SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
Naar verluidt zijn de strepen luchtiger. Over een paar dagen weet ik of dat kloptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:35 schreef Webkim het volgende:
Is het verschil tussen Vatanai strepen en jaquards heel duidelijk? Ik heb alleen ervaring met de strepen. Vind de jaquards niet zo mooi...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef owlet het volgende:
Ha Seilram! Zo gaat het altijd.... Nog voor de eerste doek binnen is wordt er al weer over een tweede nagedacht. Na die tweede, die er uiteraard gaat komen, maak je maar geen illusies, komt de derde en dan is het hek van de dam
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef owlet het volgende:
Ha Seilram! Zo gaat het altijd.... Nog voor de eerste doek binnen is wordt er al weer over een tweede nagedacht. Na die tweede, die er uiteraard gaat komen, maak je maar geen illusies, komt de derde en dan is het hek van de dam
Klein bankje overvallen is genoegquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Troel het volgende:
Ik zou een moord doen (bij wijze van! ) voor een doek met walvisjes erop
Ik gok dat jij op prunella doelt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef Ticootje het volgende:
is een bb slen een beetje een lekkere zomerdoek?
Webkim is hier ooit begonnen met een Girasol Lampo te laten rondreizen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
A ik zie dat Webkim ook een draagdoekreisactie is begonnen.. who's next
straks heb je elke week een andere doek <3 heaven
o ik bedoelde het ook niet negatief hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Webkim is hier ooit begonnen met een Girasol Lampo te laten rondreizen.
Iedere week een andere doek is ook niet leuk. Zo kun je er nooit een band mee opbouwen
de doek waarin Maja de eerste vier maanden van haar leven gelegen heeft werkt nog steeds als een soort teletijdsmachine en is daarom de meest speciale doek ooit![]()
Inderdaad Pedro is ook weer laat vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:25 schreef seilram het volgende:
Dat walvisje![]()
Grr, waar blijft mijn ringsling, opschieten meneer de chauffeur.
Hahaha ik heb net alweer zitten kijken of die site waar ik een leuke knoopdoek heb gezien... Voorlopig heb ik me nog kunnen inhouden, nog niets bestelt. Eerst eens kijken wat Joep van de ringsling vindt!
Hannah was bijna 2 weken oud denk ik. En vanaf 2 weken heb ik Noah weer elke dag gebracht naar en gehaald van school, met Hannah in de draagdoek. Dat was in een rekbare draagdoek, de binana. Ik had toen nog geen geweven draagdoek omdat ik eerst wilde uitproberen of ik het wel wat vondquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef oeke het volgende:
Die walvisjes zijn schattig! Wel een beetje idioot, maar inderdaad een mooi herinneringsdoek.![]()
Oeh, Davinia, foto's![]()
Tex, ik wilde vragen wanneer jij Hannah voor de eerste keer droeg? En dat was in een niet rekbare doek toch? En welke knoop deed je? Hihi, het begint duidelijk dichterbij te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |