SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Dit dacht ik dus ook, maar ik begin steeds meer te twijfelen of 3 (al 3quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef texelonia het volgende:
Het is wel idioot trouwens hoe snel dat gaat die verslaving. Tijdens m'n zwangerschap me heel netjes ingehouden, eerst maar eens zien hoe het dragen bevalt. En nu amper 2 maanden verder heb ik ineens allerlei doeken nodigIk dacht echt dat ik, itt jullie
, mezelf wel zou kunnen beheersen
Zijde kan juist een hoop hebben. Die kan je gerust vaak en heet wassen, in de droger is ook niet echt een probleem zo af en toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:40 schreef texelonia het volgende:
Zijde en cashmere durf ik toch niet te gebruiken zolang Hannah nog regelmatig spuugt, dus dat scheelt alweer. Heb ik nog iets te wensen voor later
Oh ja, da's waar ook. Ik dacht even dat Lisa met wol in het standaard assortiment zit maar dat zijn Katja en Aare.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:20 schreef cattie het volgende:
Lisa met wol is nog in 1 winkel te koop en verder zie ik haar eigenlijk weinig. Eva met wol is ook zeldzaam geloof ik.
Of de weving er tegen kan is weer een heel andere vraag. En draagdoeken zijn nooit 100% zijde, ze hebben altijd een groot katoenaandeel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef owlet het volgende:
[..]
Zijde kan juist een hoop hebben. Die kan je gerust vaak en heet wassen, in de droger is ook niet echt een probleem zo af en toe.
grappig eigenlijk, dat een materiaal dat zo luxe oogt en voelt eigenlijk zo sterk is.
De zijden vogels zijn teer qua weving, als je niet oppast trek je zo een van de ingeweven vogels uit het lood. Dat is me al gebeurd toen ik voorzichtig een klein haaltje wilde gladtrekken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:32 schreef owlet het volgende:
maar ik vind een zijden indio nou niet echt in het hoekje van de wollen doeken vallen eigenlijk. Ze hoeven niet zo veel voorzichtigheid op de hand gewassen te worden als wol en zeker niet cashmere.
Ik zou met een zijden doek niet bang zijn voor spugertjes eigenlijk.
Is jouw zijden vogels teerder?
Zelf wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef owlet het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je voorzichtiger bent als ze haaltjesgevoelig zijn![]()
Maar ik blijf zelf lekker onvoorzichtig met mijn zijde doek
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ga nog effies wachten, (vakantiegeld) en dan ga ik lekker klikken op de indio ultramarin!
Ja, die is leuk! Ook leuk om te zien welke doeken er toen al waren. Zo te zien hadden ze toen alleen nog maar shorties.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef Macka66 het volgende:
Voor de historisch geïnteresseerden: op het Stillen und Tragen forum staat een topic met
scans van een 26 jaar oud Didymos boekje. Didymos had toen nog een overzichtelijk assortiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |