SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Dit dacht ik dus ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen of 3 (al 3quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef texelonia het volgende:
Het is wel idioot trouwens hoe snel dat gaat die verslaving. Tijdens m'n zwangerschap me heel netjes ingehouden, eerst maar eens zien hoe het dragen bevalt. En nu amper 2 maanden verder heb ik ineens allerlei doeken nodigIk dacht echt dat ik, itt jullie
, mezelf wel zou kunnen beheersen
Zijde kan juist een hoop hebben. Die kan je gerust vaak en heet wassen, in de droger is ook niet echt een probleem zo af en toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:40 schreef texelonia het volgende:
Zijde en cashmere durf ik toch niet te gebruiken zolang Hannah nog regelmatig spuugt, dus dat scheelt alweer. Heb ik nog iets te wensen voor later
Oh ja, da's waar ook. Ik dacht even dat Lisa met wol in het standaard assortiment zit maar dat zijn Katja en Aare.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:20 schreef cattie het volgende:
Lisa met wol is nog in 1 winkel te koop en verder zie ik haar eigenlijk weinig. Eva met wol is ook zeldzaam geloof ik.
Of de weving er tegen kan is weer een heel andere vraag. En draagdoeken zijn nooit 100% zijde, ze hebben altijd een groot katoenaandeel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef owlet het volgende:
[..]
Zijde kan juist een hoop hebben. Die kan je gerust vaak en heet wassen, in de droger is ook niet echt een probleem zo af en toe.
grappig eigenlijk, dat een materiaal dat zo luxe oogt en voelt eigenlijk zo sterk is.
De zijden vogels zijn teer qua weving, als je niet oppast trek je zo een van de ingeweven vogels uit het lood. Dat is me al gebeurd toen ik voorzichtig een klein haaltje wilde gladtrekken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:32 schreef owlet het volgende:
maar ik vind een zijden indio nou niet echt in het hoekje van de wollen doeken vallen eigenlijk. Ze hoeven niet zo veel voorzichtigheid op de hand gewassen te worden als wol en zeker niet cashmere.
Ik zou met een zijden doek niet bang zijn voor spugertjes eigenlijk.
Is jouw zijden vogels teerder?
Zelf wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef owlet het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je voorzichtiger bent als ze haaltjesgevoelig zijn![]()
Maar ik blijf zelf lekker onvoorzichtig met mijn zijde doek
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ga nog effies wachten, (vakantiegeld) en dan ga ik lekker klikken op de indio ultramarin!
Ja, die is leuk! Ook leuk om te zien welke doeken er toen al waren. Zo te zien hadden ze toen alleen nog maar shorties.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef Macka66 het volgende:
Voor de historisch geïnteresseerden: op het Stillen und Tragen forum staat een topic met
scans van een 26 jaar oud Didymos boekje. Didymos had toen nog een overzichtelijk assortiment
Als je niet blij bent met je MT en wel met Anna dan is het een goede dealquote:Op zondag 24 mei 2009 16:07 schreef mrien het volgende:
Wat is je doek mooi geworden Owlet!
Wat een lieve foto's Noli.! Je ziet er goed uit! Blijft florenz wit?
Vraagje, ik kan mijn Mei Tai ruilen tegen storch Anna. Is dat een goede deal?
Als je op een doordeweekse dag bestelt wel. Als je in het weekend bestelt gaat je bestelling op maandag in, en komt je doek op dinsdag.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
fijn, fuente!
Didymos? Voor 12 uur besteld, en dag later binnen
(wel via paypal betaald he?)
Ik was ze helemaal vergetenquote:
Hempquote:En grmbl, nu weet ik dat hempies niet dik zijn.Hemp! Moet!
Bedoel je welke doek?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef cattie het volgende:
Fuente, biecht eens op?
Hemp moet in iedere collectie!En dan een mooie gradatie. Achteraf gezien had ik veel liever een gradatie gehad dan een egale kleur. Misschien dat ik dat nog een keer doe. Van goud naar paarsig naar blauw, een zonsondergang. Of aflopend rood.
ik heb de baby 1 keer op mijn rug geknoopt wat erg goed ging.. de tweede keer was vreselijkquote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef cattie het volgende:
Aan de dames met rugdraagervaringen: wordt het makkelijker als de baby in kwestie iets ouder is? Ik heb net geoefend, maar dat leverde een boze baby en een gefrustreerde moeder op. Mij lijkt het dat het wat makkelijker wordt als Fee wat groter is en ze nog wat steviger is.
hmmm.... ik kan me eigenlijk juist voorstellen dat het niet echt de stevigheid is die het makkelijker maakt. Ik vond juist mijn twee weken oude jongste zo makkelijk knopen omdat ze zo stil lag. Het was wel eng, maar ook wel makkelijker.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef cattie het volgende:
Aan de dames met rugdraagervaringen: wordt het makkelijker als de baby in kwestie iets ouder is? Ik heb net geoefend, maar dat leverde een boze baby en een gefrustreerde moeder op. Mij lijkt het dat het wat makkelijker wordt als Fee wat groter is en ze nog wat steviger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |