Jaaaa, het is zover. Het draagdoektopic is toe aan deel 50, en dat moet gevierd worden
Van lief pruttelend baby'tje is het draagdoektopic gegroeid tot mondige peuter. Met een hele stapel speelgoed

Het draagdoektopic heeft al wat ouders aan het dragen gekregen, maar er kunnen er nog meer bij.
En daarom ga ik van mijn stapel twee doeken de OUD wereld insturen. Een typische babydoek voor de (a.s.) zomermoeders

en een extra goeie peuterdoek!
De babydoek (Bamboe) is rekkend en makkelijk te knopen. Hij is van bamboe en daardoor heel zacht en koeler dan de doorsnee babydoeken. Breedte is 60 cm.
De peuterdoek (Juliet) is geweven en lekker sterk. Hij is van katoen en heeft verschillend gekleurde zijkanten, en dat helpt bij het goed knopen. Breedte is 80 cm., lengte 4.5m.
Benieuwd hoe dat draagt?
50 OUDers kunnen zich inschrijven om een doek uit te proberen, 25 per doek. Je hebt de doek met knoophandleiding een week ter beschikking en stuurt hem dan door naar de volgende. Ik maak een volgordelijstje en hou daarbij rekening met goede aansluiting. En natuurlijk wil ik al je vragen beantwoorden, per PM of in het Draagdoekentopic.
Wil je meedoen?
PM dan Bamboe of Juliet naar user Hello_Dolly, geef aan waar je woont en wanneer je de doek niet kan hebben. Ik maak een lijstje en zal dat publiceren/rondsturen.
Bamboe en Juliet![]()
Bamboe wat groter[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 28-05-2009 09:32:15 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')