quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef ruud.nl het volgende:
Als Vennegoor daadwerkelijk terugkomt, zie ik Reker het al uitleggen:
'Het klopt dat Ruud dit seizoen terug wilde komen, maar we hebben met Jan Dikke Danny die positie al uitstekend ingevuld en dus helaas geen plaats voor hem!'
Maar je moet er wel bijzeggen dat PSV een speciale plek in Gomes' hart heeft. Ik bedoel als de Spurs en PSV overeen komen over een transfersom dan zou Gomes zonder na te denken ja zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:25 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar ik verwacht gewoon niet dat hij alweer naar PSV terug zal keren. Zou natuurlijk ontzettend mooi zijn, dus in dit geval laat ik me maar verrassen. Als hij echt weg moet bij de Spurs, dan is er vast nog wel een andere grote club waar hij lekker kan ballen.
Dat weet ik wel, maar ik vraag me gewoon af of Gomes nu alweer terugkomt. Dat hij PSV nog altijd koestert, is me zeer zeker bekend en ik juich een terugkeer alleen maar toequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar je moet er wel bijzeggen dat PSV een speciale plek in Gomes' hart heeft. Ik bedoel als de Spurs en PSV overeen komen over een transfersom dan zou Gomes zonder na te denken ja zeggen.
Een normaal antwoord? Maar misschien zijn fatsoenlijke omgangvormen wel teveel gevraagd voor de AD van een BVO.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef neilpad het volgende:
Bij Twente lijken ze wat moeite te hebben met de keerzijde die succes met zich meebrengt.
"Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil”
Wat valt er verder nog te bespreken dan? De afkoopsom van 0,- of het bloemetje ofzo..
quote:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25847quote:Henk Fräser tekent voor twee jaar als jeugdtrainer PSV
11 juni 2009 12:30
PSV heeft Henk Fräser aangetrokken als trainer voor de B1. De oud-international tekent in Eindhoven een contract voor twee seizoenen en treedt per 1 juli aanstaande in dienst. Fräser, 42 jaar, was afgelopen seizoen trainer van Jong ADO Den Haag en assistent bij de eredivisionist. Hij wordt geassisteerd door Twan Scheepers.
Fräser speelde als voetballer voor Sparta, FC Utrecht, Roda JC en Feyenoord, waar hij op handen werd gedragen door de Rotterdamse supporters. In 1999 beëindigde hij zijn actieve carričre en zette hij zijn loopbaan voort als jeugdtrainer bij Feyenoord. Daar werkte de voormalig verdediger tot 2007, waarna hij bij ADO Den Haag assistent werd Wiljan Vloet, toenmalig hoofdcoach en huidig Hoofd Jeugdopleiding van PSV. Afgelopen jaar was de zesvoudig international ook assistent van ADO en trainde hij het beloftenteam. Fräser treedt bij PSV in dienst als fulltime jeugdtrainer en krijgt komend seizoen de B1 onder zijn hoede. Daarbij wordt hij op De Herdgang geassisteerd door oud-PSV’er Twan Scheepers.
Het gaat ze om het feit dat ze door Jan gewoon onbeschoft behandeld worden. Wat gewoon ook zo is. Jantje zal nog wel boos zijn om de grasmatquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef dndiek het volgende:
Twente wordt met de dag triester zeg.... waarom ontbinden ze dat contract als ze geld willen zien
Jaartje of 5 was geloof ik wat Reker ooit beweerde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang nog tot PSV volledige eigenaar is van het stadion?
Dat hapt ook wat weg van de begroting.
Tja, overal betaalt de gemeente mee aan stadions maar dat is in Eindhoven nog nooit gebeurd en sinds Rekers laatste tactvolle opmerkingen over de gemeente Eindhoven denk ik ook niet dat ze erg geneigd zijn te helpen deze keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm ja, maar als het stadion uitgebreid gaat worden, beginnen we weer opnieuw.
2018 nog altijd volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang nog tot PSV volledige eigenaar is van het stadion?
Dat hapt ook wat weg van de begroting.
Voor het tijdperk Reker waren ze ook al niet al te happig op steun geven aan ons, dus daar zal een lompe reactie van Reker niets aan veranderd hebben. Wel de jarenlange positieve reclame van CL-voetbal, maar een beetje hulp bij garant staan voor die hernieuwde hypotheek (of hoe die constructie ook in elkaar zat), ho maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, overal betaalt de gemeente mee aan stadions maar dat is in Eindhoven nog nooit gebeurd en sinds Rekers laatste tactvolle opmerkingen over de gemeente Eindhoven denk ik ook niet dat ze erg geneigd zijn te helpen deze keer![]()
![]()
Ik vind ook dat de gemeente best eens wat meer mee kan werken met PSV maar dat gaat gewoon niet gebeuren als onze AD de gemeente in de media schoffeertquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor het tijdperk Reker waren ze ook al niet al te happig op steun geven aan ons, dus daar zal een lompe reactie van Reker niets aan veranderd hebben. Wel de jarenlange positieve reclame van CL-voetbal, maar een beetje hulp bij garant staan voor die hernieuwde hypotheek (of hoe die constructie ook in elkaar zat), ho maar.
Het gaat nu dus wel erg concreet worden.quote:Terugkeer naar Sochaux lonkt voor Bréchet
Geschreven op donderdag, 11 juni om 22:35
Voor Jérémie Bréchet lijkt het avontuur bij PSV al na een seizoen te gaan eindigen. De Franse verdediger dreigt door de komst van André Ooijer overbodig te worden in Eindhoven en FC Sochaux wil graag herenigd worden met de mandekker. Volgens Sochaux-voorzitter Alexandre Lacombe is PSV bereid om Bréchet te laten gaan.
“We verwachten de komende dagen een antwoord van PSV”, vertelde Lacombe aan L'Equipe. De preses bevestigde daarmee het gerucht dat Sochaux de 29-jarige Bréchet terug wilde halen. “PSV heeft al laten weten Bréchet te willen laten gaan, maar er moet wel een transfersom tegenover staan”, aldus de voorzitter.
Bréchet maakte vorige zomer transfervrij de overstap van Sochaux naar PSV en was vrijwel altijd zeker van een basisplaats. De Fransman speelde in totaal 27 competitiewedstrijden in de basis, maar het aantrekken van Ooijer is voor Bréchet een signaal dat hij misschien maar eens na moet gaan denken over een vertrek. Zijn contract in Eindhoven loopt nog twee jaar door.
Dat ziet er zeker wel gaaf uit!quote:
Voor 10 miljoen mag hij weg van mij, we gaan natuurlijk niet een vaste basisspeler voor een fooitje wegdoen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat nu dus wel erg concreet worden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, eerlijk is eerlijk, voor een uitshirt is het niet al te lelijk
quote:Bréchet... de mandekker.
Zķ klote dat zij niet gedegradeerd zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef mcyodogg het volgende:
Door dat shirt alleen al verliezen we geen uitwedstrijden. Het shirt alleen heeft al een beangstigend effect voor de tegenstander. Zelfs dat armoedige zooitje wat afgelopen jaar aanklooide, zien eruit als gladiatoren in dit nieuwe uitshirt. Enige probleem is dat PSV bij angstgegner Roda gewoon in de thuisshirts speelt.
Jullie verliezen alles in dat shirt, veel te warm dat zwart.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:31 schreef mcyodogg het volgende:
Door dat shirt alleen al verliezen we geen uitwedstrijden. Het shirt alleen heeft al een beangstigend effect voor de tegenstander. Zelfs dat armoedige zooitje wat afgelopen jaar aanklooide, zien eruit als gladiatoren in dit nieuwe uitshirt. Enige probleem is dat PSV bij angstgegner Roda gewoon in de thuisshirts speelt.
quote:
Vorige thuis shirt had dat helemaal niet. Daar was ie goed getailleerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik vind dit Nike shirtjes vaak veel te wijd vallen. Mogen wel wat meer getailleerd zijn. Maar ja, dan passen die dikkerdjes er natuurlijk niet meer in
Die rode broek maakt het imo inderdaad minder mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het shirt is echt super! Jammer van de rode broek, maar deze ga ik zeker kopen!!
Dat is mooi balen voor veel supporters die nog op vakantie zijn.....quote:Concept: op 16 aug PSV-Ajax, PSV eindigt uit bij AZ
13 juni 2009 RvN
Het concept speelprogramma, zoals de Telegraaf dat vandaag publiceerde, bevat een aantal opmerkelijke wedstrijden. In de tweede speelronde moet PSV al naar FC Twente. In de derde speelronde, op zondag 16 augustus, staat PSV-Ajax op het programma. Veel fans zullen dan nog hun vakantie gepland hebben. Op 20 september moet PSV naar Feyenoord. In de tweede speelhelft moet PSV op 14 maart naar Amsterdam en krijgt het Feyenoord op 11 april. De competitie wordt beëindigd met een uitduel bij AZ in Alkmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |