Schattigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed, wij hebben dus best een rumoerige "klas" he. Dus die docent zegt aan het einde van zo'n les zo van "Ja, ik vind dat jullie een beetje luidruchtig zijn, blabla". Zegt zo'n achterlijk wijf: "Jaaaa, maar het is zo vroegen we hebben het zo druk!!1
"
Dus ik zei zo "Ja jezus, heb je jezelf horen zuchten en kreunen de hele tijd? Echt asociaal hoor."
Zij: "Heb je 't tegen mij?"
Ik: "Eh ja."
Zij: "Jaaaaa das helemaal niet waar!!1"
Ik: "En je gezeik over dat vroege opstaan. Hoe denk je dat te gaan doen als je gaat werken dan? Kom je dan om 10.00u binnen kakken?"
Zij: "Ja moet jij nodig zeggen, jij komt helemaal nooit!"
Ik: "Dus? Dan heb je toch ook geen last van me? Is trouwens ook helemaal niet relevant."
Ik: "En dat je het druk hebt is ook onzin, we hebben maar 2 dagen les.En je hebt je op deze les niet eens voorbereid, dus zo druk zul je niet niet hebben".
Zij: "Ja je moet je bek houden, je moet zelf maar eens naar school komen, en jij weet niet wat ik allemaal doe in mijn vrije tijd" enz enz.
Boh ik schoot uit m'n slof zeg, echt niet normaal. Takkewijf. Ze was het vast niet gewend dat er iemand tegen haar inging ofzo.
Wat is er mis met gewoon helemaal even weg te zijn van je dagelijkse leven? Ze horen het toch wel als je terug bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mailen is toch niet zo raar? Mailtje sturen aan familie/vrienden/bekenden hoe het gaat?
Tja, dan houdt het op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat ik geen cash heb en er verder niemand thuis is.
Haha, Smart_ass.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed, wij hebben dus best een rumoerige "klas" he. Dus die docent zegt aan het einde van zo'n les zo van "Ja, ik vind dat jullie een beetje luidruchtig zijn, blabla". Zegt zo'n achterlijk wijf: "Jaaaa, maar het is zo vroegen we hebben het zo druk!!1
"
Dus ik zei zo "Ja jezus, heb je jezelf horen zuchten en kreunen de hele tijd? Echt asociaal hoor."
Ik: "En je gezeik over dat vroege opstaan. Hoe denk je dat te gaan doen als je gaat werken dan? Kom je dan om 10.00u binnen kakken?"
Ik: "Dus? Dan heb je toch ook geen last van me? Is trouwens ook helemaal niet relevant."
Ik: "En dat je het druk hebt is ook onzin, we hebben maar 2 dagen les.En je hebt je op deze les niet eens voorbereid, dus zo druk zul je het niet hebben".
Zij: "Ja je moet je bek houden, je moet zelf maar eens naar school komen, en jij weet niet wat ik allemaal doe in mijn vrije tijd" enz enz.
Boh ik schoot uit m'n slof zeg, echt niet normaal. Takkewijf. Ze was het vast niet gewend dat er iemand tegen haar inging ofzo.
Nee. Een zwangere Irakese snol. Maargoed, het luchtte wel op moet ik zegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, Smart_ass.Vast zo'n modieus meisje.
Heel goed aangepakt.
Mensen van tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
"
Ik: "En dat je het druk hebt is ook onzin, we hebben maar 2 dagen les.En je hebt je op deze les niet eens voorbereid, dus zo druk zul je het niet hebben".
Ach ja, behoorlijk kansloos maar ja. Haar probleem, als ze niet eens tegen kritiek kan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 poste Smart_ass de bitchfight
Mwah, je ouders op de hoogte houden over hoe het gaat vind ik niets geks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon helemaal even weg te zijn van je dagelijkse leven? Ze horen het toch wel als je terug bent.
Whaha hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
"
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Fuckin' hell wat irritant. Ik hoop dat het op de uni beter is
Wat hij zegt.quote:
Klopt, ik vind zelfs dat op het MBO meer competentere mensen zitten dan nu op het HBO.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
Dat blijf je overal houden...
Anyhow, ik heb besloten de vriendelijke Chinees met een bezoekje te vergezellen.
Echt he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whaha hoe herkenbaar
Ik zit dus op zo'n opleiding met alleen maar van die 'modepopjes'. Allemaal Uggs aan, koffiebekertje voor hun neus, je kent het wel. Begint de les dus, gaan ze alléén maar lopen kleppen. Waarom? Ik begrijp het oprecht niet. Waarom zou je naar een college gaan als je weigert te luisteren. Zelfs tijdens seminars kunnen ze hun klep niet dichthouden. Smaltalk over make-up en welke jongen ze gister weer gepijpt hebben is kennelijk belangrijker. Fuckin' hell wat irritant. Ik hoop dat het op de uni beter is
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt hinderlijk irritant als mensen te laat komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt he.Wij hebben ook één zo'n meisje, die komt standaard een halfuur tot een uur te laat. Dan gaat ze zitten eten en zitten smsen. Verder doet ze geen flikker. En ze heeft geloof ik nog geen één tentamen gehaald.
Stop dan ofzo.
waarvanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
Whehe die dude volgende week bij 40 dagen zonder seks ken ik.
Van de middelbare school.quote:
Whehe nee joh.quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Marurk het volgende:
(ben zo weer weg want moet leren voor tentamen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |