abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69740723
Op zeven augustus komen een aantal moeders met draagdoeken samen op natuurcamping de Roos in Ommen. Dit is een rustige, kindvriendelijke camping met een zwemstrandje en verschillende speeltuintjes.

Ik zit op dat moment daar in een vakantiehuisje dus we hebben een rustige, schaduwrijke plek om te meeten met een keukentje en toilet bij de hand en de mogelijkheid om kindjes binnen te slapen te leggen.

Omdat er al een tijdje hier gesproken wordt over een draagdoekenmeeting in het Oosten plaats ik hier ook maar een oproep, wie wil komen is van harte welkom.

Waar? Camping de Roos te Ommen (25 kilometer vanaf Zwolle). Op de site van de camping staat het adres en een routebeschrijving. Als je komt kan je me PM'en voor verdere details over waar we precies zijn die dag
Er wordt vanuit de camping een dagprijs voor bezoekers van ¤1,50 voor volwassenen en kinderen boven de drie jaar gerekend en het parkeren van je auto kost ¤0,50.

Voor wie? Voor iedereen die wat meer wil leren over draagdoeken, die doeken wil bekijken en uitproberen of die het gewoon leuk vind om een dagje in het zonnetje buiten te zitten met andere ouders met kleine kinderen.

Wanneer? 7 augustus, vanaf een uur of elf.

Bij slecht weer hebben we een binnenruimte in de vorm van mijn vakantiehuisje maar we kunnen ook uitwijken naar het theehuis op de camping.
pi_69740812
Interessant wel!

Maar....ik heb geen doek, en ook nog geen kind om erin te hangen.
Wel interesse in het dragen en knopen.
Ik denk er wel over om een draagdoek te kopen maar zou niet weten wat voor eentje enzo....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69740905
Dan is het misschien juist leuk om even te komen kijken. Zodat je wat doeken in het echt kan zien en voelen en misschien ook al wat kan proberen als je zwangere buik het trekt
pi_69740962
vind het wel een heel leuk idee!
Weet alleen niet of we dan nog op vakantie zijn.
Kan ook zijn dat we een midweekje gaan, en dan zijn we dus vrijdags weer terug.
We moeten het nog boeken, dus schrijf mij maar op voor de 7e aug.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69741015
Leuk Karin!
pi_69741466
Jammer Dan ben ik op vakantie
pi_69742280
Hee wat leuk, ik zit de eerste week van augustus in Rheeze, da's heel dichtbij.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_69744443
klinkt leuk, heel erg onder voorbehoud zeg ik maar vast want het is de dag na selene's verjaardag en ik weet nog niet wanneer we dat vieren!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69744928
Leuk!
Wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet zo vast en officieel hoor. Wie wil komen is welkom, ook als je het op het laatst pas beslist.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:09:33 #10
108648 cattie
lieve moeder
pi_69744970
Dat is een vrijdag he? Jammer, want het is dicht bij mijn schoonvader (dat is handig, manlief kan dan rijden en zelf bij zijn vader op bezoek gaan) maar we hebben dan nog net geen vakantie. Ik zie wel, als het logistiek lukt zou ik het leuk vinden om te komen.
pi_69745983
Oehh leuk zo dichtbij! Ik meld me ook aan bij deze, maar wel onder voorbehoud dat beeb dan nog in buik zit en ik me wel in staat voel om die kant op te rijden!!
Zal dan dus zelf nog geen ukkie voor in doek hebben, maar ik kijk graag naar de rest! En wie weet komt er nog wel iemand die een draagpop mee kan nemen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:47:00 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69746191
Jammer, wij komen die dag terug van een weekje België, dan zit een meeting in het oosten er denk ik niet in
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69823109
Ik wil heel graag komen. Maar ligt helemaal aan het weer. Ik moet namelijk een dag met Kevin ruilen zodat ik Mikael ook kan meenemen. Zo kan R. daar lekker met Mikael rondhobbelen terwijl ik met nieuwe spruit doeken kan proberen. Maar ga ervan uit dat het dan mooi weer is. Ik gooi het vanavond ff in de groep hierzo!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69887045
Leuk, maar ik denk dat ik dan net wel of niet bevallen ben en lief is ook rond die tijd jarig... wie weet een volgende keer...
Fake it till you make it...
pi_69887176
Leuk Owlet! Ik krijg helemaal zin om te gaan kamperen
Wie weet!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69940951
Leuk, leuk, leuk!
Het is echt een heerlijke camping, ook om met een peuter rond te hobbelen Nicole
pi_69940993
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef owlet het volgende:
Leuk, leuk, leuk!
Het is echt een heerlijke camping, ook om met een peuter rond te hobbelen Nicole
Ja ik zag het op de foto's. Precies daar waar Mikael van houdt.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69942592
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:43 schreef fIoortje het volgende:
Leuk Owlet! Ik krijg helemaal zin om te gaan kamperen
Wie weet!
roseetjes voor de tent oleeoleee
pi_69943402
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef owlet het volgende:

[..]

roseetjes voor de tent oleeoleee
Jullie geven BV, dan mag dat niet (toch?)
Ik daarentegen...

Wij zijn die week ook aan het kamperen, voor het eerst in mijn leven, écht kamperen. Ik ben zo benieuwd hoe het is. Ook daar in de buurt, op de sprookjescamping. Als het bevalt is die camping van jullie misschien ook wel wat voor een andere keer. Ziet er wel mooi uit die omgeving.

Wij willen ooit ooit ooit graag verhuizen die kant op, dus gaan zeker ook touren in de omgeving
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:41:49 #20
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69948100
Als ik tijd heb, mag ik dan even hoi komen zeggen met mijn meiden en een thermoskan koffie? En misschien wil Deliedje dan ook wel even mee?
Het is zo dichtbij!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69949049
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef Igraine het volgende:

[..]

Jullie geven BV, dan mag dat niet (toch?)
Ik daarentegen...
echt heus wel waar mogen vrouwen die BV geven alcohol Ik wil rosé en strawberry daiquiris en mojito's bij een anti-muggenkaarsje in het gras onder de sterrenhemel. Met twee slapende kindjes en overvliegende vleermuizen.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:41 schreef Lishe het volgende:
Als ik tijd heb, mag ik dan even hoi komen zeggen met mijn meiden en een thermoskan koffie? En misschien wil Deliedje dan ook wel even mee?
Het is zo dichtbij!

Laat die koffie maar zitten, die zet ik wel vers in mijn huisje ( doornroosje , misschien volgend jaar eindelijk weer in een tent als M. de lol van een léuke camping heeft ontdekt). Neem gewoon maar die twee mooie meiden en Deliedje met haar mooie meid mee!
pi_69950672
Oeh, mijn zwager met gezin gingen daar vorig jaar kamperen en waren helemaal enthousiast! Wij kunnen er eigenlijk ook nog wel even uit...
Eens overleggen hier, lijkt me een leuke combinatie, dragen en lekker kneuteren op een camping
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70002703
Even UP speciaal voor Fuente
pi_70005090
Jaaaaah Wat lief Owlet
Ik ben dus voor! Zet mij maar op de lijst
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70006187
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')