SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.♥mama van het liefste jongetje♥
Dat deed die van mij ook, ook doeken wilde hij echt niet! Maar nu ik niet meer kan tillen, merkte hij dat Ruben toch wel erg zwaar werdquote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
floortje heb jij mijn pmmetjes niet gehad toevallig?
Mijn lief weigert een Yamo of andere scc aan te trekken
tis alweer 52 hoor!quote:
Mijne heeft geen bezwaar gemaakt tegenover de bloemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:05 schreef Iksje het volgende:
De meeste ssc's passen toch juist goed bij mannen? Die zijn wat stoerder qua uitvoering (tenzij je er één met bloemen hebt)
Lief heeft hier nooit bezwaar gemaakt tegen de ergo carrier.
Die zijn beiden 5.2 m, maar idd, een schaar kan er in! (Alleen dan nog ff iemand vinden om te naaien.) De eerste vraagt trouwens 15 euro verzendkosten! (Ik had die persoon al gemaild.)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deze Storch staat pas op 1,50
En dat nu al beginnen met bieden is niet zo heel handig inderdaad!
Oh en hier staat er nog een, wel 5.20 maar de 8< is er zo bij gepakt
Die verzendkosten voor de eerste doek kloppen, de doek wordt verstuurd vanuit Oostenrijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Die zijn beiden 5.2 m, maar idd, een schaar kan er in! (Alleen dan nog ff iemand vinden om te naaien.) De eerste vraagt trouwens 15 euro verzendkosten! (Ik had die persoon al gemaild.)
Lief dat je mee kijkt voor mij!![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh ik heb net iemand mee naar huis gesleept om te laten zien hoe je doeken knoopt enzoWas een oma die vroeger zelf gedragen heeft en nu een kleinkindje had die in een babybjorn werd gedragen door haar moeder.. maar oma is het daar niet mee ens en wil dus een geweven doek voor haar kleinkind kopen..dus ik maar aanmoedigen en verschillende doeken laten voelen en verschillende knopen gedaan
ze vond het prachtig en Elin bleef (gelukkig) de hele tijd uberblij kijken.
Dus oma gaat zo waarschijnlijk ergens klikken
Wol kriebelt heulemaal nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef fIoortje het volgende:
CATTIE! Ben je online?
Ik wil graag weten hoe hennep draagt? En of het kriebelt zoals wol?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:03 schreef fIoortje het volgende:
Indio Hennep en dan verven (knal- en knalroze!), of een nati turkis.
Maar dan moet je wel iemand treffen die als gift wil versturen en de meeste amerikanen zijn daar behoorlijk huiverig voor omdat het niet legaal is als het niet echt een cadeau is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
En als hij door de douane er ook uitgepikt wordt dan wordt het ook een duur grapje Cattie (maar het schijnt dat het met "gifts" weer anders ligt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |