quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mits leger versie want anders breekt je as af of vallen je wielen eraf.. hummers voor het volk
Weten klasgenoten het niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje boos op m'n school. Ze moeten de 18e laten weten of we geslaagd of gezakt zijn.. Maar we hebben geen enkel bericht gekregen over hoe of watdus of ze bellen of niet, en hoe laat etc.
Nu moet ik morgen ofzo langs school om het te vragen godverdomme.
Wie ben jij nou weer?quote:
Tja, scholenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje boos op m'n school. Ze moeten de 18e laten weten of we geslaagd of gezakt zijn.. Maar we hebben geen enkel bericht gekregen over hoe of watdus of ze bellen of niet, en hoe laat etc.
Of je belt natuurlijk gewoon even de receptie en laat het hen uitvogelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Die uitslagen hangen toch al gewoon die dag in je school? Bij mij was het toen mooi weer en maat belde dat er maar 1 gezakt was op gym.. Ik meteen naar strand dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Niemand weet hetquote:
Nee ze hangen ze niet op voor zover ik weet..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die uitslagen hangen toch al gewoon die dag in je school? Bij mij was het toen mooi weer en maat belde dat er maar 1 gezakt was op gym.. Ik meteen naar strand dus
De receptie weet nooit iets, dus dan zou ik m'n teamleider al moeten bellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of je belt natuurlijk gewoon even de receptie en laat het hen uitvogelen.
Kan je niet even bellen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De receptie weet nooit iets, dus dan zou ik m'n teamleider al moeten bellenen aangezien ik m'n zusje heb beloofd haar nog een rondleiding te geven op d'r aankomende middelbare school kan zij mooi mee
![]()
Je kunt me veel wijs maken, maar de receptie weet écht wel hoe het zit met eindexamenuitslagen...lijkt mij.quote:
Gelukkig heb ik maar 1 jaar op dezelfde school gezeten als mijn zusjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De receptie weet nooit iets, dus dan zou ik m'n teamleider al moeten bellenen aangezien ik m'n zusje heb beloofd haar nog een rondleiding te geven op d'r aankomende middelbare school kan zij mooi mee
![]()
Nou bel ze zelf even zou ik zeggen, dan zul je het wel merkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kunt me veel wijs maken, maar de receptie weet écht wel hoe het zit met eindexamenuitslagen...lijkt mij.
Vraag dat over 10 jaar nog eens, dan laat ik misschien wel jongens bij d'r in de buurtquote:
Nu of op de dag zelf?quote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik maar 1 jaar op dezelfde school gezeten als mijn zusje
Noem een prijs, en ik laat weten of ik akkoord ga.quote:
Dat kind is al 12 ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noem een prijs, en ik laat weten of ik akkoord ga.
Pics van jou en je zusje samen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Vraag dat over 10 jaar nog eens, dan laat ik misschien wel jongens bij d'r in de buurt!
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kind is al 12 ofzo.10 en jonger is oké, daarna begint de aftakeling alweer.
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noem een prijs, en ik laat weten of ik akkoord ga.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zegdat is toch gezellig? Ik heb wel twee jaar op dezelfde school als m'n broertje gezeten, maar ik zag 'm misschien 1 x in de twee weken ergens lopen ofzo, meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |