quote:22 juni: eerste training
27 juni: RKSV Driel - PSV
30 juni: RKSV Mierlo-Hout - PSV
02 juli: VV De Valk - PSV
04 juli: UDI'19/Beter Bed - PSV
07 juli: RKC Waalwijk - PSV
11 juli: trainingskamp in Denemarken met wedstrijd tegen Bröndby
18 juli: Besiktas - PSV (in Zutphen)
21 juli KRC Genk - PSV (onder voorbehoud)
25 juli: Open Dag PSV + PSV - Team Cocu (afscheidswedstrijd Cocu)
30 juli: 3e voorronde Euro League
02 augustus: eerste (thuis)wedstrijd competitie
06 augustus: return 3e voorronde Euro League
Voor in de OP. Ga misschien tegen Genk.quote:22 juni: eerste training
27 juni: RKSV Driel - PSV
30 juni: RKSV Mierlo-Hout - PSV
02 juli: VV De Valk - PSV
04 juli: UDI'19/Beter Bed - PSV
07 juli: RKC Waalwijk - PSV
11 juli: trainingskamp in Denemarken met wedstrijd tegen Bröndby
18 juli: Besiktas - PSV (in Zutphen)
21 juli KRC Genk - PSV (onder voorbehoud)
25 juli: Open Dag PSV + PSV - Team Cocu (afscheidswedstrijd Cocu)
30 juli: 3e voorronde Euro League
02 augustus: eerste (thuis)wedstrijd competitie
06 augustus: return 3e voorronde Euro League
Of liever ass. trainer. Op rechtsback kunnen Kromkamp, Ooijer en Marcellis in meer of mindere mate uit de voeten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef TomHoofd het volgende:
Kan een modje even spits veranderen in rechtsback
Vergeet Nijland niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
, we hebben nog maar 4 spitsen op het moment (Lazovic, Toivonen, Koevermans, Reis en evt. Zeefuik). We zijn overigens nog vooral op zoek naar een assistent, zou toch fijn zijn als die ruim voor de eerste training (over 2 weken al weer?) bekend is.
Gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Voor in de OP. Ga misschien tegen Genk.
Hmm ja, die hebben we ook nog. Vind ik niet echt een centrumspits/targetman, meer een zwerver erom heen voor in een 2 spitsen systeem met een targetman langs hem.quote:
Nijland en Koevermans zou wel een goed duo zijn denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Hmm ja, die hebben we ook nog. Vind ik niet echt een centrumspits/targetman, meer een zwerver erom heen voor in een 2 spitsen systeem met een targetman langs hem.
Voor Jong PSV wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nijland en Koevermans zou wel een goed duo zijn denk ik
Zelfs daar niet voor want dan blokkeert Koevermans de groei van jeugdspelersquote:
Waarom zo negatief over Koevermans?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zelfs daar niet voor want dan blokkeert Koevermans de groei van jeugdspelers
Ooijer op rechtsback zou ik echt niet meer aandurven. Ik denk echt dat hij daar te langzaam voor is. Kromkamp vind ik een dramatische verdediger, en Marcellis uit het centrum weghalen zou ik heel jammer vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Of liever ass. trainer. Op rechtsback kunnen Kromkamp, Ooijer en Marcellis in meer of mindere mate uit de voeten.
Ik ga me niet nog een keer met jou storten in een discussie over de spitsen van PSVquote:
Is volgens mij ook echt al 10x besprokenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga me niet nog een keer met jou storten in een discussie over de spitsen van PSV
Omdat hij voetballend heel erg tekort komt mischien? Dat ziet iedereen tochquote:
Lees maar terug.......quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Is volgens mij ook echt al 10x besproken...
Maar als je vindt dat Koevermans voetballend tekort komt, dan is mijn TT toch niet zo raar. Dan moeten ze toch op zoek naar een spits?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Omdat hij voetballend heel erg tekort komt mischien? Dat ziet iedereen toch
Gast lees eens kerel, we zullen eerst spitsen moeten dumpen voordat we een nieuwe gaan halenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar als je vindt dat Koevermans voetballend tekort komt, dan is mijn TT toch niet zo raar. Dan moeten ze toch op zoek naar een spits?
Wil je dat ik de naam van de spits geef die mijns inziens weg moet gaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Gast lees eens kerel, we zullen eerst spitsen moeten dumpen voordat we een nieuwe gaan halen
Neequote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wil je dat ik de naam van de spits geef die mijns inziens weg moet gaan?
Ik? Ach alles voor mijn clubje PSV. Bedoel ook al verlies ik al mijn kwijl door het velen zeveren.. als ik PSV ermee kan helpen.... waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
PVS?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
....niet weer dat gelul daarover. *zucht*
Tevens een al eerder genoemde letter met een VP waarin VP ook omgedraait worden, waarna dan een S erachter geplakt kan worden.
Voor de mensen met een IQ boven het IQ van de heer wilders weten wat het dan word.
Juistem... 3 letters van naar MIJN inziens de mooiste club van Nederland.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja je kent ze wel, PVS inderdaad!
[ afbeelding ]
quote:PSV is in de zoektocht naar een nieuwe verdediger uitgekomen in Duitsland. De Eindhovenaren zouden bij SC Karlsruher hebben geīnformeerd naar de mogelijkheid om Stefano Celozzi over te nemen. De twintigjarige Duitser met Italiaanse roots zou komen op voorspraak van de nieuwe coach Fred Rutten, die afgelopen seizoen ook al pogingen ondernam de jongeling naar Schalke 04 te halen
versteegrobje, stond al in vorige topicquote:
Die zal wel weer rond februari / maart zitten lijkt mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Rucebo het volgende:
Hopelijk plannen ze Ajax thuis wat verderop, die wil ik niet missen door vakantie.
Aldus Omroep Brabantquote:PSV hoeft in het nieuwe voetbalseizoen niet bang te zijn voor een halfleeg stadion. De Eindhovense club maakte dinsdag bekend dat er al ruim 29.000 seizoenkaarten zijn verkocht. Het Philips Stadion heeft 35.000 zitplaatsen.
De eerste ring van de Noord-, Oost- en Zuidtribune is helemaal uitverkocht. Elders in het stadion zijn dus nog plaatsen beschikbaar.
Joepie, moet ik weer s'ochtends wachten tot de ticketbox open is om nog enigzins kans te maken op een paar kaartjes met me clubcardquote:
Er is nog helemaal niets bekendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:07 schreef Lemming22 het volgende:
Is er behalve de eerste speelronde ook nog ergens de rest van het speelschema te lezen? Ook al wil de KNVB ontkennen dat het niet het juiste schema is, het zal er toch wel heel erg op lijken. En ik ben dus benieuwd wanneer de toppers gespeeld worden aangezien ik in oktober de hele maand weg ben zo'n beetje. Zou jammer zijn als er dan een topper gespeeld zou worden...
Volgens mij doet ticketbox geen voetbal meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:32 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Joepie, moet ik weer s'ochtends wachten tot de ticketbox open is om nog enigzins kans te maken op een paar kaartjes met me clubcard![]()
J
4 oktober ajax thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:07 schreef Lemming22 het volgende:
Is er behalve de eerste speelronde ook nog ergens de rest van het speelschema te lezen? Ook al wil de KNVB ontkennen dat het niet het juiste schema is, het zal er toch wel heel erg op lijken. En ik ben dus benieuwd wanneer de toppers gespeeld worden aangezien ik in oktober de hele maand weg ben zo'n beetje. Zou jammer zijn als er dan een topper gespeeld zou worden...
Kom opquote:'Koopje Van Nistelrooy verruilt Real voor Spurs'
Ruud van Nistelrooy's rol bij Real Madrid lijkt uitgespeeld. De gelouterde aanvaller mag door de ambitieuze plannen van preses Florentino Perez vertrekken, weet De Telegraaf.
De 33-jarige spits, bijna hersteld van een ernstige knieblessure, staat daardoor voor een terugkeer naar Engeland. Tottenham Hotspur zou al enkele malen met Real hebben gesproken over de transfer van Van Nistelrooy, die slechts 1.25 miljoen euro moet kosten.
