Op zeven augustus komen een aantal moeders met draagdoeken samen op
natuurcamping de Roos in Ommen. Dit is een rustige, kindvriendelijke camping met een zwemstrandje en verschillende speeltuintjes.
Ik zit op dat moment daar in een vakantiehuisje dus we hebben een rustige, schaduwrijke plek om te meeten met een keukentje en toilet bij de hand en de mogelijkheid om kindjes binnen te slapen te leggen.
Omdat er al een tijdje hier gesproken wordt over een draagdoekenmeeting in het Oosten plaats ik hier ook maar een oproep, wie wil komen is van harte welkom.
Waar? Camping de Roos te Ommen (25 kilometer vanaf Zwolle). Op de site van de camping staat het adres en een routebeschrijving. Als je komt kan je me PM'en voor verdere details over waar we precies zijn die dag
Er wordt vanuit de camping een dagprijs voor bezoekers van ¤1,50 voor volwassenen en kinderen boven de drie jaar gerekend en het parkeren van je auto kost ¤0,50.
Voor wie? Voor iedereen die wat meer wil leren over draagdoeken, die doeken wil bekijken en uitproberen of die het gewoon leuk vind om een dagje in het zonnetje buiten te zitten met andere ouders met kleine kinderen.
Wanneer? 7 augustus, vanaf een uur of elf.
Bij slecht weer hebben we een binnenruimte in de vorm van mijn vakantiehuisje maar we kunnen ook uitwijken naar het theehuis op de camping.