quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
4 oktober ajax thuis
15 oktober AZ thuis
19 oktober Twente thuis
quote:PSV-talent (17) stapt over naar FC Porto
Engin Bekdemir verlaat PSV voor FC Porto. De zeventienjarige Belg, afgelopen seizoen actief in de A1, tekende een contract voor drie seizoenen bij de club uit Portugal. Zelf spreekt de jongeling van een droom die uitkomt.
"FC Porto is een van de grote clubs van Europa en speelt elk jaar in de Champions League. Daar wil ik binnen een jaar of twee bij zijn", aldus Bekdemir tegenover Het Belang van Limburg. "Voor Turkije speelde ik al 35 jeugdinterlands. Op het EK -17 in Duitsland had ik al eens contact met FC Porto. Patrick Greveraars is er hoofd jeugdopleiding, hij was acht jaar mijn jeugdtrainer bij PSV. Hij kende me en wilde me absoluut bij Porto hebben."
De spelmaker kijkt uit naar het begin van zijn nieuwe avontuur. "Op 19 juli word ik in Porto verwacht voor de trainingen met de reserven. Ik zal er in een huis wonen met nog drie andere jonge talenten die bij de tweede ploeg worden klaargestoomd. Het wordt een grote stap, maar als voetballer kan je er alleen maar van dromen om een kans te krijgen bij zo een grote ploeg."
Voetbalmakelaar Arie Treffers realiseerde de transfer van Bekdemir, die bij PSV nog een contract had voor twee seizoenen. "Alhoewel hij nog maar zeventien was, speelde Engin toch al bij de onder de negentien van PSV. Maar de verstandhouding met het hoofd opleiding was er niet zo goed. Bekdemir was vaak weg met de nationale jeugdploegen van Turkije en dat hadden ze in Eindhoven niet zo graag. Hij heeft er nu pas een stage van twee weken bij FC Porto opzitten en ze waren er snel overtuigd van zijn kwaliteiten."
Treffers, die de speler ook zal helpen in Portugal, verwacht niet dat het avontuur uitloopt op een mislukking. "Ook Manchester City, Galatasaray en Fenerbahçe waren overigens geïnteresseerd. Bekdemir heeft veel talent, maar hijzelf zal nu de stap moeten zetten. Bij FC Porto zit hij goed. Het is een club die jonge spelers opleidt om door te verkopen. Je staat er in de vitrine van het Europese voetbal."
quote:Gomes is aangeboden bij PSV door Tottenham Hotspur. Dit valt te lezen in The Daily Mirror, maar de Eindhovenaren willen niet de gewenste 9 miljoen euro betalen voor de Braziliaanse keeper. Gomes mag weg bij The Spurs omdat coach Harry Redknapp komend seizoen Paul Robinson van Blackburn Rovers onder de lat wil hebben. In dezelfde krant valt te lezen dat William Gallas overbodig is bij Arsenal na de komst van Thomas Vermaelen.
9 miljoenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar 9 miljoen is wel veel. Hoeveel hebben we er toentertijd voor gevangen?
Tering zeg..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Bij Feyenoord bijv. schijnt Makaay 2.8 te verdienen....
Tottenhamquote:
Salcidoquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Volgens VI is PSV de enige ploeg in de eredividisie die zich nog enigszins beperkt in de salarissen...
Salcido schijnt de duurste te zijn, met 1.8 miljoen
Bij Feyenoord bijv. schijnt Makaay 2.8 te verdienen....
Als je het zo bekijkt is het huidige beleid van PSV so slecht nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tottenham.
Keane kopen, verkopen en weer terug kopen. Defoe kopen, verkopen en weer terugkopen. Robinson kopen, verkopen en weer terugkopen. Waar een 'beleid'...
OT: Denk niet dat Gomes komt....
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, laat Bakkal daar maar lekker ballen.
Of duppies. Ik denk dat een vraagprijs van 9 miljoen PSV niet zomaar op kan hoesten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Escape het volgende:
Dat word handtekeninge verzamele voor onze gomes terug te halen denk ik zo.
Isaaksson verkopen bedoel je? Prima! GOMESquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Of duppies. Ik denk dat een vraagprijs van 9 miljoen PSV niet zomaar op kan hoesten.
Maar als ze het voor me kaar krijgen om die pannekoek die ze nu hebben om te ruilen voor Gomez..
Nou reken er maar op dat Reker en consort weer wat adem ruimte krijgen.
Jup, gewoon de deur wijzen en Gomes terug halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Isaaksson verkopen bedoel je? Prima! GOMES:D
Hoeft ook niet, want ze krijgen (volgens mij) nog geld van de Spurs voor Gomes, dus dat kan tegen elkaar weggestreept wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat PSV zonder een verkoop zomaar even 9 miljoen euro kan ophoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |