abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70122079
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Indrukwekkend hoor, verlegning voor wuytens... Ik zie liever Marcellis bijtekenen.
Dus, omdat je liever Marcellis ziet bijtekenen, had het contract van Wuytens niet verlengd hoeven te worden of wat...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70122552
quote:
Een terugkeer naar FC Sochaux leek in de maak te zijn, maar Jérémie Bréchet vervolgt zijn loopbaan mogelijk niet in de Ligue 1 maar in de Engelse Premier League. Hull City, dat in het afgelopen seizoen ternauwernood aan degradatie ontsnapte, is geïnteresseerd in de Franse verdediger. PSV is bereid om mee te werken aan een transfer, daar het gezin van Bréchet niet gelukkig is in Eindhoven. De Brabanders, die al spraken met Sochaux, hoorden echter nog niets van Hull. (The Sun)
pi_70122632
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reis word niks meer. Trust me.
Heb hem zelf ook al afgeschreven . Zou niet weten hoe hij het gedaan heeft bij dat FC Tupi trouwens, maar hij maakt op mij tot nu toe echt totaal geen indruk...
pi_70123143
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dus, omdat je liever Marcellis ziet bijtekenen, had het contract van Wuytens niet verlengd hoeven te worden of wat...
Van wuytens ben ik niet onder de indruk, van Marcellis wel. Wuytens kan misschien nog een toegevoegde waarde worden voor PSV maar dat is hoogst onzeker, Marcellis is onze beste verdediger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_70123188
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Heb hem zelf ook al afgeschreven . Zou niet weten hoe hij het gedaan heeft bij dat FC Tupi trouwens, maar hij maakt op mij tot nu toe echt totaal geen indruk...
Moest je hier een jaar geleden komen, Reis zou het wel even gaan maken!

Manco is waarschijnlijk de volgende die afgeschreven wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:26:41 #256
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_70126865
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Moest je hier een jaar geleden komen, Reis zou het wel even gaan maken!

Manco is waarschijnlijk de volgende die afgeschreven wordt.
Zou jammer zijn, want dat lijkt mij een prima voetballer.
Dit, dus.
pi_70128214
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef dndiek het volgende:

[..]

Heeft ook niks met elkaar te maken, maar de negatieve sfeer van afgelopen seizoen hangt hier nog.
Ik stel voor dat we ons op het komend seizoen focussen er is genoeg verandert om weer een beetje hoopvol gestemd te zijn lijkt me. Laten we de club niet gaan afrekenen nog voordat het seizoen begonnen is.

Wie gaat er naar de eerste training maandag? Ik ben afgelopen jaren wel geweest alleen heb ik dit keer een tentamen om 09.00 .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_70128960
Nu maandag? Hoe laat? Waarschijnlijk zit ik op school.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70129033
10.00
pi_70129602
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef neilpad het volgende:
10.00
Dan zit ik dus op school . Zuur.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70137820
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zou jammer zijn, want dat lijkt mij een prima voetballer.
Die geen reet heeft laten zien. Niet bij PSV en niet bij WII. En nee, hij speelde ook niet bij WII toen hij nog fit was.
pi_70138957
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die geen reet heeft laten zien. Niet bij PSV en niet bij WII. En nee, hij speelde ook niet bij WII toen hij nog fit was.
Hij werd in februari verhuurd en raakte in maart geblesseerd, dus nogal wiedes dat ie niet veel heeft laten zien...
Ik ben overigens geen uitgesproken fan of tegenstander van Manco, ik kijk naar de feiten
pi_70139743
Wat een baggertijd voor de eerste training, maar ik ben vrij , dus ik ga denk ik wel ff kijken
pi_70140224
September
quote:
Zeefuik: Ik keer terug bij PSV

Door LUDO VAN DENDEREN
ALMERE - Zonder enige aarzeling komen de woorden uit zijn mond: ,,Ik ben de toekomstige spits van PSV.’’ Género Zeefuik kent geen twijfel: Ook al voetbalt de pas achttienjarige aanvaller dit seizoen op huurbasis in de eerste divisie voor FC Omniworld, ooit zal hij weer schitteren in het eerste van de Eindhovenaren.

Op het eerste oog lijkt die top ook voor Zeefuik even ver weg. PSV of een andere eredivisionist zal hem in de toekomst alleen halen als hij dit seizoen uitblinkt bij Omniworld. ,,Doordat ik zo vroeg voor PSV debuteerde, zijn mensen veel van me gaan verwachten. Maar ik ben pas achttien! Ik moet nog veel leren, zoals nóg sterker aan de bal zijn. En beweeglijker voor het doel zijn. Maar ik zeg je, Omniworld is voor mij geen eindstation. Hierna wil ik naar een club in de eredivisie, om over twee seizoenen de spits van PSV te worden.’
Vandaag
quote:
Zeefuik: 'Jammer dat PSV me opnieuw wil verhuren'

18/06/2009 14:59

PSV heeft Género Zeefuik laten weten dat hij komend seizoen opnieuw in aanmerking komt voor een verhuurperiode. Afgelopen jaargang speelde de negentienjarige spits voor FC Omniworld.

'Ik vind het best jammer dat ik opnieuw word verhuurd', vertelde Zeefuik aan Almere Vandaag. 'Het liefst was ik namelijk weer bij PSV aan de slag gegaan, maar het is niet anders. Aan de andere kant ben ik blij dat ze nog niet van me af willen. Dat zegt ook wel iets.'
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70140449
Trouwens weinig nieuwe gezichten op de eerste training qua spelers, want Ooijer is de enige "nieuwe" speler (toch? ) en die is dan nog op vakantie
pi_70143539
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij werd in februari verhuurd en raakte in maart geblesseerd, dus nogal wiedes dat ie niet veel heeft laten zien...
Ik ben overigens geen uitgesproken fan of tegenstander van Manco, ik kijk naar de feiten
Hij heeft niet "niet veel" laten zien, hij heeft niks laten zien
pi_70143608
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft niet "niet veel" laten zien, hij heeft niks laten zien
Wat wil je nou met deze post? Het komt op hetzelfde neer, maar wat wil je bij een andere club binnen een maand tijd?
pi_70144240
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wat wil je nou met deze post? Het komt op hetzelfde neer, maar wat wil je bij een andere club binnen een maand tijd?
Geen idee, misschien wat meer speeltijd? Hij wordt hier constant de hemel in geprezen. Ik vraag me alleen maar af waarom aangezien ik hem nog niet op iets indrukwekkends heb kunnen betrappen. Niemand trouwens, behalve dan dat hij het op een jeugdtoernooi aardig gedaan schijnt te hebben .
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:39:21 #269
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_70155416
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen idee, misschien wat meer speeltijd? Hij wordt hier constant de hemel in geprezen. Ik vraag me alleen maar af waarom aangezien ik hem nog niet op iets indrukwekkends heb kunnen betrappen. Niemand trouwens, behalve dan dat hij het op een jeugdtoernooi aardig gedaan schijnt te hebben .
En één goede balaanname tegen Heerenveen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:10:55 #270
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70159869
Nou kom eens op met die top transfers

Ik ben benieuwd wie PSV wél kan huren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70160533
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Nou kom eens op met die top transfers

Ik ben benieuwd wie PSV wél kan huren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het zich weer beperkt tot tobtransfers
pi_70160774
quote:
Nog geen akkoord over Bréchet

door Frank van den Heuvel. vrijdag 19 juni 2009 | 02:46 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 19 juni 2009 | 11:16

EINDHOVEN - Het is nog onduidelijk of Jérémie Bréchet zich maandagochtend op De Herdgang meldt voor de eerste training van PSV. De clubleiding en de 28-jarige verdediger hebben om de tafel gezeten om de situatie van de Fransman te bespreken.
Een akkoord is er nog niet. FC Sochaux heeft zich via zaakwaarnemers bij PSV gemeld, maar wil nog niet aan de vraagprijs voldoen. Bréchet heeft het zelf naar zijn zin bij PSV, maar wil graag terug naar Frankrijk omdat zijn vrouw en kinderen hier niet kunnen aarden.

PSV heeft nog altijd niet officieel bekend gemaakt dat Erik ten Hag is gecontracteerd als assistent-trainer, maar de club gaat ervanuit dat hij maandag gewoon op het veld staat. De deal is formeel nog niet afgerond. "Maar dat is iets wat FC Twente en Erik ten Hag met elkaar moeten oplossen, daar zitten wij als club niet tussen", zegt PSV-directeur Jan Reker.

Hoewel hij niet langer de keepers van de selectie traint, blijft Hans Segers bij PSV. Het contract van de Eindhovenaar wordt met één jaar verlengd, zo zijn de partijen gisterochtend overeen gekomen. De nieuwe verbintenis loopt tot medio 2011.

Segers was afgelopen seizoen samen met Anton Scheutjens verantwoordelijk voor de training van de selectiekeepers. Komend seizoen gaat hij, op verzoek van PSV, aan de slag in de opleiding. Die mededeling viel hem in eerste instantie rauw op het dak. "Het was een verrassing, en zeker ook een teleurstelling. De laatste tien jaar heb ik continu de keepers van het eerste elftal getraind, bij Tottenham Hotspur en bij PSV", zegt Segers. "Vervolgens heb ik een aantal zaken voor mezelf op een rijtje gezet en hebben we het nodige besproken. Ik ben tevreden en zie er nu ook echt een uitdaging in om in de jeugdopleiding aan de gang te gaan."
Opvallende zaken
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:44:45 #273
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70160887
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het zich weer beperkt tot tobtransfers
Ach ja, dan moeten ze het HUIDIGE elftal maar intact houden.. want dat heeft o-zo goed gepresteerd verleden jaar..
PieAir
pi_70161504
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:44 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ach ja, dan moeten ze het HUIDIGE elftal maar intact houden.. want dat heeft o-zo goed gepresteerd verleden jaar..
Zonder ongein verwacht ik echt dat dat zo ongeveer het hoogst haalbare is. Ik verwacht geen toppers meer als er niet eerst een heleboel vertrekken. Ooijer erbij en de rest hopen dat ze zich goed doorontwikkelen. Dat zal het scenario worden denk ik.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:38:12 #275
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_70164631
Als de selectie intact blijft ben ik eigenlijk best tevreden. Er zit enorm veel potentie in.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_70164738
Je moet er alleen enorm voor oppassen dat het niet, net zoals wij met Suarez, ineens een week voor de competitie losgaat rondom interesse voor Afellay.
pi_70164913
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet er alleen enorm voor oppassen dat het niet, net zoals wij met Suarez, ineens een week voor de competitie losgaat rondom interesse voor Afellay.
Probeer het eens als de competitie al 3 weken bezig is, dat scenario is waarschijnlijker
pi_70164947
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:38 schreef ErikT het volgende:
Als de selectie intact blijft ben ik eigenlijk best tevreden. Er zit enorm veel potentie in.
Het is een grote verzameling faalhazen met een paar talentjes die zich niet kunnen doorontwikkelen als er niet een paar toppers bijkomen bedoel je
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:59:29 #279
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70165482
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:38 schreef ErikT het volgende:
Als je Ajacied of AZ-aanhanger ( ) bent dan ben je inderdaad tevreden als PSV z'n selectie intact houdt ja....

Sorry hoor maar met dat elftal wordt je dus GEEN kampioen. Het hele elftal teert zowat op Ibi, en die kan niet het hele elftal op sleeptouw nemen.

Nee, er moet echt wel een kwaliteits injectie komen.
PieAir
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:00:43 #280
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_70165543
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is een grote verzameling faalhazen met een paar talentjes die zich niet kunnen doorontwikkelen als er niet een paar toppers bijkomen bedoel je
-edit-

[ Bericht 5% gewijzigd door BliksemSchigt op 19-06-2009 15:56:35 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_70165732
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Probeer het eens als de competitie al 3 weken bezig is, dat scenario is waarschijnlijker
Dat heeft PSV al Europees gespeeld dus dat lijkt me stug.
pi_70166236
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat heeft PSV al Europees gespeeld dus dat lijkt me stug.
Klopt
pi_70166643
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat we met de huidige selectie gewoon weer om de prijzen meedoen. Aan het eind van vorig seizoen ging het al een stuk beter. Met een betere technische staf zie ik het elftal alleen nog maar groeien vanaf hier. Natuurlijk hoop ik dat er nog een kwaliteitsinjectie komt maar ik heb ook realiteitszin.
pi_70167116
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef PyTh het volgende:

[..]
-edit-
-edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door BliksemSchigt op 19-06-2009 15:56:26 ]
pi_70167261
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef neilpad het volgende:
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat we met de huidige selectie gewoon weer om de prijzen meedoen. Aan het eind van vorig seizoen ging het al een stuk beter. Met een betere technische staf zie ik het elftal alleen nog maar groeien vanaf hier. Natuurlijk hoop ik dat er nog een kwaliteitsinjectie komt maar ik heb ook realiteitszin.
Een stuk beter? Hoogstens marginaal beter, alleen de wedstrijd tegen Ajax was qua resultaat een positieve uitschieter en zelfs in die wedstrijd kwamen de tekortkomingen van PSV genadeloos aan het licht.

Ik hóóp dat we met Ooijer de verdediging dicht kunnen timmeren maar dat werkt alleen als André fit blijft en niet compleet over the top is.

Als dat het geval is zullen we zeker veel minder onnodige punten weggeven en is het afwachten hoe Twente, Ajax en AZ het gaan doen. Als dat niet het geval is zal het niet veel beter gaan dan dit jaar.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:53:41 #286
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_70167399
We moeten echt een goeie kopen willen we meedoen boven in hoor.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_70169379
quote:
PSV Jeugdopleiding krijgt weer hoogste KNVB-waardering
19 juni 2009 11:45
De PSV Jeugdopleiding is door de KNVB opnieuw gecertificeerd met vier sterren, de hoogst mogelijke waardering vanuit de voetbalbond. In een rapport staat ook dat PSV een aanzienlijk hoger puntenaantal heeft gescoord dan bij de vorige meting. Dat heeft het management team van de PSV Jeugdopleiding bekendgemaakt.

Hogere score PSV

De zogeheten sterren die de KNVB uitdeelt, geven de kwaliteit van een jeugdopleiding. De bond reikt hiervoor certificaten uit, vergelijkbaar met ISO-certificaten voor het bedrijfsleven en bijvoorbeeld het KEMA-keur voor de kwaliteit van een product. De kwaliteit van een jeugdopleiding wordt beoordeeld op meer dan tachtig aspecten die samenhangen met visie, scouting, opleiding, ondersteuning en resultaat. Omdat ‘voetbal’ voorop staat in het keurmerk worden de blokken ‘visie’ en ‘resultaat’ elk vermenigvuldigd met factor 5, de blokken ‘scouting’ en ‘opleiding’ met elk 3 en het blok ‘ondersteuning’ met 1. Zo ontstaat een gewogen eindscore. Een puntentotaal van 2.000 tot 3.000 punten is goed voor 1 ster, van 3.000 tot 4.000 punten voor 2 sterren, van 4.000 tot 5.000 voor 3 sterren en 5.000 punten of meer voor 4 sterren. De PSV Jeugdopleiding, onder leiding van Wiljan Vloet, scoorde bij de laatste meting bijna 5500 punten en dat is ruim 250 punten meer dan drie jaar geleden.
Nou nog een hoger rendement halen en we gaan de goede kant op.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:57:10 #288
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_70169519
Lekker weer, dat gevloek...

PSV is vooral gebaat bij het lozen van dure bankzitters. Ik zie liever die vertrekken dan nieuwe spelers komen.

Lazovic
Rodriguez
Zonneveld

mogen van mij betreft zelfs gratis weg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_70169597
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Lekker weer, dat gevloek...

PSV is vooral gebaat bij het lozen van dure bankzitters. Ik zie liever die vertrekken dan nieuwe spelers komen.

Lazovic
Rodriguez
Zonneveld

mogen van mij betreft zelfs gratis weg.
Gratis weg is wel heel erge kapitaalvernietiging, maar vooral de bovenste 2 zie ik liever gisteren dan vandaag vertrekken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:00:18 #290
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_70171764
Nou, die 3 Bossche bollen die we daar nog voor krijgen.... dat was al kapitaalvernietiging op het moment dat ze gekocht werden.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_70172929
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef noxious het volgende:
Nou, die 3 Bossche bollen die we daar nog voor krijgen.... dat was al kapitaalvernietiging op het moment dat ze gekocht werden.
Ok, dan laten we ze gratis weggaan maar dan wil ik ook geen gezeur meer dat iedereen hier voor een jodenfooi vertrekt.
pi_70173273
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef noxious het volgende:
Inleveren! Ik lus wel weer een lekkere Bossche bol. Woensdag nog 1 op, op het werk.
pi_70174440
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:58 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Inleveren! Ik lus wel weer een lekkere Bossche bol. Woensdag nog 1 op, op het werk.
Laatst had een collega ze ook bij Godnakende wat zijn die dingen lekker

Transfersom Lazovic: 2 Bossche bollen +verzending
pi_70174470
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Laatst had een collega ze ook bij Godnakende wat zijn die dingen lekker

Wel van Jan de Groot
pi_70179622
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
LOL.
pi_70180010
Hebben Reis, Cassio, Zeefuik en Manco zich al gemeld?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:55:04 #297
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70182460
Wat..voor de bosche bollen? Vast wel.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:44:02 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70184192
quote:
EXCLUSIEF - PSV heeft een belangrijke slag geslagen. Orlando Engelaar verkiest de Eindhovense club boven een Grieks avontuur bij Panathinaikos.

Engelaar gaat in Eindhoven een contract voor drie of vier jaar tekenen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van vier miljoen euro gemoeid. De middenvelder had bij Schalke 04 weinig positieve vooruitzichten.

Panathinaikos was ook in de markt voor de 29-jarige Engelaar. Maar de club van trainer Henk ten Cate kreeg een afzegging van de Oranje-international, die de voorkeur gaf aan een hereniging met trainer Fred Rutten.

Engelaar vertrok een jaar geleden in het kielzog van Rutten van FC Twente naar Schalke 04. Maar in Gelsenkirchen kon hij niet aan de verwachtingen voldoen en werd hij afgeschilderd als miskoop. Ondanks een doorlopend contract was een afscheid na één seizoen de beste oplossing voor beide partijen, zeker ook omdat Engelaar niet voorkwam in de plannen van trainer Felix Magath.
bron VI
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:45:23 #299
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_70184230
Nog steeds geen kans voor bakkal.
Of Bakkal en Engelaar naast elkaar 14.gif.
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:46:47 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_70184279
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:45 schreef -SG- het volgende:
Nog steeds geen kans voor bakkal.
Of Bakkal en Engelaar naast elkaar 14.gif.
Bakkal is toch meer aanvallend ingesteld ?
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')