Ook een ruil met Roman Pavlyuchenko, die flopte bij Tottenham, zou een optie zijn voor Real. Voor Van Nistelrooy ligt in Londen een contract klaar met een weeksalaris van zo'n 80.000 euro.
Bij Real is Van Nistelrooy overbodig geraakt door de aanwezigheid van diverse topspitsen. Klaas-Jan Huntelaar, Raúl en Gonzalo Higuaín krijgen al de voorkeur boven Van the Man, terwijl ook David Villa voor een transfer naar Madrid lijkt te staan.
104 x 80.000quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zou hij 2 jaar naar Tottenham willen?
Net alsof van Gol nog geld nodig heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:06 schreef KELDER het volgende:
[..]
104 x 80.000
daar zou ik ook wel voor bij de spurs willen ballen
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=98014quote:Erik ten Hag wordt volgend seizoen definitief veldtrainer bij PSV.
De huidige assistent van Steve McClaren heeft bij FC Twente ontslag genomen en tekent in Eindhoven een contract voor drie seizoenen. Bij PSV wordt hij herenigd met hoofdtrainer Fred Rutten. Het tweetal werkte bij FC Twente ook al enkele jaren samen.
FC Twente is niet te spreken over de handelswijze van PSV, dat weigert een transfersom te betalen voor Ten Hag, die nog een doorlopend contract had en sinds 2006 trainer is bij FC Twente.
quote:PSV en Sparta willen talent Fortuna
ROTTERDAM - Sparta en PSV willen Jesse Mayele aantrekken. De spits wordt beschouwd als het grootste talent van Fortuna Sittard. De voorkeur van Mayele gaat uit naar Sparta.
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_huren__.html?p=2,1quote:PSV wil Engelaar huren
EINDHOVEN - PSV probeert Orlando Engelaar op huurbasis over te nemen van Schalke 04. De Eindhovenaren hebben niet de financiële middelen om de middenvelder te kopen en hebben hem daarom een huurconstructie voorgesteld.
Het Griekse Panathinaikos en Ajax hebben ook belangstelling voor Engelaar, die momenteel tijdens zijn vakantie in de Verenigde Staten alle opties op een rijtje zet. Felix Magath, de nieuwe trainer van Schalke, heeft laten weten geen gebruik te zullen maken van Engelaar.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
4 oktober ajax thuis
15 oktober AZ thuis
19 oktober Twente thuis
quote:PSV-talent (17) stapt over naar FC Porto
Engin Bekdemir verlaat PSV voor FC Porto. De zeventienjarige Belg, afgelopen seizoen actief in de A1, tekende een contract voor drie seizoenen bij de club uit Portugal. Zelf spreekt de jongeling van een droom die uitkomt.
"FC Porto is een van de grote clubs van Europa en speelt elk jaar in de Champions League. Daar wil ik binnen een jaar of twee bij zijn", aldus Bekdemir tegenover Het Belang van Limburg. "Voor Turkije speelde ik al 35 jeugdinterlands. Op het EK -17 in Duitsland had ik al eens contact met FC Porto. Patrick Greveraars is er hoofd jeugdopleiding, hij was acht jaar mijn jeugdtrainer bij PSV. Hij kende me en wilde me absoluut bij Porto hebben."
De spelmaker kijkt uit naar het begin van zijn nieuwe avontuur. "Op 19 juli word ik in Porto verwacht voor de trainingen met de reserven. Ik zal er in een huis wonen met nog drie andere jonge talenten die bij de tweede ploeg worden klaargestoomd. Het wordt een grote stap, maar als voetballer kan je er alleen maar van dromen om een kans te krijgen bij zo een grote ploeg."
Voetbalmakelaar Arie Treffers realiseerde de transfer van Bekdemir, die bij PSV nog een contract had voor twee seizoenen. "Alhoewel hij nog maar zeventien was, speelde Engin toch al bij de onder de negentien van PSV. Maar de verstandhouding met het hoofd opleiding was er niet zo goed. Bekdemir was vaak weg met de nationale jeugdploegen van Turkije en dat hadden ze in Eindhoven niet zo graag. Hij heeft er nu pas een stage van twee weken bij FC Porto opzitten en ze waren er snel overtuigd van zijn kwaliteiten."
Treffers, die de speler ook zal helpen in Portugal, verwacht niet dat het avontuur uitloopt op een mislukking. "Ook Manchester City, Galatasaray en Fenerbahįe waren overigens geīnteresseerd. Bekdemir heeft veel talent, maar hijzelf zal nu de stap moeten zetten. Bij FC Porto zit hij goed. Het is een club die jonge spelers opleidt om door te verkopen. Je staat er in de vitrine van het Europese voetbal."
quote:Gomes is aangeboden bij PSV door Tottenham Hotspur. Dit valt te lezen in The Daily Mirror, maar de Eindhovenaren willen niet de gewenste 9 miljoen euro betalen voor de Braziliaanse keeper. Gomes mag weg bij The Spurs omdat coach Harry Redknapp komend seizoen Paul Robinson van Blackburn Rovers onder de lat wil hebben. In dezelfde krant valt te lezen dat William Gallas overbodig is bij Arsenal na de komst van Thomas Vermaelen.
9 miljoenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar 9 miljoen is wel veel. Hoeveel hebben we er toentertijd voor gevangen?
Tering zeg..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Bij Feyenoord bijv. schijnt Makaay 2.8 te verdienen....
Tottenhamquote:
Salcidoquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Volgens VI is PSV de enige ploeg in de eredividisie die zich nog enigszins beperkt in de salarissen...
Salcido schijnt de duurste te zijn, met 1.8 miljoen
Bij Feyenoord bijv. schijnt Makaay 2.8 te verdienen....
Als je het zo bekijkt is het huidige beleid van PSV so slecht nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tottenham.
Keane kopen, verkopen en weer terug kopen. Defoe kopen, verkopen en weer terugkopen. Robinson kopen, verkopen en weer terugkopen. Waar een 'beleid'...
OT: Denk niet dat Gomes komt....
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, laat Bakkal daar maar lekker ballen.
Of duppies. Ik denk dat een vraagprijs van 9 miljoen PSV niet zomaar op kan hoesten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Escape het volgende:
Dat word handtekeninge verzamele voor onze gomes terug te halen denk ik zo.
Isaaksson verkopen bedoel je? Prima! GOMESquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Of duppies. Ik denk dat een vraagprijs van 9 miljoen PSV niet zomaar op kan hoesten.
Maar als ze het voor me kaar krijgen om die pannekoek die ze nu hebben om te ruilen voor Gomez..
Nou reken er maar op dat Reker en consort weer wat adem ruimte krijgen.
Jup, gewoon de deur wijzen en Gomes terug halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Isaaksson verkopen bedoel je? Prima! GOMES:D
Hoeft ook niet, want ze krijgen (volgens mij) nog geld van de Spurs voor Gomes, dus dat kan tegen elkaar weggestreept wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat PSV zonder een verkoop zomaar even 9 miljoen euro kan ophoesten.
Is ook wel zo, maar ik verwacht gewoon niet dat hij alweer naar PSV terug zal keren. Zou natuurlijk ontzettend mooi zijn, dus in dit geval laat ik me maar verrassen. Als hij echt weg moet bij de Spurs, dan is er vast nog wel een andere grote club waar hij lekker kan ballen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef Dynastic het volgende:
Gomes vind ik toch een van de betere keepers die we hier in de Eredivisie gezien hebben, zoniet de beste. Hij pakte echt zoveel punten voor jullie..
De verstandhouding tussen Bekdemir's zaakwaarnemer Treffers en hoofd opleidingen Vloet is ook niet al te best.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Wooldoor het volgende:
Voetbalmakelaar Arie Treffers realiseerde de transfer van Bekdemir, die bij PSV nog een contract had voor twee seizoenen. "Alhoewel hij nog maar zeventien was, speelde Engin toch al bij de onder de negentien van PSV. Maar de verstandhouding met het hoofd opleiding was er niet zo goed. Bekdemir was vaak weg met de nationale jeugdploegen van Turkije en dat hadden ze in Eindhoven niet zo graag. Hij heeft er nu pas een stage van twee weken bij FC Porto opzitten en ze waren er snel overtuigd van zijn kwaliteiten."
Wat een onzin, als hij zijn contract inlevert en Twente vindt dat goed dan hoeft PSV toch niks te betalenquote:Tegenover de komst van Kuiper, staat het vertrek van Erik ten Hag. De assistent van Steve McClaren heeft in goed overleg met de clubleiding zijn contract ingeleverd en zal aan de slag gaan bij PSV. Twente hoopt echter wel dat de Eindhovenaren een vergoeding betalen voor Ten Hag, die nog enkele contractjaren te gaan had. "We hebben PSV dat gezegd, maar nog geen reactie gehad", aldus een woordvoerder van de Tukkers tegenover dagblad De Pers.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gomes terug naar PSV... laat me niet lachen. Het zou zeer mooi zijn maar... nee.
Dan hebben we een probleem, als PSV al voor echte toppers geen 10 miljoen kan of wil neerleggen wordt het dus weer middelmaat komend seizoenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat PSV zonder een verkoop zomaar even 9 miljoen euro kan ophoesten.
Dit moet zelfs PSV nog wel op kunnen hoestenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kom op. Als hij nou voor 2 jaar naar Spurs gaat dan zie ik hem niet meer naar PSV komen. Niet dat ik verwacht(te) dat hij komend seizoen al zou komen...
Goed om te zien dat ze ook de jeugd belangrijk vindenquote:Bewegingswetenschapper Sander Offermans naar PSV
10 juni 2009 19:00
PSV heeft bewegingswetenschapper Sander Offermans toegevoegd aan de staf van de jeugdopleiding. Als ‘fysieke trainer’ gaat de Limburger zich bezighouden met de teams tot en met de B-jeugd. Offermans beheerst eveneens de oefenstof van Wiel Coerver en verrichtte eerder werk bij onder meer NAC Breda en MVV.
Looptechnieken
Bewegingswetenschapper Offermans (23) is werkzaam als jeugdtrainer bij de Voetbalschool Parkstad Limburg (VSPL) in Heerlen en komt per 1 juli in dienst bij de PSV Jeugdopleiding. Als ‘fysieke trainer’ houdt hij zich twintig uur per week onder meer bezig met looptechnieken, loopscholing, coördinatietechnieken, snelheidstesten, wendbaarheid en warming-up. Offermans studeerde aan de universiteit van Maastricht en deed onder meer onderzoek bij MVV en NAC Breda, waar hij stage liep. Al op jonge leeftijd kwam hij in aanraking met de Coerver-methode, die hij beheerst, uitdraagt en ook onderzoekt bij diverse clubs. Offermans is jeugdtrainer bij de Voetbalschool Parkstad Limburg (VSPL).
Uiteraard, je moet ze wel goed opleiden als je ze daarna voor 2 knaken en een Bossche Bol kado wil doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ze ook de jeugd belangrijk vinden
The Mirror is ook geen heel betrouwbare bron meen ik...quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit moet zelfs PSV nog wel op kunnen hoesten. Kan me haast niet voorstellen dat dit waar is..
Dat begint wel een beetje de trend te worden bij PSV inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet ze wel goed opleiden als je ze daarna voor 2 knaken en een Bossche Bol kado wil doen.
Mag ik lachen?quote:'Als PSV nog eens wat wil, gaan we lachen'
Woensdagmiddag besloot FC Twente om mee te werken aan een vertrek van trainer Erik ten Hag naar PSV, maar dat betekent niet dat de Tukkers vrede hebben met deze transfer. Twente-commissaris Aldo van der Laan is woedend op PSV en wil ‘nooit meer zaken doen’ met de Brabanders. “We leggen Erik niets in de weg, maar het gaat ons om de manier waarop", briest Van der Laan in De Telegraaf. Aanleiding voor de woede is de handelwijze van PSV bij de overgang van Ten Hag. De assistent van Steve McClaren diende woensdag zijn ontslag in en vertrekt naar Eindhoven, waar hij Fred Rutten gaat assisteren. Een speciale clausule in zijn contract, die positieverbetering mogelijk maakte, zorgde ervoor dat dit mogelijk was.
"Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil”, vertelde Van der Laan. “Wij hebben uiteindelijk drie keer zelf contact gezocht, omdat we wilden weten waar we aan toe waren. Reker heeft nooit gereageerd. Schandalig, ongehoord en onbeschoft! Als PSV nog eens wat van ons wil, gaan we lachen. Dan kunnen ze de boom in!"
Cutequote:Twentet - Donderdag, 11 juni om 09:10
Deden jullie nog mee dan? Succes in de Europa League!
Inderdaad, maar ik zie dat Jantje (afb)Reker zich weer eens van zijn meest diplomatieke kant heeft laten zien. Goed bezig Jan! Maak maar vooral veel vijanden, des te eerder staat PSV in het linkerrijtje en des te eerder ben je opgeflikkerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een clausule bij positieverbetering hoeft niet per definitie te betekenen dat er dan maar geen afkoopsom betaald hoeft te worden.
Reker is natuurlijk totaal ondiplomatisch, maar ik snap niet wat Twente in deze nog verwacht. En ze moeten verder maar lekker naar zichzelf kijken, ze zijn pas echt raar bezig met de transfers van Cisse en Kuiper.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef neilpad het volgende:
Bij Twente lijken ze wat moeite te hebben met de keerzijde die succes met zich meebrengt.
"Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil”
Wat valt er verder nog te bespreken dan? De afkoopsom van 0,- of het bloemetje ofzo..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef ruud.nl het volgende:
Als Vennegoor daadwerkelijk terugkomt, zie ik Reker het al uitleggen:
'Het klopt dat Ruud dit seizoen terug wilde komen, maar we hebben met Jan Dikke Danny die positie al uitstekend ingevuld en dus helaas geen plaats voor hem!'
Maar je moet er wel bijzeggen dat PSV een speciale plek in Gomes' hart heeft. Ik bedoel als de Spurs en PSV overeen komen over een transfersom dan zou Gomes zonder na te denken ja zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:25 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar ik verwacht gewoon niet dat hij alweer naar PSV terug zal keren. Zou natuurlijk ontzettend mooi zijn, dus in dit geval laat ik me maar verrassen. Als hij echt weg moet bij de Spurs, dan is er vast nog wel een andere grote club waar hij lekker kan ballen.
Dat weet ik wel, maar ik vraag me gewoon af of Gomes nu alweer terugkomt. Dat hij PSV nog altijd koestert, is me zeer zeker bekend en ik juich een terugkeer alleen maar toequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar je moet er wel bijzeggen dat PSV een speciale plek in Gomes' hart heeft. Ik bedoel als de Spurs en PSV overeen komen over een transfersom dan zou Gomes zonder na te denken ja zeggen.
Een normaal antwoord? Maar misschien zijn fatsoenlijke omgangvormen wel teveel gevraagd voor de AD van een BVO.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef neilpad het volgende:
Bij Twente lijken ze wat moeite te hebben met de keerzijde die succes met zich meebrengt.
"Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil”
Wat valt er verder nog te bespreken dan? De afkoopsom van 0,- of het bloemetje ofzo..
quote:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25847quote:Henk Fräser tekent voor twee jaar als jeugdtrainer PSV
11 juni 2009 12:30
PSV heeft Henk Fräser aangetrokken als trainer voor de B1. De oud-international tekent in Eindhoven een contract voor twee seizoenen en treedt per 1 juli aanstaande in dienst. Fräser, 42 jaar, was afgelopen seizoen trainer van Jong ADO Den Haag en assistent bij de eredivisionist. Hij wordt geassisteerd door Twan Scheepers.
Fräser speelde als voetballer voor Sparta, FC Utrecht, Roda JC en Feyenoord, waar hij op handen werd gedragen door de Rotterdamse supporters. In 1999 beëindigde hij zijn actieve carričre en zette hij zijn loopbaan voort als jeugdtrainer bij Feyenoord. Daar werkte de voormalig verdediger tot 2007, waarna hij bij ADO Den Haag assistent werd Wiljan Vloet, toenmalig hoofdcoach en huidig Hoofd Jeugdopleiding van PSV. Afgelopen jaar was de zesvoudig international ook assistent van ADO en trainde hij het beloftenteam. Fräser treedt bij PSV in dienst als fulltime jeugdtrainer en krijgt komend seizoen de B1 onder zijn hoede. Daarbij wordt hij op De Herdgang geassisteerd door oud-PSV’er Twan Scheepers.
Het gaat ze om het feit dat ze door Jan gewoon onbeschoft behandeld worden. Wat gewoon ook zo is. Jantje zal nog wel boos zijn om de grasmatquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef dndiek het volgende:
Twente wordt met de dag triester zeg.... waarom ontbinden ze dat contract als ze geld willen zien
Jaartje of 5 was geloof ik wat Reker ooit beweerde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang nog tot PSV volledige eigenaar is van het stadion?
Dat hapt ook wat weg van de begroting.
Tja, overal betaalt de gemeente mee aan stadions maar dat is in Eindhoven nog nooit gebeurd en sinds Rekers laatste tactvolle opmerkingen over de gemeente Eindhoven denk ik ook niet dat ze erg geneigd zijn te helpen deze keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm ja, maar als het stadion uitgebreid gaat worden, beginnen we weer opnieuw.
2018 nog altijd volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang nog tot PSV volledige eigenaar is van het stadion?
Dat hapt ook wat weg van de begroting.
Voor het tijdperk Reker waren ze ook al niet al te happig op steun geven aan ons, dus daar zal een lompe reactie van Reker niets aan veranderd hebben. Wel de jarenlange positieve reclame van CL-voetbal, maar een beetje hulp bij garant staan voor die hernieuwde hypotheek (of hoe die constructie ook in elkaar zat), ho maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, overal betaalt de gemeente mee aan stadions maar dat is in Eindhoven nog nooit gebeurd en sinds Rekers laatste tactvolle opmerkingen over de gemeente Eindhoven denk ik ook niet dat ze erg geneigd zijn te helpen deze keer![]()
![]()
Ik vind ook dat de gemeente best eens wat meer mee kan werken met PSV maar dat gaat gewoon niet gebeuren als onze AD de gemeente in de media schoffeertquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor het tijdperk Reker waren ze ook al niet al te happig op steun geven aan ons, dus daar zal een lompe reactie van Reker niets aan veranderd hebben. Wel de jarenlange positieve reclame van CL-voetbal, maar een beetje hulp bij garant staan voor die hernieuwde hypotheek (of hoe die constructie ook in elkaar zat), ho maar.
Het gaat nu dus wel erg concreet worden.quote:Terugkeer naar Sochaux lonkt voor Bréchet
Geschreven op donderdag, 11 juni om 22:35
Voor Jérémie Bréchet lijkt het avontuur bij PSV al na een seizoen te gaan eindigen. De Franse verdediger dreigt door de komst van André Ooijer overbodig te worden in Eindhoven en FC Sochaux wil graag herenigd worden met de mandekker. Volgens Sochaux-voorzitter Alexandre Lacombe is PSV bereid om Bréchet te laten gaan.
“We verwachten de komende dagen een antwoord van PSV”, vertelde Lacombe aan L'Equipe. De preses bevestigde daarmee het gerucht dat Sochaux de 29-jarige Bréchet terug wilde halen. “PSV heeft al laten weten Bréchet te willen laten gaan, maar er moet wel een transfersom tegenover staan”, aldus de voorzitter.
Bréchet maakte vorige zomer transfervrij de overstap van Sochaux naar PSV en was vrijwel altijd zeker van een basisplaats. De Fransman speelde in totaal 27 competitiewedstrijden in de basis, maar het aantrekken van Ooijer is voor Bréchet een signaal dat hij misschien maar eens na moet gaan denken over een vertrek. Zijn contract in Eindhoven loopt nog twee jaar door.
Dat ziet er zeker wel gaaf uit!quote:
Voor 10 miljoen mag hij weg van mij, we gaan natuurlijk niet een vaste basisspeler voor een fooitje wegdoen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat nu dus wel erg concreet worden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, eerlijk is eerlijk, voor een uitshirt is het niet al te lelijk
quote:Bréchet... de mandekker.
Zķ klote dat zij niet gedegradeerd zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef mcyodogg het volgende:
Door dat shirt alleen al verliezen we geen uitwedstrijden. Het shirt alleen heeft al een beangstigend effect voor de tegenstander. Zelfs dat armoedige zooitje wat afgelopen jaar aanklooide, zien eruit als gladiatoren in dit nieuwe uitshirt. Enige probleem is dat PSV bij angstgegner Roda gewoon in de thuisshirts speelt.
Jullie verliezen alles in dat shirt, veel te warm dat zwart.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef mcyodogg het volgende:
Door dat shirt alleen al verliezen we geen uitwedstrijden. Het shirt alleen heeft al een beangstigend effect voor de tegenstander. Zelfs dat armoedige zooitje wat afgelopen jaar aanklooide, zien eruit als gladiatoren in dit nieuwe uitshirt. Enige probleem is dat PSV bij angstgegner Roda gewoon in de thuisshirts speelt.
quote:
Vorige thuis shirt had dat helemaal niet. Daar was ie goed getailleerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik vind dit Nike shirtjes vaak veel te wijd vallen. Mogen wel wat meer getailleerd zijn. Maar ja, dan passen die dikkerdjes er natuurlijk niet meer in
Die rode broek maakt het imo inderdaad minder mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het shirt is echt super! Jammer van de rode broek, maar deze ga ik zeker kopen!!
Dat is mooi balen voor veel supporters die nog op vakantie zijn.....quote:Concept: op 16 aug PSV-Ajax, PSV eindigt uit bij AZ
13 juni 2009 RvN
Het concept speelprogramma, zoals de Telegraaf dat vandaag publiceerde, bevat een aantal opmerkelijke wedstrijden. In de tweede speelronde moet PSV al naar FC Twente. In de derde speelronde, op zondag 16 augustus, staat PSV-Ajax op het programma. Veel fans zullen dan nog hun vakantie gepland hebben. Op 20 september moet PSV naar Feyenoord. In de tweede speelhelft moet PSV op 14 maart naar Amsterdam en krijgt het Feyenoord op 11 april. De competitie wordt beëindigd met een uitduel bij AZ in Alkmaar.
Ik denk eerder dat hij voor het concert kwamquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:10 schreef Lemming22 het volgende:
Van Nistelrooij is gisteren gesignaleerd in het Phillipsstadion, zou het dan toch.....
Dat denk ik ook, ik zag hem op de foto met Van Raaij, zou het dan toch....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij voor het concert kwam
Dan zijn we al kampioen en dan maakt dat niet uitquote:
Yayquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:20 schreef Lemming22 het volgende:
zondag 9-8 Twente - PSV
zondag 16-8 PSV-Ajax
zondag 2-5 AZ-PSV
laterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:30 schreef Flaccid het volgende:
Is er een overzichtelijk compleet overzicht te vinden ergens?
Ik gelukkig niet. Vertrek de 18e pasquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef -SG- het volgende:
zondag 16-8 PSV-Ajax
Ja leuk, dan ben ik nog op vakantie.
Net op tijd terug gelukkigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef -SG- het volgende:
zondag 16-8 PSV-Ajax
Ja leuk, dan ben ik nog op vakantie.
Voor hoelang heeft ie getekend?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
VAN GOL GESPOT IN EINDHOVEN!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marco Borsato!
De nieuwe scout voor midden-Uganda.
Dat zet lekker de druk op PSV om dus voor die tijd de selectie rond te hebben... Ook al gaat de transfermarkt pas na augustus dicht....quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef dndiek het volgende:
Concept
AUGUSTUS
zo 02 PSV - VVV-Venlo
zo 09 FC Twente - PSV
zo 16 PSV - Ajax
zo 23 PSV - NAC Breda
zo 30 FC Groningen - PSV
OMFG! MARCO BORSATO WORD DIRECTEUR!quote:
Tsja :Squote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
+1
Wordt weer alles of niets waarschijnlijk :S
quote:PSV wil topper tegen Ajax later in het seizoen spelen
PSV gaat dinsdag bij de competitieleiding van de KNVB protest aantekenen tegen het voorlopige programma van de Eredivisie. De Eindhovenaren moeten namelijk al op de derde speelsdag in eigen huis aantreden tegen Ajax, en volgens de directie van de Brabantse club is dat veel te vroeg in het seizoen. Volgens het conceptschema van de voetbalbond reist Ajax op 16 augustus al af naar het Philips Stadion, maar volgens PSV zullen op dat moment nog veel fans in het buitenland verblijven vanwege de zomervakantie. Ook vindt op die dag de finale plaats van de Otten Cup, een internationaal toernooi dat wordt gehouden op trainingscomplex De Herdgang.
Dinsdag zullen de achttien Eredivisieclubs om de tafel gaan met competitieleider Bert van Oostveen, waarbij eventuele knooppunten in het voorlopige programma zullen worden besproken. Niet veel later zal de KNVB het definitieve speelschema voor het seizoen 2009/10 vrijgeven.
JAquote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
En bij de andere 16 clubs zijn in verhouding zeker veel minder supporters op vakantie?
Een dergelijke wedstrijd moet je gewoon niet laten spelen als veel mensen nog op vakantie zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
En bij de andere 16 clubs zijn in verhouding zeker veel minder supporters op vakantie?
En dan nog, het gaat om PSV-Ajax, een van de top-wedstrijden van het seizoen (op papier in ieder gevalquote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Daar valt de bouwvak gunstiger ten opzichte van het programma. Dus om antwoord op je vraag te geven: ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef TvhN het volgende:
Ach, laten we alles maar aanpassen om de schoolvakanties.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef GustavFTW het volgende:
Volgens mij is het zuiden van Nederland het laatste met de schoolvakanties ook, dus waarschijnlijk heeft PSV inderdaad meer mensen op vakantie dan clubs die niet uit Brabant komen.
Ach lekker boeiend, als het verzet wordt, wordt het verzet. Wordt het niet verzet, dan niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ach, laten we alles maar aanpassen om de schoolvakanties.Kom op zeg, elke club heeft dan wel iets te zeuren. Daarnaast wist je ver van tevoren al dat het seizoen vroeg begint, waarom geef je zoiets dan niet direct aan?
Wat boeit jou dat als Groningen-fan als ik vragen mag?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ach, laten we alles maar aanpassen om de schoolvakanties.Kom op zeg, elke club heeft dan wel iets te zeuren. Daarnaast wist je ver van tevoren al dat het seizoen vroeg begint, waarom geef je zoiets dan niet direct aan?
Omdat ik het nogal zielig vind overkomen voor een club als PSV; net alsof andere clubs geen last hebben van de vakantie. Wij spelen op 4 augustus al thuis tegen Ajax, en niemand vanuit de club die erover klaagt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat als Groningen-fan als ik vragen mag?
Ja dat is jullie keuzequote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal zielig vind overkomen voor een club als PSV; net als of andere clubs geen last hebben van de vakantie. Wij spelen op 4 augustus al thuis tegen Ajax, en niemand vanuit de club die erover klaagt.
Boo fucking hoo jullie kamperen dan ook allemaal in Groningen en omgeving, als het maar op de trekker te bereiken is. Dan ben je ook weer zo terug voor de wedstrijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal zielig vind overkomen voor een club als PSV; net als of andere clubs geen last hebben van de vakantie. Wij spelen op 4 augustus al thuis tegen Ajax, en niemand vanuit de club die erover klaagt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boo fucking hoo jullie kamperen dan ook allemaal in Groningen en omgeving, als het maar op de trekker te bereiken is. Dan ben je ook weer zo terug voor de wedstrijd.
Alsof je zelf kan kiezen wanneer je tegen wie speelt, jokerquote:
[..]
Boo fucking hoo jullie kamperen dan ook allemaal in Groningen en omgeving, als het maar op de trekker te bereiken is. Dan ben je ook weer zo terug voor de wedstrijd.
Voor 7500 euro wel de moeite waard in ieder gevalquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de grasmat verleggen?
Al zou dat natuurlijk hypocriet zijn.
Het seizoen is ook nog lang niet begonnen, het is een (uitgelekt?) conceptprogramma eppoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef TvhN het volgende:
[..]
[..]
Precies, voor 7500 euro kan je tegenwoordig een wedstrijd laten verzetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de grasmat verleggen?
Al zou dat natuurlijk hypocriet zijn.
Agreed!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik de wedstrijd net niet mis, maar zou er ook zeer van balen anders...
bronquote:PSV is bereid om te praten over een terugkeer van de 29-jarige Franse verdediger Jeremie Bréchet naar Sochaux. ,,Jeremie is een zeer gewaardeerde kracht in Eindhoven, maar er is één probleem,’’ zegt algemeen directeur Jan Reker. ,,Zijn gezin kan hier absoluut niet aarden. Daarom zijn wij bereid om te praten over een transfer.’’
Franse media hebben al eerder bericht dat Sochaux en Bréchet, die nog onder contract staat in Eindhoven, overeenstemming hebben bereikt over een terugkeer naar Frankrijk.
Bron: FoK! Sport.quote:Sparta Rotterdam hoopt ook volgend seizoen over de diensten van Cassio Ramos te beschikken. De tweede ploeg van Rotterdam verwacht het huurcontract met de Braziliaan deze week te verlengen.
Sparta heeft inmiddels al een akkoord met PSV, de huidige werkgever van Ramos, bereikt. De communicatie tussen Ramos en de Rotterdamse formatie verliep erg stroef, aangezien de goalie van zijn vakantie in Brazilië genoot.
Nu lijkt het er dus toch op dat beide partijen ook volgend seizoen met elkaar verder zullen gaan.
Maar het was toch competitievervalsing?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ajax heeft nu ook bezwaar aangetekend tegen PSV - Ajax op 16-8. Reden; een te zware ceompetitiestart...
Bron: PSV Netwerk.
Want wat is hun competitiestartquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ajax heeft nu ook bezwaar aangetekend tegen PSV - Ajax op 16-8. Reden; een te zware ceompetitiestart...
Bron: PSV Netwerk.
Zou Ruud dan toch nog komen?quote:'Real Madrid doet alle Nederlanders in uitverkoop'
16/06/2009 09:45
Real Madrid heeft enkele clubs uit de Premier League benaderd met een lijst van negen spelers die mogen vertrekken bij
De Koninklijke. Alle Nederlanders staan op die lijst, meldt
The Guardian.
Volgens deze doorgaans betrouwbare Engelse krant is er vanuit stadion Bernabéu een fax verzonden naar een aantal Engelse clubs. Uit dat schrijven blijkt dat er negen spelers te koop zijn aangeboden: Mahamadou Diarra, Gabriel Heinze, Javier Saviola, Royston Drenthe, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Rafael van der Vaart.
Met de verkoop van deze negen spelers hoopt Real een flink transferbedrag te ontvangen, waarmee de Madrileense club een deel van de kosten van de transfers van Kaká en Cristiano Ronaldo kan terugverdienen. Voorzitter Florentino Pérez kocht de Braziliaan voor 65 miljoen euro en lijkt de Portugees voor 94 miljoen naar Spanje te halen. Bovendien is Real nog niet klaar met het kopen van spelers. De club wil nog een spits, een linksback, een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder aantrekken.
Real betaalde in de laatste drie jaar circa 134 miljoen euro voor de zes Nederlanders. Robben was de duurste met een transferbedrag van 36 miljoen in de zomer van 2007. Huntelaar maakte afgelopen winter nog de overstap voor 27 miljoen, terwijl Van der Vaart (15 miljoen) hem afgelopen zomer voorging. In 2007 verhuisden Sneijder (27 miljoen) en Drenthe (14 miljoen), terwijl in 2006 Van Nistelrooy voor 15 miljoen in Madrid arriveerde.
Bron: VI.nl
Vast niet, die kan nog wel mee op niveau in Engeland. Ik vind het ook wel apart dat hij niet meer bij Madrid blijft, toen hij fit was scoorde hij flink mee dacht ik toch...quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vast niet, die kan nog wel mee op niveau in Engeland. Ik vind het ook wel apart dat hij niet meer bij Madrid blijft, toen hij fit was scoorde hij flink mee dacht ik toch...
Maar het zou toch wel vrij geniaal zijn als Ruudje komt, hoewel de spitsen geen prioriteit hebben.
Geen prioriteit toch? We hebben Toivonen (ik zie mogelijkheden) en ik denk dat echt solide verdedigers belangrijker zijn nu.quote:
Tsja maar ik denk niet dat hij 123 terugkomt. Getekend voor t leven daar he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Geen prioriteit toch? We hebben Toivonen (ik zie mogelijkheden) en ik denk dat echt solide verdedigers belangrijker zijn nu.
Maar als er ook maar de kleinste kans op Van Gol is, moet die natuurlijk gegrepen worden!
Jammer, heb ze tot nu toe allemaal. Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef MaatjeTho het volgende:
Sjezus, een keer een minder seizoen, wordt er dit jaar geen PSV DVD uitgebracht![]()
Niet dat ik 'm zou kopen anders maar toch
In my wildest dream nog niet.quote:
Bronquote:Zondag 2 augustus: PSV - VVV-Venlo
Zondag 9 augustus: FC Twente - PSV
Zondag 16 augustus: PSV - Ajax
Zondag 23 augustus: PSV - NAC Breda
Zondag 30 augustus: FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 september: PSV - Roda JC
Zondag 20 september: Feyenoord - PSV
Zaterdag 26 september: PSV - Willem II
Zondag 4 oktober: FC Utrecht - PSV
Zaterdag 17 oktober: PSV - sc Heerenveen,
Zondag 25 oktober: NEC - PSV,
Zaterdag 31 oktober: PSV - Vitesse,
Zondag 8 november: ADO Den Haag - PSV
Zondag 22 november: PSV - Heracles Almelo,
Vrijdag 27 november: Sparta Rotterdam - PSV,
Zondag 6 december: RKC Waalwijk - PSV,
Zaterdag 12 december: PSV - AZ,
Zondag 20 december: Roda JC - PSV.
Vrijdag 22 januari: PSV - NEC,
Zondag 31 januari: Vitesse - PSV,
Woensdag 3 februari: PSV - FC Utrecht,
Zaterdag 6 februari: PSV - ADO Den Haag,
Zondag 14 februari: Heracles Almelo - PSV,
Zaterdag 20 februari: PSV - Sparta
Zaterdag 27 februari: PSV - RKC Waalwijk,
Zaterdag 6 maart: NAC Breda - PSV,
Zondag 14 maart: Ajax - PSV,
Zaterdag 20 maart: PSV - FC Twente,
zondag 28 maart: VVV-Venlo - PSV,
Zondag 4 april: Willem II - PSV
Zondag 11 april: PSV - Feyenoord
Woensdag 14 april: Heerenveen - PSV
Zondag 18 april: PSV - FC Groningen
Zondag 2 mei: AZ - PSV.
Anders een te zware competitiestart aankaarten?quote:Zondag 2 augustus: PSV - VVV-Venlo
Zondag 9 augustus: FC Twente - PSV
Zondag 16 augustus: PSV - Ajax
Zondag 23 augustus: PSV - NAC Breda
Zondag 30 augustus: FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 september: PSV - Roda JC
Zondag 20 september: Feyenoord - PSV
quote:Zondag 11 april: PSV - Feyenoord
Woensdag 14 april: Heerenveen - PSV
Zondag 18 april: PSV - FC Groningen
Zondag 2 mei: AZ - PSV.
versteegrobjequote:
Daar is het nieuws al:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef Lemming22 het volgende:
Vandaag was toch die bijeenkomst in Zeist met alle clubs waar het competitieprogramma besproken zou worden? Ik ben benieuwd of we daar snel iets over horen...
Bron PSV Netwerk en Link naar PDF met het volledige definitieve programmaquote:KNVB maakt competitie-schema bekend, met PSV-Ajax op 16 augustus
16 juni 2009 RvN
De KNVB heeft zojuist het officiële competitieschema voor het komend seizoen bekendgemaakt. Daaruit blijkt dat de protesten tegen PSV-Ajax op zondag 16 augustus vooralsnog geen succes hebben gehad. het duel staat er nog steeds in op die datum.
Geen zorgen, de grasmat is al besteldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar is het nieuws al:
[..]
Bron PSV Netwerk en Link naar PDF met het volledige definitieve programma
Iemand gifjes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:56 schreef dndiek het volgende:
Toivonen valt vanavond op het EK -21 op tegen Wit-Rusland dankzij buitenspel lopen, kansen missen en 1 mooie assist
Mooie goal.quote:
was van gisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, waarom lees ik hier niets over het mooiste bericht van vandaag? Bola die nog niet terug wil keren naar de Eredivisie.
Wij contracteren slechts technische staf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
was van gisteren
En ik vond het al vrij duidelijk dat hij niet naar PSV zou komen.....
quote:'Oefenduel tegen Sivasspor ipv Besiktas in Zutphen'
PSV lijkt in de voorbereiding geen oefenduel te spelen tegen Besiktas, zoals de club eerder aankondigde, maar tegen Sivasspor. De amateurclub Be Quick meldt op haar website dat PSV op op zaterdag 18 juli om 17.00 uur een vriendschappelijk duel tegen Sivasspor afwerkt op het Be Quick terrein. PSV en Sivasspor hebben het duel nog niet bevestigd, maar Sivasspor werkt in dezelfde periode diverse wedstrijden in Nederland af (o.a. tegen Heerenveen). Aangezien Besiktas volgens haar eigen voorbereidingsprogramma niet naar Nederland komt, lijkt de wijziging te kloppen.
Er is er hier eentje aan het slaapwandelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud terug, Gomes terug.... dán mag Ajax gaan klagen over competitievervalsing
Daar heb ik ff een bericht van gemaakt; Kluivert op stage bij PSVquote:
Is wel een goede club voor die twee. Laat ze niet meedoen tegen PSV dan, het is altijd al lastig zat tegen Rodaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Daar heb ik ff een bericht van gemaakt; Kluivert op stage bij PSV
En verder ook nog; \'Roda JC wil Nijland en Wuytens huren\'
http://www.omroepbrabant.(...)topper+PSV-Ajax.aspxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar is het nieuws al:
[..]
Bron PSV Netwerk en Link naar PDF met het volledige definitieve programma
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef noxious het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat best toejuichen.
Kluivert leek in zijn jaartje hier een prima 'leraar' voor de aanvallende jonkies bij ons, plus dat zijn spaans idd prima is voor de spaanstaligen.
quote:PSV spreekt vertrouwen uit in Wuytens
Stijn Wuytens heeft een nieuw contract bij PSV getekend. De Belgische middenvelder zag zijn contract opengebroken en verlengd worden door de Eindhovenaren. Daardoor ligt Wuytens nu tot de zomer van 2012 onder contract bij PSV.
Tevens bedong de club een eenzijdige optie om het contract van Wuytens (19) met nog eens twee jaar te verlengen. Hiermee spreekt de club het vertrouwen dat het in de Belg, die de tweede seizoenshelft op huurbasis uitkwam voor De Graafschap, heeft hardop uit.
Wuytens kreeg aan het begin van het afgelopen seizoen een plekje in de selectie van PSV toegewezen. Onder Huub Stevens kwam hij elf keer in actie. In die duels wist de Belg één keer het net te vinden. Komend seizoen sluit Wuytens weer aan bij het eerste elftal van PSV, zo meldt de club op de officiële website.
Zoals ik al zei vond ik hem niet onaardig aan het begin van het seizoen voordat het hele elftal collectief faalden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo blij is met die verlenging van Wuytens. Wat heeft hij tot nu toe laten zien ?
Precies. Heeft nu al meer laten zien dan al die aangekochte talenten van de afgelopen seizoenen bij elkaar. Reis bijvoorbeeld moet komend seizoen echt gaan vlammen (bij Jong PSV), anders is die ook alweer afgeschreven...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef neilpad het volgende:
[..]
Zoals ik al zei vond ik hem niet onaardig aan het begin van het seizoen voordat het hele elftal collectief faalden.
Bij De Graafschap deed hij het niet onaardig. Goede passes, pikte nog wat goaltjes mee geloof ik in de play-offs. Nog niks spectaculairs maar de beste jongen is nog maar 19 jaar oud. Hij heeft iig al meer laten zien dan sommige andere talenten die momenteel bij PSV rondlopen. Ik sta hier niet te springen van blijdschap ofzo maar er lijkt me weinig mis met een contractverlenging??
Dus, omdat je liever Marcellis ziet bijtekenen, had het contract van Wuytens niet verlengd hoeven te worden of wat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Indrukwekkend hoor, verlegning voor wuytens... Ik zie liever Marcellis bijtekenen.
quote:Een terugkeer naar FC Sochaux leek in de maak te zijn, maar Jérémie Bréchet vervolgt zijn loopbaan mogelijk niet in de Ligue 1 maar in de Engelse Premier League. Hull City, dat in het afgelopen seizoen ternauwernood aan degradatie ontsnapte, is geīnteresseerd in de Franse verdediger. PSV is bereid om mee te werken aan een transfer, daar het gezin van Bréchet niet gelukkig is in Eindhoven. De Brabanders, die al spraken met Sochaux, hoorden echter nog niets van Hull. (The Sun)
Heb hem zelf ook al afgeschrevenquote:
Van wuytens ben ik niet onder de indruk, van Marcellis wel. Wuytens kan misschien nog een toegevoegde waarde worden voor PSV maar dat is hoogst onzeker, Marcellis is onze beste verdediger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus, omdat je liever Marcellis ziet bijtekenen, had het contract van Wuytens niet verlengd hoeven te worden of wat...
Moest je hier een jaar geleden komen, Reis zou het wel even gaan maken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Heb hem zelf ook al afgeschreven. Zou niet weten hoe hij het gedaan heeft bij dat FC Tupi trouwens, maar hij maakt op mij tot nu toe echt totaal geen indruk...
Zou jammer zijn, want dat lijkt mij een prima voetballer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moest je hier een jaar geleden komen, Reis zou het wel even gaan maken!![]()
Manco is waarschijnlijk de volgende die afgeschreven wordt.
Heeft ook niks met elkaar te maken, maar de negatieve sfeer van afgelopen seizoen hangt hier nog.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus, omdat je liever Marcellis ziet bijtekenen, had het contract van Wuytens niet verlengd hoeven te worden of wat...
Dan zit ik dus op schoolquote:
Die geen reet heeft laten zien. Niet bij PSV en niet bij WII. En nee, hij speelde ook niet bij WII toen hij nog fit was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, want dat lijkt mij een prima voetballer.
Hij werd in februari verhuurd en raakte in maart geblesseerd, dus nogal wiedes dat ie niet veel heeft laten zien...quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die geen reet heeft laten zien. Niet bij PSV en niet bij WII. En nee, hij speelde ook niet bij WII toen hij nog fit was.
Vandaagquote:Zeefuik: Ik keer terug bij PSV
Door LUDO VAN DENDEREN
ALMERE - Zonder enige aarzeling komen de woorden uit zijn mond: ,,Ik ben de toekomstige spits van PSV.’’ Género Zeefuik kent geen twijfel: Ook al voetbalt de pas achttienjarige aanvaller dit seizoen op huurbasis in de eerste divisie voor FC Omniworld, ooit zal hij weer schitteren in het eerste van de Eindhovenaren.
Op het eerste oog lijkt die top ook voor Zeefuik even ver weg. PSV of een andere eredivisionist zal hem in de toekomst alleen halen als hij dit seizoen uitblinkt bij Omniworld. ,,Doordat ik zo vroeg voor PSV debuteerde, zijn mensen veel van me gaan verwachten. Maar ik ben pas achttien! Ik moet nog veel leren, zoals nķg sterker aan de bal zijn. En beweeglijker voor het doel zijn. Maar ik zeg je, Omniworld is voor mij geen eindstation. Hierna wil ik naar een club in de eredivisie, om over twee seizoenen de spits van PSV te worden.’’
quote:Zeefuik: 'Jammer dat PSV me opnieuw wil verhuren'
18/06/2009 14:59
PSV heeft Género Zeefuik laten weten dat hij komend seizoen opnieuw in aanmerking komt voor een verhuurperiode. Afgelopen jaargang speelde de negentienjarige spits voor FC Omniworld.
'Ik vind het best jammer dat ik opnieuw word verhuurd', vertelde Zeefuik aan Almere Vandaag. 'Het liefst was ik namelijk weer bij PSV aan de slag gegaan, maar het is niet anders. Aan de andere kant ben ik blij dat ze nog niet van me af willen. Dat zegt ook wel iets.'
Hij heeft niet "niet veel" laten zien, hij heeft niks laten zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij werd in februari verhuurd en raakte in maart geblesseerd, dus nogal wiedes dat ie niet veel heeft laten zien...
Ik ben overigens geen uitgesproken fan of tegenstander van Manco, ik kijk naar de feiten
Wat wil je nou met deze post? Het komt op hetzelfde neer, maar wat wil je bij een andere club binnen een maand tijd?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft niet "niet veel" laten zien, hij heeft niks laten zien
Geen idee, misschien wat meer speeltijd? Hij wordt hier constant de hemel in geprezen. Ik vraag me alleen maar af waarom aangezien ik hem nog niet op iets indrukwekkends heb kunnen betrappen. Niemand trouwens, behalve dan dat hij het op een jeugdtoernooi aardig gedaan schijnt te hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat wil je nou met deze post? Het komt op hetzelfde neer, maar wat wil je bij een andere club binnen een maand tijd?
En één goede balaanname tegen Heerenveenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wat meer speeltijd? Hij wordt hier constant de hemel in geprezen. Ik vraag me alleen maar af waarom aangezien ik hem nog niet op iets indrukwekkends heb kunnen betrappen. Niemand trouwens, behalve dan dat hij het op een jeugdtoernooi aardig gedaan schijnt te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Nou kom eens op met die top transfers
Ik ben benieuwd wie PSV wél kan huren!Ik denk dat het zich weer beperkt tot tobtransfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Opvallende zakenquote:Nog geen akkoord over Bréchet
door Frank van den Heuvel. vrijdag 19 juni 2009 | 02:46 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 19 juni 2009 | 11:16
EINDHOVEN - Het is nog onduidelijk of Jérémie Bréchet zich maandagochtend op De Herdgang meldt voor de eerste training van PSV. De clubleiding en de 28-jarige verdediger hebben om de tafel gezeten om de situatie van de Fransman te bespreken.
Een akkoord is er nog niet. FC Sochaux heeft zich via zaakwaarnemers bij PSV gemeld, maar wil nog niet aan de vraagprijs voldoen. Bréchet heeft het zelf naar zijn zin bij PSV, maar wil graag terug naar Frankrijk omdat zijn vrouw en kinderen hier niet kunnen aarden.
PSV heeft nog altijd niet officieel bekend gemaakt dat Erik ten Hag is gecontracteerd als assistent-trainer, maar de club gaat ervanuit dat hij maandag gewoon op het veld staat. De deal is formeel nog niet afgerond. "Maar dat is iets wat FC Twente en Erik ten Hag met elkaar moeten oplossen, daar zitten wij als club niet tussen", zegt PSV-directeur Jan Reker.
Hoewel hij niet langer de keepers van de selectie traint, blijft Hans Segers bij PSV. Het contract van de Eindhovenaar wordt met één jaar verlengd, zo zijn de partijen gisterochtend overeen gekomen. De nieuwe verbintenis loopt tot medio 2011.
Segers was afgelopen seizoen samen met Anton Scheutjens verantwoordelijk voor de training van de selectiekeepers. Komend seizoen gaat hij, op verzoek van PSV, aan de slag in de opleiding. Die mededeling viel hem in eerste instantie rauw op het dak. "Het was een verrassing, en zeker ook een teleurstelling. De laatste tien jaar heb ik continu de keepers van het eerste elftal getraind, bij Tottenham Hotspur en bij PSV", zegt Segers. "Vervolgens heb ik een aantal zaken voor mezelf op een rijtje gezet en hebben we het nodige besproken. Ik ben tevreden en zie er nu ook echt een uitdaging in om in de jeugdopleiding aan de gang te gaan."
Ach ja, dan moeten ze het HUIDIGE elftal maar intact houden.. want dat heeft o-zo goed gepresteerd verleden jaar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het zich weer beperkt tot tobtransfers
Zonder ongein verwacht ik echt dat dat zo ongeveer het hoogst haalbare is. Ik verwacht geen toppers meer als er niet eerst een heleboel vertrekken. Ooijer erbij en de rest hopen dat ze zich goed doorontwikkelen. Dat zal het scenario worden denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ach ja, dan moeten ze het HUIDIGE elftal maar intact houden.. want dat heeft o-zo goed gepresteerd verleden jaar..
Probeer het eens als de competitie al 3 weken bezig is, dat scenario is waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet er alleen enorm voor oppassen dat het niet, net zoals wij met Suarez, ineens een week voor de competitie losgaat rondom interesse voor Afellay.
Het is een grote verzameling faalhazen met een paar talentjes die zich niet kunnen doorontwikkelen als er niet een paar toppers bijkomen bedoel jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:38 schreef ErikT het volgende:
Als de selectie intact blijft ben ik eigenlijk best tevreden. Er zit enorm veel potentie in.
Als je Ajacied of AZ-aanhanger (quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:38 schreef ErikT het volgende:
Als de selectie intact blijft ben ik eigenlijk best tevreden. Er zit enorm veel potentie in.
-edit-quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een grote verzameling faalhazen met een paar talentjes die zich niet kunnen doorontwikkelen als er niet een paar toppers bijkomen bedoel je
Dat heeft PSV al Europees gespeeld dus dat lijkt me stug.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer het eens als de competitie al 3 weken bezig is, dat scenario is waarschijnlijker
Kloptquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heeft PSV al Europees gespeeld dus dat lijkt me stug.
-edit-quote:
Een stuk beter? Hoogstens marginaal beter, alleen de wedstrijd tegen Ajax was qua resultaat een positieve uitschieter en zelfs in die wedstrijd kwamen de tekortkomingen van PSV genadeloos aan het licht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef neilpad het volgende:
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat we met de huidige selectie gewoon weer om de prijzen meedoen. Aan het eind van vorig seizoen ging het al een stuk beter. Met een betere technische staf zie ik het elftal alleen nog maar groeien vanaf hier. Natuurlijk hoop ik dat er nog een kwaliteitsinjectie komt maar ik heb ook realiteitszin.
Nou nog een hoger rendement halen en we gaan de goede kant op.quote:PSV Jeugdopleiding krijgt weer hoogste KNVB-waardering
19 juni 2009 11:45
De PSV Jeugdopleiding is door de KNVB opnieuw gecertificeerd met vier sterren, de hoogst mogelijke waardering vanuit de voetbalbond. In een rapport staat ook dat PSV een aanzienlijk hoger puntenaantal heeft gescoord dan bij de vorige meting. Dat heeft het management team van de PSV Jeugdopleiding bekendgemaakt.
Hogere score PSV
De zogeheten sterren die de KNVB uitdeelt, geven de kwaliteit van een jeugdopleiding. De bond reikt hiervoor certificaten uit, vergelijkbaar met ISO-certificaten voor het bedrijfsleven en bijvoorbeeld het KEMA-keur voor de kwaliteit van een product. De kwaliteit van een jeugdopleiding wordt beoordeeld op meer dan tachtig aspecten die samenhangen met visie, scouting, opleiding, ondersteuning en resultaat. Omdat ‘voetbal’ voorop staat in het keurmerk worden de blokken ‘visie’ en ‘resultaat’ elk vermenigvuldigd met factor 5, de blokken ‘scouting’ en ‘opleiding’ met elk 3 en het blok ‘ondersteuning’ met 1. Zo ontstaat een gewogen eindscore. Een puntentotaal van 2.000 tot 3.000 punten is goed voor 1 ster, van 3.000 tot 4.000 punten voor 2 sterren, van 4.000 tot 5.000 voor 3 sterren en 5.000 punten of meer voor 4 sterren. De PSV Jeugdopleiding, onder leiding van Wiljan Vloet, scoorde bij de laatste meting bijna 5500 punten en dat is ruim 250 punten meer dan drie jaar geleden.
Gratis weg is wel heel erge kapitaalvernietiging, maar vooral de bovenste 2 zie ik liever gisteren dan vandaag vertrekken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Lekker weer, dat gevloek...![]()
PSV is vooral gebaat bij het lozen van dure bankzitters. Ik zie liever die vertrekken dan nieuwe spelers komen.
Lazovic
Rodriguez
Zonneveld
mogen van mij betreft zelfs gratis weg.
Ok, dan laten we ze gratis weggaan maar dan wil ik ook geen gezeur meer dat iedereen hier voor een jodenfooi vertrekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef noxious het volgende:
Nou, die 3 Bossche bollen die we daar nog voor krijgen.... dat was al kapitaalvernietiging op het moment dat ze gekocht werden.
Inleveren! Ik lus wel weer een lekkere Bossche bol. Woensdag nog 1 op, op het werk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef noxious het volgende:
Nou, die 3 Bossche bollen die we daar nog voor krijgen.... dat was al kapitaalvernietiging op het moment dat ze gekocht werden.
Laatst had een collega ze ook bijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inleveren! Ik lus wel weer een lekkere Bossche bol. Woensdag nog 1 op, op het werk.
Wel van Jan de Grootquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst had een collega ze ook bijGodnakende wat zijn die dingen lekker
Transfersom Lazovic: 2 Bossche bollen +verzending
LOL.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Transfersom Lazovic: 2 Bossche bollen +verzending
bron VIquote:EXCLUSIEF - PSV heeft een belangrijke slag geslagen. Orlando Engelaar verkiest de Eindhovense club boven een Grieks avontuur bij Panathinaikos.
Engelaar gaat in Eindhoven een contract voor drie of vier jaar tekenen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van vier miljoen euro gemoeid. De middenvelder had bij Schalke 04 weinig positieve vooruitzichten.
Panathinaikos was ook in de markt voor de 29-jarige Engelaar. Maar de club van trainer Henk ten Cate kreeg een afzegging van de Oranje-international, die de voorkeur gaf aan een hereniging met trainer Fred Rutten.
Engelaar vertrok een jaar geleden in het kielzog van Rutten van FC Twente naar Schalke 04. Maar in Gelsenkirchen kon hij niet aan de verwachtingen voldoen en werd hij afgeschilderd als miskoop. Ondanks een doorlopend contract was een afscheid na één seizoen de beste oplossing voor beide partijen, zeker ook omdat Engelaar niet voorkwam in de plannen van trainer Felix Magath.
Bakkal is toch meer aanvallend ingesteld ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:45 schreef -SG- het volgende:
Nog steeds geen kans voor bakkal.
Of Bakkal en Engelaar naast elkaar 14.gif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |