Met verven kan veel misgaan omdat je het proces niet helemaal in de hand hebt, er zit een toevalsfactor in de combinatie van stof en ingrediėnten en subtiele temperatuurwisselingen enzo. De geverfde doek is daardoor een unicum omdat het proces nooit precies zo herhaald kan worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef cattie het volgende:
Aha!![]()
Ik dacht al, dat is wel erg bleek.
![]()
Ligt het trouwens aan mij, of is een prijsverdubbeling wel erg veel voor een gradatieverfbeurt? Het zal best tijd kosten en moeilijk zijn, maar 100 euro vind ik wel erg veel voor verven.
Knoop op je buik bij double hammock?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef cattie het volgende:
Ik heb de double hammock gedaan, dat zit ook goed zeg! Zou ik die ook RUB kunnen afbinden? Dan heb ik die knoop niet op mijn buik (ik heb een gevoelige buik en knopen op mijn buik geven soms druk).
Jawel hoor, jij hebt wel pm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef Troel het volgende:
Ik ook niet, maar ik sta niet in het rijtje![]()
Aha, ik gebruik een ander filmpje, misschien dat er verschil tussen zit:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:02 schreef cattie het volgende:
Dat zal het zijn, dat POC ook missers moet betalen en proeflappen e.d.
Ik had een filmpje van Webkim (youtube wil nu niet openen, dus ik kan hem niet laten zien), waarin ze begint als bij een shbc, maar dan het gedeelte over de borst uitspreid, onder de arm door naar achteren, dan over de andere schouden terug, dan heb je 2 staarten die over de schouders naar beneden hangen en die dan naar achteren, onder kontje kruisen en weer naar voren om af te binden.
Ik ken alleen de rainbow en de grijs-ennogeenkleur jacquards van dragen, en die doen me aan gestreepte Storchenwieges denken. En ik hou van gestreepte Storchenwiegesquote:
Ok, thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de rainbow en de grijs-ennogeenkleur jacquards van dragen, en die doen me aan gestreepte Storchenwieges denken. En ik hou van gestreepte Storchenwieges![]()
Van voelen ken ik de sterrenbeelden doeken, die vond ik nogal dun en zacht (weich in het duits, heb het vermoeden dat het niks voor mij is). En de geruite doeken, die voelden ook weer storchachtig stevig aan.
Waar ik 'm dan vandaan hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef Webkim het volgende:
Da's dezelfde methode als in mijn filmpje en zij knoopt ook voor af, kijk maar!
Cattie vraagt of je ook onder de billen de knoop kan leggen, zoals bij een RUB.
En dat lijkt me wel, als je dan maar wel goed diep en strak onder de billen knoopt, zodat je knoop niet op-ploept.
Bij een RUB bereik je dat vrij makkelijk, omdat je doek dan de kort is om te los te knopen, maar als je nog veel staart over hebt is dat wel ff oppassen.
Je hebt een grijs-lila jacquard bebina gekocht die je geweldig gaat staan?quote:
Procion MX hot pink via zijdelingsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:04 schreef fIoortje het volgende:
Owlet, welke kleur roze (en merk) heb je gebruikt?
Als volgende week mijn LE linnen ecru binnenkomt ga ik aan de roze denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |