SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door Reinhilde op 21-05-2009 18:27:10 ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:54 schreef Dakota het volgende:
en nu gaat reinhilde bij macka op de koffie om die te lokken als nanny
Nou ja, ik heb natuurlijk ervaring met kinderen en wat je zoal met doeken kunt doen behalve dragenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:54 schreef Dakota het volgende:
en nu gaat reinhilde bij macka op de koffie om die te lokken als nanny
Anna en Ulli.quote:
há, dat maakt me nog ongeduldiger.... ik wacht nog steeds op ficus maar deze week zou hij toch wel aan moeten komenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:01 schreef Macka66 het volgende:
*note to self: koffie bijhalen*
En Ficus wordt met de dag fijner! Zo stevig als een Storch, en mooi als een Didy. Perfecte combinatie
Welk merk? Rekkend, niet rekkend? Wat voor een weving? Hoe kort?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef Dakota het volgende:
en ik verkoop n roze/rood/creme gekleurde shorty voor 25 euro excl. verz. dus
geen idee wat voor merk, niet rekkend 2.5quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Welk merk? Rekkend, niet rekkend? Wat voor een weving? Hoe kort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er zit een indioachtig motiefje inhttp://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Weet je dat wel zeker? Ik zie gewoon strepenquote:
jaaaa iddquote:Op zondag 17 mei 2009 23:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ik zie gewoon strepen![]()
Is het misschien een diamantkeper zoals Storchenwiege Leo heeft?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |