quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Pandora73 het volgende:Thanks all voor het welkom. En de term "mee-mama" kende ik nog niet, maar ik zal hem zeker onthouden!
Het zal wel een stomme vraag zijn, maar waarom hebben de meesten van jullie zo veel doeken?
Ik zie mensen met 5 of meer doeken achter hun naam... Wat zijn de verschillen?
Alvast bedankt voor jullie uitleg!
Ik heb overigens een draagdoek.nl besteld inmiddels.
Leuk dat je jullie baby gaat dragen!
Tja, sinds ik beroepsmatig met doeken en dragen bezig ben is mijn stapel behoorlijk groot geworden
En omdat ik zeker geen babies meer zal krijgen en nu nog alles met dreumes Maja uit kan testen (ipv allleen maar met een draagpop) zal hij vast nog wel wat verder groeien.
Die doeken hebben niet alleen verschillende kleuren en motieven, maar ook verschillende wevingen, verschillende lengtes, verschillende diktes en zijn van verschillende materialen gemaakt.
Dat maakt allemaal uit voor de stevigheid van de doek, de mate van soepelheid en zachtheid, hoeveel kilo hij kan dragen, hoe warm hij is, voor welke knopen hij geschikt is en voor welke mensen hij geschikt is (lengte, omvang, temperatuurgevoeligheid, evt. fysieke beperkingen).
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')