Chunei is een ssc versie van de Koreaanse podeagi. Hij gaat als een vest om je heen en sluit van voren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is een chunei?
En LL, je amazonas komt ook terug, nietwaar?
Is toch veel knusser dan om hem/haar gewoon in een box, wieg of wipstoeltje te zetten...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef fIoortje het volgende:
Tex, als ik boodschappen ga doen zit mn kindje altijd in de doek. Als ik thuis iets wil doen zoals stofzuigen, opruimen, etc. zit mn kindje op mn rug in de doek. Ik ga elke dag met mn kindje wandelen; even in de frisse lucht, en zo krijg ik tenminste wat beweging!
Met koken zit hij ook weer op mn rug.
Leuk dat je jullie baby gaat dragen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Pandora73 het volgende:
Thanks all voor het welkom. En de term "mee-mama" kende ik nog niet, maar ik zal hem zeker onthouden!
Het zal wel een stomme vraag zijn, maar waarom hebben de meesten van jullie zo veel doeken?
Ik zie mensen met 5 of meer doeken achter hun naam... Wat zijn de verschillen?
Alvast bedankt voor jullie uitleg!
Ik heb overigens een draagdoek.nl besteld inmiddels.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef DaviniaHR het volgende:
En toen waren we niet meer stash happy!
Nu *moet* er natuurlijk een rekbare doek komen
En mss nog een of 2 voor mini...
the horror!
naja, eerst de 20-wk echo afwachten en dan zien we wel weer verder, nietwaar?
nijna, hoe lang moet je nu op je binana wachten? (in weken?)
als ik eli nu draag moet ik wel tibetaans afknopen omdat ik anders misselijk wordt.
mijn hemel, wat is dat benauwend, zeg! ieks!dus als iemand tips heeft mbt tibetaans afknopen, of anderszins knopen op de buik te ontwijken, hoor ik graag!
beurs en blauw en lekgeprikt maar verder wel okee. Zo'n ziekenhuis is maar een eenzaam gedoe, zeker als je kinderen thuis zitten.quote:
Oeh, daar kwam ik laatst een filmpje van tegen! Dat zag er idd erg veelbelovend uit!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Chunei is een ssc versie van de Koreaanse podeagi. Hij gaat als een vest om je heen en sluit van voren.
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, want in Korea zijn de chuneis die gemaakt zijn van mesh (een soort gaasstof) erg populair.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Grijs het volgende:
Is zo'n Chunei niet vreselijk warm?
* Grijs heeft het nogal snel warm
DF, als je interesse hebt om een mokka 4,2m over te nemen, lekker zacht en zo...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb vanavond Chris gewoon op mijn rug geknoopt.. In Piglets Mokka.. Wat is die lekker zacht!
Mijn rug vond het prima. En Chris vond het fijn. Tenminste aan zijn dramabui te zien toen ik de spullen weer in de doos stopte..
Morgen gaat alles weer retour. Ik denk dat ik een SSC ga kopen, maar ik ga ook mijn eigen Ella nog een kans geven
ja, dat scheelt, als je dat natuurlijk ook al tijden doet is het minder engquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef owlet het volgende:
Ik laat het aansluiten![]()
hij ligt in de soda en zo te zien zijn de lichte lijnen die je nog kon zien al helemaal glad getrokken.![]()
troel, ik vind geloof ik het verven nog leuker dan het hebben van een geverfde doek dus dat maakt mijn angst voor verpesten al wat kleiner. Het is wel een leuke spannende stap na al het stof-, en breiwolverven
Toch wel dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef owlet het volgende:
Een bebina naturel is onderweg naar een roze - groene gradatie![]()
Toermalijn! Of Watermeloenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef owlet het volgende:
Iemand nog zin in het volgen van een verfprojectje?
Een bebina naturel is onderweg naar een roze - groene gradatie![]()
De groene helft is gedaan, hij hangt nu even te rusten zodat de kleur nog wat glad kan trekken en dan gaat hij in de soda.
[ afbeelding ]
En daarna roze
De rainbow is kruiskeper en komt qua aanvoelen dicht in de buurt van een Storchenwiege.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef owlet het volgende:
Nee, ik heb er niet mee durven dragen uit angst voor (vet)vlekken.
Maar hij voelt nieuw wel al heel lekker, een beetje zoals een veel gebruikte oogjesluier. Heeft de rainbow bebina ook van die ingeweven "oogjes"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |