Ja, je gaat toch niet vrijwillig meedoen met zo'n programma?quote:
Ja maar ik heb morgen al tentamen, jij niet waarschijnlijk.quote:
Ik snap het ook niet, maar veel jongens zien het als iets stoers of zo. Kijk eens hoeveel seks ik heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet vrijwillig meedoen met zo'n programma?
Er zijn er ook genoeg die al jaren geen seks hebben!!!EINZ21!1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar veel jongens zien het als iets stoers of zo. Kijk eens hoeveel seks ik heb.
Gisteravond was het hier druk hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Dames, wat is er hier gebeurd?
Er waren tijden dat ik alleen maar op active topics hoefde te drukken, en de KLB SC stond er zeker in. Nu zelfs na 3 keer vernieuwen niet
Is het omdat Bp hier niet meer postkrikt? Ik eis een verklaring!
Face it, jij hebt niets te eisen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Er waren tijden dat ik alleen maar op active topics hoefde te drukken, en de KLB SC stond er zeker in. Nu zelfs na 3 keer vernieuwen niet
Ik heb nooit post gekrikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Er werd hier van de week gemeld dat je een leven zou hebben gevonden!quote:
Dat was jij toch, met dagen dat je 1000 posts maakte op een dag, bijna alleen in KLB SC?quote:
Ben jij nou trouwens de broer van? Of niet? Ik herinner me dat iemand zei dat jij zijn broer was.quote:
BP weer terugquote:
ik word geil van derquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
Dus... ik ben weer weg. Doei.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |