, daarna had ik er 1 van O'neill en Brunotti.
Maar goed, het was een kiplingtas of zo'n ouwe-meneren-tas.
Je had niet erbij vermeldt dat je het vers voedsel moest zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, dat was ook de laatste keer dat ik vroeg eten voor mij te bewaren.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
WHEHEHEHEHE NAAR DE MIDDELBARE SCHOOL MET EEN KIPLINGTAS!!!
JULLIE WERDEN GEPEST!!!!!!!
In tegendeelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Wát, een beetje goede ouders willen toch niet dat hun kind wordt gepest met z'n gruwelijke tas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verwend kind.![]()
Wat kreeg je toen, een eastpack?
Die waren in mijn bruggerjaren nog heul niet hip.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was dat opgelegd door de school zelf dan?
Welke? Ik had er gewoon een paar uit m'n fotoemmer gehaaldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je vergeet de mooiste foto van haar
Ze is geadopteerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er anders niet als een indo uit.
Idd. Met een zelfgespoten tekening van een schone dame erop. Met verf gespoten ja.quote:
ik had een kipling tasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef BigKahuna het volgende:
Wat raar. Kunnen ze er net zo goed uniformpjes bij gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Anders had ik hem niet gekocht he...
afdankertje van mijn zus, en ik mocht niet eens een nieuwequote:
Hoe zag ze eruit dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat raar. Kunnen ze er net zo goed uniformpjes bij gevenwij mochten het lekker allemaal zelf weten.
Al is er wel een keer een meisje van school gestuurd om dat ze er te sletterig uit zagstond zelfs in de krant. Het is nog steeds een slet overigens
Nee. Dat had ik er inderdaad misschien bij moeten vermelden. Het klonk zo verleidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je had niet erbij vermeldt dat je het vers voedsel moest zijn?
klopt, iemand had de pik op me omdat ik harige benen had, voor de rest heb ik er nooit last van gehadquote:
Jullie droegen mickey mouse truien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
4EBE en ik zijn van een andere generatie blijkt maar weer.
BEK DICHTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, iemand had de pik op me omdat ik harige benen had, voor de rest heb ik er nooit last van gehad
Ach ja, bij die refo-scholen mag je geen rokjes boven de knie aan. Het liefst zien ze je in een rok over de enkelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat raar. Kunnen ze er net zo goed uniformpjes bij gevenwij mochten het lekker allemaal zelf weten.
Al is er wel een keer een meisje van school gestuurd om dat ze er te sletterig uit zagstond zelfs in de krant. Het is nog steeds een slet overigens
Mijne hield ik puur natuur .quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd. Met een zelfgespoten tekening van een schone dame erop. Met verf gespoten ja.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit dan?Omg je zat toch niet op zo'n christelijke school?
Iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
4EBE en ik zijn van een andere generatie blijkt maar weer.
Je zit er niet ver naast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |