SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.♥mama van het liefste jongetje♥
Dat deed die van mij ook, ook doeken wilde hij echt niet! Maar nu ik niet meer kan tillen, merkte hij dat Ruben toch wel erg zwaar werdquote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
floortje heb jij mijn pmmetjes niet gehad toevallig?
Mijn lief weigert een Yamo of andere scc aan te trekken
tis alweer 52 hoor!quote:
Mijne heeft geen bezwaar gemaakt tegenover de bloemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:05 schreef Iksje het volgende:
De meeste ssc's passen toch juist goed bij mannen? Die zijn wat stoerder qua uitvoering (tenzij je er één met bloemen hebt)
Lief heeft hier nooit bezwaar gemaakt tegen de ergo carrier.
Die zijn beiden 5.2 m, maar idd, een schaar kan er in! (Alleen dan nog ff iemand vinden om te naaien.) De eerste vraagt trouwens 15 euro verzendkosten! (Ik had die persoon al gemaild.)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deze Storch staat pas op 1,50
En dat nu al beginnen met bieden is niet zo heel handig inderdaad!
Oh en hier staat er nog een, wel 5.20 maar de 8< is er zo bij gepakt
Die verzendkosten voor de eerste doek kloppen, de doek wordt verstuurd vanuit Oostenrijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Die zijn beiden 5.2 m, maar idd, een schaar kan er in! (Alleen dan nog ff iemand vinden om te naaien.) De eerste vraagt trouwens 15 euro verzendkosten! (Ik had die persoon al gemaild.)
Lief dat je mee kijkt voor mij!![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh ik heb net iemand mee naar huis gesleept om te laten zien hoe je doeken knoopt enzoWas een oma die vroeger zelf gedragen heeft en nu een kleinkindje had die in een babybjorn werd gedragen door haar moeder.. maar oma is het daar niet mee ens en wil dus een geweven doek voor haar kleinkind kopen..dus ik maar aanmoedigen en verschillende doeken laten voelen en verschillende knopen gedaan
ze vond het prachtig en Elin bleef (gelukkig) de hele tijd uberblij kijken.
Dus oma gaat zo waarschijnlijk ergens klikken
Wol kriebelt heulemaal nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef fIoortje het volgende:
CATTIE! Ben je online?
Ik wil graag weten hoe hennep draagt? En of het kriebelt zoals wol?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:03 schreef fIoortje het volgende:
Indio Hennep en dan verven (knal- en knalroze!), of een nati turkis.
Maar dan moet je wel iemand treffen die als gift wil versturen en de meeste amerikanen zijn daar behoorlijk huiverig voor omdat het niet legaal is als het niet echt een cadeau is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
En als hij door de douane er ook uitgepikt wordt dan wordt het ook een duur grapje Cattie (maar het schijnt dat het met "gifts" weer anders ligt)
het gaat om de wrijving dus heel strak hoeft niet. Daar krijg je alleen maar pijn in je vingers vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef WupWup het volgende:
Ik heb even een klein vraagje tussendoor. Ik ben nog zwanger, pas 17 weken, maar ik heb wel al twee doeken in de kast hangen (ze waren hartstikke afgeprijsd, kan je toch niet voorbij lopen). Maar nou is mijn vraag: hoe strak moet je de 'knopen' bij het vingerhaken aantrekken of moet dat juist zo los mogelijk? Ik weet niet of dat al in het filmpje genoemd wordt, want mijn geluidskaart is stuk
Ben ik de enige die dan koekjes en chocola gaat zitten eten waardoor de doek helemaal onder de kruimels zit?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik ga met nieuwe doeken slapen of ik leg ze op de bank om erop te gaan zitten.. Dat doet het ook goed.
ik probeer me in te houden met snoepen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dan koekjes en chocola gaat zitten eten waardoor de doek helemaal onder de kruimels zit?
Gelukkig nog geen vlekken ontdekt...
ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik probeer me in te houden met snoepen.
Dank je, zoiets zocht ik! En als ik het zo zie, ga ik het maar niet doen. met die verzendkosten wordt mijn goedkoopje een duurkoopje, met risico van douane er nog bij..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef texelonia het volgende:
Cattie
En een maat 5 doek past niet in de small flat rate box, wel de medium, werd mij verteld.
Oeh, die heb ik dus ook onderweg, maar ik hou -em zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef fIoortje het volgende:
Nou ik ben er uit! 't was een hele bevalling.
Er komt een LE indio linnen ecru mijn kant op!![]()
En knallend roze gaat 'ie worden!
Nati komt nog wel, ooit.
Ik had de allerlaatste!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik dus ook onderweg, maar ik hou -em zo.
Boterzacht, boterkleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij net met julietde kleuren zijn echt
Ik kan wel wat slaap gebruiken zo te zien![]()
Ik heb geen idee hoe dik/dun een girasol en didy zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m in vergelijking met mijn girasol en didy wel dun maar heeel stevig
dit is de eerste doek waar ze niet iets 'zakt'
Hoppediz heeft ook Das Leichte, een extra dunne uitvoering.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef krijtlijk het volgende:
Ik ben op zoek naar een dunne geweven doek waar ik een dreumes van 10 kg. mee kan dragen.
Nu heb ik een Hoppediz maar ik vind deze vrij dik.
Ik zag net een foto van kleurdoos met 'juliet' deze doek lijkt op de foto wel dun of heb ik dat mis?
Wat voor opties zijn er nog meer?
pm gelezen. Juliet komt zaterdag per post naar jullie 'tussenadres' (samen met de draakjes).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef Jelief het volgende:
Macka heb je mijn pm gelezen?
Mijn MT is klaar, Ruben ligt nog even op schoot, ik zal zo even foto's uploaden
Als het niet echt een zomerdoek hoeft te zijn is Storchenwiege ook een fijne optie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef krijtlijk het volgende:
Ah dank je!
Ik ben op zich niet perse op zoek naar een zomerdoek, maar de Hoppediz die ik nu heb vind ik te dik en te zwaar en daardoor niet echt fijn om te knopen.
Ellaroo heeft idd mooie kleurtjes, Vatanai vind ik wat te prijzig.
krijtlijk, (woon of) kom je wel eens in Den Haag? Want dan zou je (o.a.) bij mij allerlei doeken kunnen bekijken en vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef krijtlijk het volgende:
Ik denk dat ik mijn Hopp eerst moet gaan verkopen voordat ik een nieuwe uitzoek. Pfff lastig hoor!
Das heel lief, maar ik woon in het oosten en kom eigenlijk nooit in de buurt van Den Haag. Maar toch bedankt voor het aanbod!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
krijtlijk, (woon of) kom je wel eens in Den Haag? Want dan zou je (o.a.) bij mij allerlei doeken kunnen bekijken en vergelijken.
Jazeker!quote:
Nijna, ik heb ook een tijdje moeten wachten op mijn binana.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:34 schreef Nijna het volgende:
Mooi Jelief!
Kim, leuke fotos!
Kreeg net een mailtje dat de indigo binana niet op voorraad is... volgende lichting heeft waarschijnlijk half juli... ga ik daarop wachten of ga ik voor een ander kleurtje... ff nachtje over slapen denk ik....
Kleine verwachten we toch pas eind juli dus wat dat betreft zou het wel kunnen...
met afzuigerkapspul, och hoe noem je dat nou... leek mij goed ademend en het is spotgoedkoop, verwerkt ook best aardig, ikheb 3/4 van een verpakking gebruikt. Het grijs is trouwens een tafellaken van de zeemanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef krijtlijk het volgende:
leuk hoor!
waarmee heb je de schouderbanden gevoerd als ik vragen mag?
Bijna danquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef fIoortje het volgende:
Tex ik heb even naar je stash gekeken, maar ik heb nog niet geklikt vandaag (alhoewel buiten de Ellaroo die in mn mandje zit, die Margot bij de buren erg naar me staat te lonken) en jij hebt 6 doeken en ik heb er maar 5 onderweg.
![]()
Waarom zeg je dit soort dingen nou over jezelf? Dat is toch helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jelief wat mooi! Ik wil ook zoiets! Ik ben te dom voor een gewone doek, dit lijkt me makkelijker.
Je klinkt net als mij psych vanmorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit soort dingen nou over jezelf? Dat is toch helemaal niet nodig?
Niemand kan zonder oefening een draagdoek meteen goed knopen.
Dus hup, oefenen, en niet zeuren, en niet jezelf onderuit halen.
whaaaaaaaaaaa HELLO DOLLYquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Noli. het volgende:
Ingrid goed kijken naar Torstein hoe Torstein knoopt!![]()
![]()
Niet kijken hoe hij de baby erin doet want ik denk niet dat dat je nog gaat lukken met Tyler.
Nog een paar daagjes, dan kan ik je wel helpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef MamsX het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik Simon ga knopen
ik heb er alleen zo weinig verstand van.. Zo weet ik wel hoe ik op mijn rug wil knopen.
Maar niet hoe ik haar het best op mijn zij kan dragen.. HELP
En als je kindje moe is en wil slapen welke knopen zijn dan erg fijn?
Ja bij binana zelf. Ik zit erover te denken om toch even af te wachten en dan gelijk even af te wachten of ze misschien toch ook die andere kleur die ik ook mooi vind krijgt... maar dat wist ze nog niet de laatste keer dat ik het vroeg. Want misschien dat ik dan nog wel voor die andere ga...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Nijna, ik heb ook een tijdje moeten wachten op mijn binana.
Waar heb je 'm besteld? Bij Binana zelf? PM anders maar even.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Ingrid, wat is Tyler al groot!
Wat mij het eerst opviel is dat zijn beentje OVER de buitenste band zit, en zijn beentjes moeten binnenboord, zeg maar.
Ben benieuwd naar Kobus in ultramarin
Komt volgende week wel
*smek*quote:
Dan vind ik een kameel nog wel meevallen als associatiequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*smek*.
[ afbeelding ]
Bah, wat klinkt dat goor.
Ringen op sleutelbeenhoogte.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat Sif is inderdaad ook net niks.
Oh, vanmiddag was het kind in slaap gevallen in de sling, maar op de één of andere manier had ze toen ze weer wakker werd twee ringen in haar voorhoofd staan. Nog tips hoe ik dat de volgende keer kan voorkomen? Ringen hoger of lager, of minder strak aanspannen ofzo??
[ afbeelding ]
Naarmate het weekend vorderde kwamen ze steeds hoger te zitten jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ringen op sleutelbeenhoogte.
Je kan de staart van de sling rond de ringen halen als ze wil slapen. Sommige dragers doen dat sowieso, om de ringen aan het oog te onttrekken.
Minder strak aanspannen liever niet; dat gaat ten koste van een goede draaghouding (vooral voor jou in het geval van een sling).
Edit: ik zie nu je foto-voor-de-boot en daar lijken de ringen een tikkie hoger te kunnen, maar ik kan het niet helemáál goed inschatten want je staat schuin.
Goed dat ik het lees. Ik wilde ook een Binana Indigo gaan bestellen maar had nog even gewacht ivm centjes enzo, maar beter kan ik hem dus nu bestellen anders vis ik half juli mss weer achter het net dus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:34 schreef Nijna het volgende:
Mooi Jelief!
Kim, leuke fotos!
Kreeg net een mailtje dat de indigo binana niet op voorraad is... volgende lichting heeft waarschijnlijk half juli... ga ik daarop wachten of ga ik voor een ander kleurtje... ff nachtje over slapen denk ik....
Kleine verwachten we toch pas eind juli dus wat dat betreft zou het wel kunnen...
BE, bij die linkjes hebben ze ze ook nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Nijna, ik heb ook een tijdje moeten wachten op mijn binana.
Waar heb je 'm besteld? Bij Binana zelf? PM anders maar even.
hier hebben ze nog blauwe
en hier ook , die is vrij goedkoop ook.
Ja, ik zag het idd later.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef fIoortje het volgende:
[..]
BE, bij die linkjes hebben ze ze ook nog
quote:Products marked with *** dont exist in desired quantity in our stock.
You can still buy this article, we will ship it as soon as it arrives with us.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef DaviniaHR het volgende:
En toen waren we niet meer stash happy!
Nu *moet* er natuurlijk een rekbare doek komen
En mss nog een of 2 voor mini...
* Pandora73 moet glimlachen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef Iksje het volgende:
Pandora, welkom medebelgje! Goed voornemen om ook te gaan dragen. Het is inderdaad fijn. Enne... als dragende papa scoor je echt wel
thxquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:17 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
* Pandora73 moet glimlachen...
Ik had een dergelijke verwarring al verwacht, maarreh, ik ben een rasechte Nederlandse, die toevallig een Vlaamse vriendin aan de haak heeft geslagen. En ik ben al 35 jaar vrouw, en was niet van plan dat te veranderen. Tja, je bent bi of je bent 't nie, zeg ik dan maar.
Maar wel bedankt voor je welkom hoor! *hugggg*
Chunei is een ssc versie van de Koreaanse podeagi. Hij gaat als een vest om je heen en sluit van voren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is een chunei?
En LL, je amazonas komt ook terug, nietwaar?
Is toch veel knusser dan om hem/haar gewoon in een box, wieg of wipstoeltje te zetten...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef fIoortje het volgende:
Tex, als ik boodschappen ga doen zit mn kindje altijd in de doek. Als ik thuis iets wil doen zoals stofzuigen, opruimen, etc. zit mn kindje op mn rug in de doek. Ik ga elke dag met mn kindje wandelen; even in de frisse lucht, en zo krijg ik tenminste wat beweging!
Met koken zit hij ook weer op mn rug.
Leuk dat je jullie baby gaat dragen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Pandora73 het volgende:
Thanks all voor het welkom. En de term "mee-mama" kende ik nog niet, maar ik zal hem zeker onthouden!
Het zal wel een stomme vraag zijn, maar waarom hebben de meesten van jullie zo veel doeken?
Ik zie mensen met 5 of meer doeken achter hun naam... Wat zijn de verschillen?
Alvast bedankt voor jullie uitleg!
Ik heb overigens een draagdoek.nl besteld inmiddels.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef DaviniaHR het volgende:
En toen waren we niet meer stash happy!
Nu *moet* er natuurlijk een rekbare doek komen
En mss nog een of 2 voor mini...
the horror!
naja, eerst de 20-wk echo afwachten en dan zien we wel weer verder, nietwaar?
nijna, hoe lang moet je nu op je binana wachten? (in weken?)
als ik eli nu draag moet ik wel tibetaans afknopen omdat ik anders misselijk wordt.
mijn hemel, wat is dat benauwend, zeg! ieks!dus als iemand tips heeft mbt tibetaans afknopen, of anderszins knopen op de buik te ontwijken, hoor ik graag!
beurs en blauw en lekgeprikt maar verder wel okee. Zo'n ziekenhuis is maar een eenzaam gedoe, zeker als je kinderen thuis zitten.quote:
Oeh, daar kwam ik laatst een filmpje van tegen! Dat zag er idd erg veelbelovend uit!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Chunei is een ssc versie van de Koreaanse podeagi. Hij gaat als een vest om je heen en sluit van voren.
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, want in Korea zijn de chuneis die gemaakt zijn van mesh (een soort gaasstof) erg populair.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Grijs het volgende:
Is zo'n Chunei niet vreselijk warm?
* Grijs heeft het nogal snel warm
DF, als je interesse hebt om een mokka 4,2m over te nemen, lekker zacht en zo...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb vanavond Chris gewoon op mijn rug geknoopt.. In Piglets Mokka.. Wat is die lekker zacht!
Mijn rug vond het prima. En Chris vond het fijn. Tenminste aan zijn dramabui te zien toen ik de spullen weer in de doos stopte..
Morgen gaat alles weer retour. Ik denk dat ik een SSC ga kopen, maar ik ga ook mijn eigen Ella nog een kans geven
ja, dat scheelt, als je dat natuurlijk ook al tijden doet is het minder engquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef owlet het volgende:
Ik laat het aansluiten![]()
hij ligt in de soda en zo te zien zijn de lichte lijnen die je nog kon zien al helemaal glad getrokken.![]()
troel, ik vind geloof ik het verven nog leuker dan het hebben van een geverfde doek dus dat maakt mijn angst voor verpesten al wat kleiner. Het is wel een leuke spannende stap na al het stof-, en breiwolverven
Toch wel dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef owlet het volgende:
Een bebina naturel is onderweg naar een roze - groene gradatie![]()
Toermalijn! Of Watermeloenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef owlet het volgende:
Iemand nog zin in het volgen van een verfprojectje?
Een bebina naturel is onderweg naar een roze - groene gradatie![]()
De groene helft is gedaan, hij hangt nu even te rusten zodat de kleur nog wat glad kan trekken en dan gaat hij in de soda.
[ afbeelding ]
En daarna roze
De rainbow is kruiskeper en komt qua aanvoelen dicht in de buurt van een Storchenwiege.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef owlet het volgende:
Nee, ik heb er niet mee durven dragen uit angst voor (vet)vlekken.
Maar hij voelt nieuw wel al heel lekker, een beetje zoals een veel gebruikte oogjesluier. Heeft de rainbow bebina ook van die ingeweven "oogjes"?
Met verven kan veel misgaan omdat je het proces niet helemaal in de hand hebt, er zit een toevalsfactor in de combinatie van stof en ingrediënten en subtiele temperatuurwisselingen enzo. De geverfde doek is daardoor een unicum omdat het proces nooit precies zo herhaald kan worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef cattie het volgende:
Aha!![]()
Ik dacht al, dat is wel erg bleek.
![]()
Ligt het trouwens aan mij, of is een prijsverdubbeling wel erg veel voor een gradatieverfbeurt? Het zal best tijd kosten en moeilijk zijn, maar 100 euro vind ik wel erg veel voor verven.
Knoop op je buik bij double hammock?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef cattie het volgende:
Ik heb de double hammock gedaan, dat zit ook goed zeg! Zou ik die ook RUB kunnen afbinden? Dan heb ik die knoop niet op mijn buik (ik heb een gevoelige buik en knopen op mijn buik geven soms druk).
Jawel hoor, jij hebt wel pm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef Troel het volgende:
Ik ook niet, maar ik sta niet in het rijtje![]()
Aha, ik gebruik een ander filmpje, misschien dat er verschil tussen zit:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:02 schreef cattie het volgende:
Dat zal het zijn, dat POC ook missers moet betalen en proeflappen e.d.
Ik had een filmpje van Webkim (youtube wil nu niet openen, dus ik kan hem niet laten zien), waarin ze begint als bij een shbc, maar dan het gedeelte over de borst uitspreid, onder de arm door naar achteren, dan over de andere schouden terug, dan heb je 2 staarten die over de schouders naar beneden hangen en die dan naar achteren, onder kontje kruisen en weer naar voren om af te binden.
Ik ken alleen de rainbow en de grijs-ennogeenkleur jacquards van dragen, en die doen me aan gestreepte Storchenwieges denken. En ik hou van gestreepte Storchenwiegesquote:
Ok, thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de rainbow en de grijs-ennogeenkleur jacquards van dragen, en die doen me aan gestreepte Storchenwieges denken. En ik hou van gestreepte Storchenwieges![]()
Van voelen ken ik de sterrenbeelden doeken, die vond ik nogal dun en zacht (weich in het duits, heb het vermoeden dat het niks voor mij is). En de geruite doeken, die voelden ook weer storchachtig stevig aan.
Waar ik 'm dan vandaan hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef Webkim het volgende:
Da's dezelfde methode als in mijn filmpje en zij knoopt ook voor af, kijk maar!
Cattie vraagt of je ook onder de billen de knoop kan leggen, zoals bij een RUB.
En dat lijkt me wel, als je dan maar wel goed diep en strak onder de billen knoopt, zodat je knoop niet op-ploept.
Bij een RUB bereik je dat vrij makkelijk, omdat je doek dan de kort is om te los te knopen, maar als je nog veel staart over hebt is dat wel ff oppassen.
Je hebt een grijs-lila jacquard bebina gekocht die je geweldig gaat staan?quote:
Procion MX hot pink via zijdelingsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:04 schreef fIoortje het volgende:
Owlet, welke kleur roze (en merk) heb je gebruikt?
Als volgende week mijn LE linnen ecru binnenkomt ga ik aan de roze denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |