quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boo fucking hoo jullie kamperen dan ook allemaal in Groningen en omgeving, als het maar op de trekker te bereiken is. Dan ben je ook weer zo terug voor de wedstrijd.
Voor 7500 euro wel de moeite waard in ieder gevalquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de grasmat verleggen?
Al zou dat natuurlijk hypocriet zijn.
Het seizoen is ook nog lang niet begonnen, het is een (uitgelekt?) conceptprogramma eppoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ach, laten we alles maar aanpassen om de schoolvakanties.Kom op zeg, elke club heeft dan wel iets te zeuren. Daarnaast wist je ver van tevoren al dat het seizoen vroeg begint, waarom geef je zoiets dan niet direct aan?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boo fucking hoo jullie kamperen dan ook allemaal in Groningen en omgeving, als het maar op de trekker te bereiken is. Dan ben je ook weer zo terug voor de wedstrijd.
Precies, voor 7500 euro kan je tegenwoordig een wedstrijd laten verzetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de grasmat verleggen?
Al zou dat natuurlijk hypocriet zijn.
Agreed!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik de wedstrijd net niet mis, maar zou er ook zeer van balen anders...
bronquote:PSV is bereid om te praten over een terugkeer van de 29-jarige Franse verdediger Jeremie Bréchet naar Sochaux. ,,Jeremie is een zeer gewaardeerde kracht in Eindhoven, maar er is één probleem,’’ zegt algemeen directeur Jan Reker. ,,Zijn gezin kan hier absoluut niet aarden. Daarom zijn wij bereid om te praten over een transfer.’’
Franse media hebben al eerder bericht dat Sochaux en Bréchet, die nog onder contract staat in Eindhoven, overeenstemming hebben bereikt over een terugkeer naar Frankrijk.
Bron: FoK! Sport.quote:Sparta Rotterdam hoopt ook volgend seizoen over de diensten van Cassio Ramos te beschikken. De tweede ploeg van Rotterdam verwacht het huurcontract met de Braziliaan deze week te verlengen.
Sparta heeft inmiddels al een akkoord met PSV, de huidige werkgever van Ramos, bereikt. De communicatie tussen Ramos en de Rotterdamse formatie verliep erg stroef, aangezien de goalie van zijn vakantie in Brazilië genoot.
Nu lijkt het er dus toch op dat beide partijen ook volgend seizoen met elkaar verder zullen gaan.
Maar het was toch competitievervalsing?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ajax heeft nu ook bezwaar aangetekend tegen PSV - Ajax op 16-8. Reden; een te zware ceompetitiestart...
Bron: PSV Netwerk.
Want wat is hun competitiestartquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ajax heeft nu ook bezwaar aangetekend tegen PSV - Ajax op 16-8. Reden; een te zware ceompetitiestart...
Bron: PSV Netwerk.
Zou Ruud dan toch nog komen?quote:'Real Madrid doet alle Nederlanders in uitverkoop'
16/06/2009 09:45
Real Madrid heeft enkele clubs uit de Premier League benaderd met een lijst van negen spelers die mogen vertrekken bij
De Koninklijke. Alle Nederlanders staan op die lijst, meldt
The Guardian.
Volgens deze doorgaans betrouwbare Engelse krant is er vanuit stadion Bernabéu een fax verzonden naar een aantal Engelse clubs. Uit dat schrijven blijkt dat er negen spelers te koop zijn aangeboden: Mahamadou Diarra, Gabriel Heinze, Javier Saviola, Royston Drenthe, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Rafael van der Vaart.
Met de verkoop van deze negen spelers hoopt Real een flink transferbedrag te ontvangen, waarmee de Madrileense club een deel van de kosten van de transfers van Kaká en Cristiano Ronaldo kan terugverdienen. Voorzitter Florentino Pérez kocht de Braziliaan voor 65 miljoen euro en lijkt de Portugees voor 94 miljoen naar Spanje te halen. Bovendien is Real nog niet klaar met het kopen van spelers. De club wil nog een spits, een linksback, een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder aantrekken.
Real betaalde in de laatste drie jaar circa 134 miljoen euro voor de zes Nederlanders. Robben was de duurste met een transferbedrag van 36 miljoen in de zomer van 2007. Huntelaar maakte afgelopen winter nog de overstap voor 27 miljoen, terwijl Van der Vaart (15 miljoen) hem afgelopen zomer voorging. In 2007 verhuisden Sneijder (27 miljoen) en Drenthe (14 miljoen), terwijl in 2006 Van Nistelrooy voor 15 miljoen in Madrid arriveerde.
Bron: VI.nl
Vast niet, die kan nog wel mee op niveau in Engeland. Ik vind het ook wel apart dat hij niet meer bij Madrid blijft, toen hij fit was scoorde hij flink mee dacht ik toch...quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vast niet, die kan nog wel mee op niveau in Engeland. Ik vind het ook wel apart dat hij niet meer bij Madrid blijft, toen hij fit was scoorde hij flink mee dacht ik toch...
Maar het zou toch wel vrij geniaal zijn als Ruudje komt, hoewel de spitsen geen prioriteit hebben.
Geen prioriteit toch? We hebben Toivonen (ik zie mogelijkheden) en ik denk dat echt solide verdedigers belangrijker zijn nu.quote:
Tsja maar ik denk niet dat hij 123 terugkomt. Getekend voor t leven daar he.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Geen prioriteit toch? We hebben Toivonen (ik zie mogelijkheden) en ik denk dat echt solide verdedigers belangrijker zijn nu.
Maar als er ook maar de kleinste kans op Van Gol is, moet die natuurlijk gegrepen worden!
Jammer, heb ze tot nu toe allemaal. Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef MaatjeTho het volgende:
Sjezus, een keer een minder seizoen, wordt er dit jaar geen PSV DVD uitgebracht![]()
Niet dat ik 'm zou kopen anders maar toch
In my wildest dream nog niet.quote:
Bronquote:Zondag 2 augustus: PSV - VVV-Venlo
Zondag 9 augustus: FC Twente - PSV
Zondag 16 augustus: PSV - Ajax
Zondag 23 augustus: PSV - NAC Breda
Zondag 30 augustus: FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 september: PSV - Roda JC
Zondag 20 september: Feyenoord - PSV
Zaterdag 26 september: PSV - Willem II
Zondag 4 oktober: FC Utrecht - PSV
Zaterdag 17 oktober: PSV - sc Heerenveen,
Zondag 25 oktober: NEC - PSV,
Zaterdag 31 oktober: PSV - Vitesse,
Zondag 8 november: ADO Den Haag - PSV
Zondag 22 november: PSV - Heracles Almelo,
Vrijdag 27 november: Sparta Rotterdam - PSV,
Zondag 6 december: RKC Waalwijk - PSV,
Zaterdag 12 december: PSV - AZ,
Zondag 20 december: Roda JC - PSV.
Vrijdag 22 januari: PSV - NEC,
Zondag 31 januari: Vitesse - PSV,
Woensdag 3 februari: PSV - FC Utrecht,
Zaterdag 6 februari: PSV - ADO Den Haag,
Zondag 14 februari: Heracles Almelo - PSV,
Zaterdag 20 februari: PSV - Sparta
Zaterdag 27 februari: PSV - RKC Waalwijk,
Zaterdag 6 maart: NAC Breda - PSV,
Zondag 14 maart: Ajax - PSV,
Zaterdag 20 maart: PSV - FC Twente,
zondag 28 maart: VVV-Venlo - PSV,
Zondag 4 april: Willem II - PSV
Zondag 11 april: PSV - Feyenoord
Woensdag 14 april: Heerenveen - PSV
Zondag 18 april: PSV - FC Groningen
Zondag 2 mei: AZ - PSV.
Anders een te zware competitiestart aankaarten?quote:Zondag 2 augustus: PSV - VVV-Venlo
Zondag 9 augustus: FC Twente - PSV
Zondag 16 augustus: PSV - Ajax
Zondag 23 augustus: PSV - NAC Breda
Zondag 30 augustus: FC Groningen - PSV
Zaterdag 12 september: PSV - Roda JC
Zondag 20 september: Feyenoord - PSV
quote:Zondag 11 april: PSV - Feyenoord
Woensdag 14 april: Heerenveen - PSV
Zondag 18 april: PSV - FC Groningen
Zondag 2 mei: AZ - PSV.
versteegrobjequote:
Daar is het nieuws al:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef Lemming22 het volgende:
Vandaag was toch die bijeenkomst in Zeist met alle clubs waar het competitieprogramma besproken zou worden? Ik ben benieuwd of we daar snel iets over horen...
Bron PSV Netwerk en Link naar PDF met het volledige definitieve programmaquote:KNVB maakt competitie-schema bekend, met PSV-Ajax op 16 augustus
16 juni 2009 RvN
De KNVB heeft zojuist het officiële competitieschema voor het komend seizoen bekendgemaakt. Daaruit blijkt dat de protesten tegen PSV-Ajax op zondag 16 augustus vooralsnog geen succes hebben gehad. het duel staat er nog steeds in op die datum.
Geen zorgen, de grasmat is al besteldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar is het nieuws al:
[..]
Bron PSV Netwerk en Link naar PDF met het volledige definitieve programma
Iemand gifjes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:56 schreef dndiek het volgende:
Toivonen valt vanavond op het EK -21 op tegen Wit-Rusland dankzij buitenspel lopen, kansen missen en 1 mooie assist
Mooie goal.quote:
was van gisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, waarom lees ik hier niets over het mooiste bericht van vandaag? Bola die nog niet terug wil keren naar de Eredivisie.
Wij contracteren slechts technische staf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
was van gisteren
En ik vond het al vrij duidelijk dat hij niet naar PSV zou komen.....
quote:'Oefenduel tegen Sivasspor ipv Besiktas in Zutphen'
PSV lijkt in de voorbereiding geen oefenduel te spelen tegen Besiktas, zoals de club eerder aankondigde, maar tegen Sivasspor. De amateurclub Be Quick meldt op haar website dat PSV op op zaterdag 18 juli om 17.00 uur een vriendschappelijk duel tegen Sivasspor afwerkt op het Be Quick terrein. PSV en Sivasspor hebben het duel nog niet bevestigd, maar Sivasspor werkt in dezelfde periode diverse wedstrijden in Nederland af (o.a. tegen Heerenveen). Aangezien Besiktas volgens haar eigen voorbereidingsprogramma niet naar Nederland komt, lijkt de wijziging te kloppen.
Er is er hier eentje aan het slaapwandelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud terug, Gomes terug.... dán mag Ajax gaan klagen over competitievervalsing
Daar heb ik ff een bericht van gemaakt; Kluivert op stage bij PSVquote:
Is wel een goede club voor die twee. Laat ze niet meedoen tegen PSV dan, het is altijd al lastig zat tegen Rodaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Daar heb ik ff een bericht van gemaakt; Kluivert op stage bij PSV
En verder ook nog; \'Roda JC wil Nijland en Wuytens huren\'
http://www.omroepbrabant.(...)topper+PSV-Ajax.aspxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar is het nieuws al:
[..]
Bron PSV Netwerk en Link naar PDF met het volledige definitieve programma
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef noxious het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat best toejuichen.
Kluivert leek in zijn jaartje hier een prima 'leraar' voor de aanvallende jonkies bij ons, plus dat zijn spaans idd prima is voor de spaanstaligen.
quote:PSV spreekt vertrouwen uit in Wuytens
Stijn Wuytens heeft een nieuw contract bij PSV getekend. De Belgische middenvelder zag zijn contract opengebroken en verlengd worden door de Eindhovenaren. Daardoor ligt Wuytens nu tot de zomer van 2012 onder contract bij PSV.
Tevens bedong de club een eenzijdige optie om het contract van Wuytens (19) met nog eens twee jaar te verlengen. Hiermee spreekt de club het vertrouwen dat het in de Belg, die de tweede seizoenshelft op huurbasis uitkwam voor De Graafschap, heeft hardop uit.
Wuytens kreeg aan het begin van het afgelopen seizoen een plekje in de selectie van PSV toegewezen. Onder Huub Stevens kwam hij elf keer in actie. In die duels wist de Belg één keer het net te vinden. Komend seizoen sluit Wuytens weer aan bij het eerste elftal van PSV, zo meldt de club op de officiële website.
Zoals ik al zei vond ik hem niet onaardig aan het begin van het seizoen voordat het hele elftal collectief faalden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo blij is met die verlenging van Wuytens. Wat heeft hij tot nu toe laten zien ?
Precies. Heeft nu al meer laten zien dan al die aangekochte talenten van de afgelopen seizoenen bij elkaar. Reis bijvoorbeeld moet komend seizoen echt gaan vlammen (bij Jong PSV), anders is die ook alweer afgeschreven...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:12 schreef neilpad het volgende:
[..]
Zoals ik al zei vond ik hem niet onaardig aan het begin van het seizoen voordat het hele elftal collectief faalden.
Bij De Graafschap deed hij het niet onaardig. Goede passes, pikte nog wat goaltjes mee geloof ik in de play-offs. Nog niks spectaculairs maar de beste jongen is nog maar 19 jaar oud. Hij heeft iig al meer laten zien dan sommige andere talenten die momenteel bij PSV rondlopen. Ik sta hier niet te springen van blijdschap ofzo maar er lijkt me weinig mis met een contractverlenging??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |