Is ook wel zo, maar ik verwacht gewoon niet dat hij alweer naar PSV terug zal keren. Zou natuurlijk ontzettend mooi zijn, dus in dit geval laat ik me maar verrassen. Als hij echt weg moet bij de Spurs, dan is er vast nog wel een andere grote club waar hij lekker kan ballen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef Dynastic het volgende:
Gomes vind ik toch een van de betere keepers die we hier in de Eredivisie gezien hebben, zoniet de beste. Hij pakte echt zoveel punten voor jullie..
De verstandhouding tussen Bekdemir's zaakwaarnemer Treffers en hoofd opleidingen Vloet is ook niet al te best.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Wooldoor het volgende:
Voetbalmakelaar Arie Treffers realiseerde de transfer van Bekdemir, die bij PSV nog een contract had voor twee seizoenen. "Alhoewel hij nog maar zeventien was, speelde Engin toch al bij de onder de negentien van PSV. Maar de verstandhouding met het hoofd opleiding was er niet zo goed. Bekdemir was vaak weg met de nationale jeugdploegen van Turkije en dat hadden ze in Eindhoven niet zo graag. Hij heeft er nu pas een stage van twee weken bij FC Porto opzitten en ze waren er snel overtuigd van zijn kwaliteiten."
Wat een onzin, als hij zijn contract inlevert en Twente vindt dat goed dan hoeft PSV toch niks te betalenquote:Tegenover de komst van Kuiper, staat het vertrek van Erik ten Hag. De assistent van Steve McClaren heeft in goed overleg met de clubleiding zijn contract ingeleverd en zal aan de slag gaan bij PSV. Twente hoopt echter wel dat de Eindhovenaren een vergoeding betalen voor Ten Hag, die nog enkele contractjaren te gaan had. "We hebben PSV dat gezegd, maar nog geen reactie gehad", aldus een woordvoerder van de Tukkers tegenover dagblad De Pers.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gomes terug naar PSV... laat me niet lachen. Het zou zeer mooi zijn maar... nee.
Dan hebben we een probleem, als PSV al voor echte toppers geen 10 miljoen kan of wil neerleggen wordt het dus weer middelmaat komend seizoenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat PSV zonder een verkoop zomaar even 9 miljoen euro kan ophoesten.
Dit moet zelfs PSV nog wel op kunnen hoestenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kom op. Als hij nou voor 2 jaar naar Spurs gaat dan zie ik hem niet meer naar PSV komen. Niet dat ik verwacht(te) dat hij komend seizoen al zou komen...
Goed om te zien dat ze ook de jeugd belangrijk vindenquote:Bewegingswetenschapper Sander Offermans naar PSV
10 juni 2009 19:00
PSV heeft bewegingswetenschapper Sander Offermans toegevoegd aan de staf van de jeugdopleiding. Als ‘fysieke trainer’ gaat de Limburger zich bezighouden met de teams tot en met de B-jeugd. Offermans beheerst eveneens de oefenstof van Wiel Coerver en verrichtte eerder werk bij onder meer NAC Breda en MVV.
Looptechnieken
Bewegingswetenschapper Offermans (23) is werkzaam als jeugdtrainer bij de Voetbalschool Parkstad Limburg (VSPL) in Heerlen en komt per 1 juli in dienst bij de PSV Jeugdopleiding. Als ‘fysieke trainer’ houdt hij zich twintig uur per week onder meer bezig met looptechnieken, loopscholing, coördinatietechnieken, snelheidstesten, wendbaarheid en warming-up. Offermans studeerde aan de universiteit van Maastricht en deed onder meer onderzoek bij MVV en NAC Breda, waar hij stage liep. Al op jonge leeftijd kwam hij in aanraking met de Coerver-methode, die hij beheerst, uitdraagt en ook onderzoekt bij diverse clubs. Offermans is jeugdtrainer bij de Voetbalschool Parkstad Limburg (VSPL).
Uiteraard, je moet ze wel goed opleiden als je ze daarna voor 2 knaken en een Bossche Bol kado wil doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ze ook de jeugd belangrijk vinden
The Mirror is ook geen heel betrouwbare bron meen ik...quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit moet zelfs PSV nog wel op kunnen hoesten. Kan me haast niet voorstellen dat dit waar is..
Dat begint wel een beetje de trend te worden bij PSV inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet ze wel goed opleiden als je ze daarna voor 2 knaken en een Bossche Bol kado wil doen.
Mag ik lachen?quote:'Als PSV nog eens wat wil, gaan we lachen'
Woensdagmiddag besloot FC Twente om mee te werken aan een vertrek van trainer Erik ten Hag naar PSV, maar dat betekent niet dat de Tukkers vrede hebben met deze transfer. Twente-commissaris Aldo van der Laan is woedend op PSV en wil ‘nooit meer zaken doen’ met de Brabanders. “We leggen Erik niets in de weg, maar het gaat ons om de manier waarop", briest Van der Laan in De Telegraaf. Aanleiding voor de woede is de handelwijze van PSV bij de overgang van Ten Hag. De assistent van Steve McClaren diende woensdag zijn ontslag in en vertrekt naar Eindhoven, waar hij Fred Rutten gaat assisteren. Een speciale clausule in zijn contract, die positieverbetering mogelijk maakte, zorgde ervoor dat dit mogelijk was.
"Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil”, vertelde Van der Laan. “Wij hebben uiteindelijk drie keer zelf contact gezocht, omdat we wilden weten waar we aan toe waren. Reker heeft nooit gereageerd. Schandalig, ongehoord en onbeschoft! Als PSV nog eens wat van ons wil, gaan we lachen. Dan kunnen ze de boom in!"
Cutequote:Twentet - Donderdag, 11 juni om 09:10
Deden jullie nog mee dan? Succes in de Europa League!
Inderdaad, maar ik zie dat Jantje (afb)Reker zich weer eens van zijn meest diplomatieke kant heeft laten zien. Goed bezig Jan! Maak maar vooral veel vijanden, des te eerder staat PSV in het linkerrijtje en des te eerder ben je opgeflikkerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een clausule bij positieverbetering hoeft niet per definitie te betekenen dat er dan maar geen afkoopsom betaald hoeft te worden.
Reker is natuurlijk totaal ondiplomatisch, maar ik snap niet wat Twente in deze nog verwacht. En ze moeten verder maar lekker naar zichzelf kijken, ze zijn pas echt raar bezig met de transfers van Cisse en Kuiper.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef neilpad het volgende:
Bij Twente lijken ze wat moeite te hebben met de keerzijde die succes met zich meebrengt.
"Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil”
Wat valt er verder nog te bespreken dan? De afkoopsom van 0,- of het bloemetje ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |