volgens mij niet, dus moet er ideaal gezien een Spaanstalige assistent bij........ bijvoorbeeld Patrick Kluivertquote:
Party Patjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij niet, dus moet er ideaal gezien een Spaanstalige assistent bij........ bijvoorbeeld Patrick Kluivert
Stiekem zou ik dat best toejuichen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij niet, dus moet er ideaal gezien een Spaanstalige assistent bij........ bijvoorbeeld Patrick Kluivert
Ik ben het grote PSV Topic orakel!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:07 schreef Manu82 het volgende:
Weet Grrrrr alles dan?
Dat is nog niet eens zo'n slechte optiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar die gaat nog meer tijd wijden aan Oranjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef Manu82 het volgende:
Even btw; Cocu spreekt toch ook een redelijk woordje Spaans?
en heeft dus aankomend seizoen niet de tijd om assistent bij het eerste te zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:20 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Maar die gaat nog meer tijd wijden aan Oranje
In principe is het te combineren, Guus was ook in staat het succesvol te combineren. En een functie als assistent trainer is natuurlijk minder tijdrovend dat de functie als hoofdcoach.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en heeft dus aankomend seizoen niet de tijd om assistent bij het eerste te zijn
Laat Cocu maar lekker rustig rijpen en groeien als trainer, en zodra zowel PSV als hijzelf in stabieler vaarwater is er echt wel een plekje vrij voor hem en denk ik dat zijn grootste kwaliteiten beter tot uiting komen dan in een opbouw-functie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In principe is het te combineren, Guus was ook in staat het succesvol te combineren. En een functie als assistent trainer is natuurlijk minder tijdrovend dat de functie als hoofdcoach.
Maargoed als Philip dat niet wilt begrijp ik dat best, hij heeft ook natuurlijk een stuk of 3 jonge koters.
Het komt in ieder geval goed overwogen over. Of dat het betrouwbare info is laat ik in het midden. Ik mag alleen toch hopen dat iedereen er zo onderhand van overtuigd is, dat het wel Fred is die onze kant op moet komen. Prima zoals hij aangegeven heeft de organisatie naar zich toe te trekken!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Interessante post op het PN
http://psv.netwerk.to/forums/naarpositie.php?forum=9&topic=3965&nummer=311998
Komt allemaal wel geloofwaardig en logisch over in ieder geval. Zou betekenen dat Rutten dus de nieuwe trainer wordt met hopelijk veel bevoegdheid!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In principe is het te combineren, Guus was ook in staat het succesvol te combineren. En een functie als assistent trainer is natuurlijk minder tijdrovend dat de functie als hoofdcoach.
Maargoed als Philip dat niet wilt begrijp ik dat best, hij heeft ook natuurlijk een stuk of 3 jonge koters.
opzich wel, behalve van Nistelrooij, die gaat echt wel proberen zijn plek bij Real te heroverenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Interessante post op het PN
http://psv.netwerk.to/forums/naarpositie.php?forum=9&topic=3965&nummer=311998
Komt allemaal wel geloofwaardig en logisch over in ieder geval. Zou betekenen dat Rutten dus de nieuwe trainer wordt met hopelijk veel bevoegdheid!
Hiddink kon het vooral volhouden omdat Australie telkens in de buurt van Eindhoven op trainingskamp ging. Cocu heeft ook niet echt een reisprobleem, maar ik snap wel dat je als 'rookie' zo min mogelijk je taken wilt verdelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu onderschat je het nogal. Cocu moet door heel Europa wedstrijden gaan kijken, de oefenwedstrijden moeten geleid worden. Alle mogelijk WK tegenstanders worden gescout.
Hiddink deed destijds 2 wedstrijden en daarna de voorbereiding. Die had een heel team in dienst in Australië. En Cocu wil of volledig assistent worden bij PSV of niet. Niet half in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |