Ik heb geen idee hoe dik/dun een girasol en didy zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m in vergelijking met mijn girasol en didy wel dun maar heeel stevig
dit is de eerste doek waar ze niet iets 'zakt'
Hoppediz heeft ook Das Leichte, een extra dunne uitvoering.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef krijtlijk het volgende:
Ik ben op zoek naar een dunne geweven doek waar ik een dreumes van 10 kg. mee kan dragen.
Nu heb ik een Hoppediz maar ik vind deze vrij dik.
Ik zag net een foto van kleurdoos met 'juliet' deze doek lijkt op de foto wel dun of heb ik dat mis?
Wat voor opties zijn er nog meer?
pm gelezen. Juliet komt zaterdag per post naar jullie 'tussenadres' (samen met de draakjes).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef Jelief het volgende:
Macka heb je mijn pm gelezen?
Mijn MT is klaar, Ruben ligt nog even op schoot, ik zal zo even foto's uploaden
Als het niet echt een zomerdoek hoeft te zijn is Storchenwiege ook een fijne optie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef krijtlijk het volgende:
Ah dank je!
Ik ben op zich niet perse op zoek naar een zomerdoek, maar de Hoppediz die ik nu heb vind ik te dik en te zwaar en daardoor niet echt fijn om te knopen.
Ellaroo heeft idd mooie kleurtjes, Vatanai vind ik wat te prijzig.
krijtlijk, (woon of) kom je wel eens in Den Haag? Want dan zou je (o.a.) bij mij allerlei doeken kunnen bekijken en vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef krijtlijk het volgende:
Ik denk dat ik mijn Hopp eerst moet gaan verkopen voordat ik een nieuwe uitzoek. Pfff lastig hoor!
Das heel lief, maar ik woon in het oosten en kom eigenlijk nooit in de buurt van Den Haag. Maar toch bedankt voor het aanbod!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
krijtlijk, (woon of) kom je wel eens in Den Haag? Want dan zou je (o.a.) bij mij allerlei doeken kunnen bekijken en vergelijken.
Jazeker!quote:
Nijna, ik heb ook een tijdje moeten wachten op mijn binana.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:34 schreef Nijna het volgende:
Mooi Jelief!
Kim, leuke fotos!
Kreeg net een mailtje dat de indigo binana niet op voorraad is... volgende lichting heeft waarschijnlijk half juli... ga ik daarop wachten of ga ik voor een ander kleurtje... ff nachtje over slapen denk ik....
Kleine verwachten we toch pas eind juli dus wat dat betreft zou het wel kunnen...
met afzuigerkapspul, och hoe noem je dat nou... leek mij goed ademend en het is spotgoedkoop, verwerkt ook best aardig, ikheb 3/4 van een verpakking gebruikt. Het grijs is trouwens een tafellaken van de zeemanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef krijtlijk het volgende:
leuk hoor!
waarmee heb je de schouderbanden gevoerd als ik vragen mag?
Bijna danquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef fIoortje het volgende:
Tex ik heb even naar je stash gekeken, maar ik heb nog niet geklikt vandaag (alhoewel buiten de Ellaroo die in mn mandje zit, die Margot bij de buren erg naar me staat te lonken) en jij hebt 6 doeken en ik heb er maar 5 onderweg.
![]()
Waarom zeg je dit soort dingen nou over jezelf? Dat is toch helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jelief wat mooi! Ik wil ook zoiets! Ik ben te dom voor een gewone doek, dit lijkt me makkelijker.
Je klinkt net als mij psych vanmorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit soort dingen nou over jezelf? Dat is toch helemaal niet nodig?
Niemand kan zonder oefening een draagdoek meteen goed knopen.
Dus hup, oefenen, en niet zeuren, en niet jezelf onderuit halen.
whaaaaaaaaaaa HELLO DOLLYquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Noli. het volgende:
Ingrid goed kijken naar Torstein hoe Torstein knoopt!![]()
![]()
Niet kijken hoe hij de baby erin doet want ik denk niet dat dat je nog gaat lukken met Tyler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |