Komt voor de bakker! Zal ik morgen wel doen!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:54 schreef robbolo het volgende:
Tvp! De OP moet ook een beetje worden aangepast
Wat is daar dan zo bijzonder aan. Je ziet toch eigenlijk niks nieuws? Of heeft die versie een alternatief eind? Wat het dan eigenlijk een enorme kut wedstrijd maakt?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:44 schreef TheGeneral het volgende:
12,4 GB HD 1080P versie staat al aan hier!
Heerlijk nog een keer beleven op superieure kwaliteitquote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo bijzonder aan. Je ziet toch eigenlijk niks nieuws? Of heeft die versie een alternatief eind? Wat het dan eigenlijk een enorme kut wedstrijd maakt?Federer
Wat een baas.
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:20 schreef versteegrob het volgende:
Wat denken jullie van zijn kansen voor de volgende GS? Denk dat hij het nog steeds heel moeilijk heeft tegen Nadal
Tof shotquote:Op maandag 8 juni 2009 09:17 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Siemerink : 'Zelfs de wolken huilen'![]()
![]()
Ik denk dat dit best eens een omslagpunt kan zijn. Qua techniek vind ik Federer toch nog een stuk beter, alleen Nadal was een angstgegner aan het worden, Federer kan toch niet zo heel goed met zulke druk omgaan. Dit moet wel een bevrijding zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:20 schreef versteegrob het volgende:
Wat denken jullie van zijn kansen voor de volgende GS? Denk dat hij het nog steeds heel moeilijk heeft tegen Nadal
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:55 schreef TheGeneral het volgende:
* Federer heeft een positieve balans op gravel tegen Nadal in 2009:
1-0.
Joepie?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Klopkoek het volgende:
Maar als die gek die op het veld kwam een Selesje had gedaan dan was Federer een nog veel grotere legende geworden.
Nee hoor. Op dat moment deed ze dat dus niet. En luisterde ze dus gewoon naar Federer. Daarna zou het geen nut meer hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kuznetsova bedankt Federer trouwens ook nog voor een tip die hij haar gaf tijd de OS; luister alleen naar jezelf
Briljante tip overigens, die nooit opgevolgd kan wordenWant als je vanaf dan alleen naar jezelf luistert, luister je eigenlijk naar degene die de tip heeft gegeven en..
quote:Good morning. Up reading the papers. Psyched for Roger Federer.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef TheGeneral het volgende:
Berichtje van Armstrong op zijn Twitter:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
No offence maar ik zat toch liever voor de tvquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat een baas.
Helaas niks van de finale kunnen zien, maar ik kan dan weer wel zeggen dat ik tijdens deze historische dag in Parijs was.
/Fed-fan modus: heeft hij niet door dat er gaten in z'n broek zittenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gezellig cultuur tripje
Federer: \"Ik stop nog niet met tennissen\"quote:Afgelopen zondag kon Roger Federer eindelijk het tennistoernooi van Roland Garros op zijn palmares bijschrijven. De Coupe Mousquetaires was de laatste triomf die ontbrak in de prijzenkast.
Voor Federer is het nog niet over: "Ik zou nu kunnnen stoppen, maar dat doe ik niet. Ik heb nog te veel plezier in het spelletje", aldus de Zwitser.
Hij vervolgt: "Mijn kinderdroom was om ooit Wimbledon te winnen. Dat heb ik inmiddels vijf keer gedaan. De afgelopen jaren had ik mijn zinnen gezet op een overwinning op Roland Garros, omdat ik mij steeds meer ging beseffen wat voor een grote speler ik dan zou zijn. Ik weet dat mijn carrière niet eeuwig kan duren, maar zolang ik ik nog plezier in het tennissen heb, ga ik door."
Agree.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
No offence maar ik zat toch liever voor de tv
[Fed-fan]Gelukkig kan hij nu een nieuwe broek kopen van z'n prijzengeld.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
/Fed-fan modus: heeft hij niet door dat er gaten in z'n broek zitten?
/Fed-fan modus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Fed-fan]
Blijkbaar na de wedstrijd zijn kleding verwisselt met een zwerver, geen foto's opgedoken van een zwerver in tenniskleding?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
/Fed-fan modus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedequote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
/Fed-fan modus.
Mooi dat er in de OP en onder je naam bij Roland Garros 2009 staatquote:Op maandag 8 juni 2009 17:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goede
Maakte FF maar eens van zulk soort goede grappen...
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:46 schreef tennisboy het volgende:
Federer pakt gewoon weer zijn Wimbledon titel
Heerlijk gevoel ja!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:26 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Mooi dat er in de OP en onder je naam bij Roland Garros 2009 staat
Het wordt uitgezonden op DSF, maar ik weet niet of ik dat heb eigenlijk... Geloof het niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef tennisboy het volgende:
Is er trouwens een stream waar we deze week Federer kunnen volgen in Halle?
Oke bedanktwat is DSF voor zender?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel ja!
[..]
Het wordt uitgezonden op DSF, maar ik weet niet of ik dat heb eigenlijk... Geloof het niet.
Voorgaande jaren was het geloof ik op ZDF en dat heb ik sowieso.
Gratis en voor niets te ontvangen via de Astra 1 satelliet.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
...
Het wordt uitgezonden op DSF, maar ik weet niet of ik dat heb eigenlijk... Geloof het niet.
...
oke, ik zal het hem niet kwalijk nemen dat hij deze week niet speeltquote:Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef Angelof9 het volgende:
Fedje weet nog niet of hij mee zal doen. Hij heeft van de organisatie tot morgen 12 uur gekregen om te beslissen.
De herhaling van de finale is nu te zien op Eurosportquote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke, ik zal het hem niet kwalijk nemen dat hij deze week niet speelt.
Voor mij heeft hij zondag al voor het mooiste sportmoment van het jaar gezorgt
Mijn exuces voor het even verkeerd postenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef tennisboy het volgende:
b]Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef tennisboy het volgende:[/b]
Komt van zijn eigen Website vandaag.quote:Dear fans
I am sorry to announce that I have decided to withdraw from this week's Gerry Weber Open in Halle, Germany.
I sincerely apologize to the tournament organizers, my competitors, and my fans in Germany. I only hope they will understand that I still feel emotionally overwhelmed and exhausted by the incredible events of the past few days. It is hard for me to admit, but I simply cannot imagine giving my best effort in another tournament right away and I don't want to risk injury if I am not 100% prepared. I need to rest and recuperate.
I look forward to returning to Halle in 2010 to go for my sixth title. It is one of my favorite events on the ATP World Tour.
I also want to thank all of you for your unbelievable support these past two weeks. You are the best, and you helped me make a dream come true.
Roger
Uiteraard, Halle stelt niks voor vergeleken met het heilige gras op Wimbledonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef TheGeneral het volgende:
Goed besluit. Als je er niet klaar voor bent, moet je niet gaan.
Gewoon jezelf klaarmaken voor Wimbledon!
Is dat zo? Over Seles hoor je nog vrij weinig en dat was ook een topspeelster. Vraag me af of dat bij Federer zoveel anders zou zijn geweest.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Klopkoek het volgende:
De beste man is een legende.
Maar als die gek die op het veld kwam een Selesje had gedaan dan was Federer een nog veel grotere legende geworden.
En de titel terugpakt van Nadal!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Uiteraard, Halle stelt niks voor vergeleken met het heilige gras op Wimbledon, waar Fedje hopelijk Sampras gaat inhalen met het aantal Grand Slams
Ja, dat moet zeker gebeuren, hij verdient de titel niet op het heilige gras, de titel van Wimbledon hoort gewoon bij Fedjequote:
Gelukkig houden we beiden van Hutaquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, dat moet zeker gebeuren, hij verdient de titel niet op het heilige gras, de titel van Wimbledon hoort gewoon bij Fedje.
Allemaal mooi en aardig dat je fan van Federer bent maar je hoeft hem natuurlijk niet in elke post de hemel in te prijzen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, dat moet zeker gebeuren, hij verdient de titel niet op het heilige gras, de titel van Wimbledon hoort gewoon bij Fedje.
quote:Rolstoeltennisster Esther Vergeer (foto) won op 5 juni voor de negende keer de titel op het tennistoernooi van Roland Garros. Tijdens het jaarlijkse Gala in Parijs, waar de Woerdense voor de zoveelste keer werd gehuldigd als de nummer één van de wereld, ontbrak Rafael Nadal. 'Ik vond dat een respectloze actie van hem,' zegt Vergeer in haar column in De Telegraaf.
'Nadal maakte zich er met met korte videoboodschap vanaf. Respectloos naar de Internationale Tennis Federatie (ITF). Roger Federer kwam altijd, ook al zat hij midden in een toernooi of moest hij de volgende dag spelen. Dat is pas een gentleman,' aldus Vergeer. (JB)
Waarom? dit is toch het Federer topic? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Allemaal mooi en aardig dat je fan van Federer bent maar je hoeft hem natuurlijk niet in elke post de hemel in te prijzen.Het is een keer genoeg geweest.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
[Fed-fan]Gelukkig kan hij nu een nieuwe broek kopen van z'n prijzengeld.Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Fed-fan]
Ik voel me nu een beetje als Jig Saw, in de film Saw, die op een gegeven moment ook een opvolger krijgt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
/Fed-fan modus.
Wat is er mis met een videoboodschap?quote:
Ja, ik vind het ook een beetje onzin...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een videoboodschap?Is zij er ook altijd bij als Nadal gehuldigd wordt dan.
Klopt, maar het gaat niet alleen om dit topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Waarom? dit is toch het Federer topic? Ik zie het probleem niet.
Dit bericht is behoorlijk incompleet, het is gebaseerd op haar column maar mist een paar essentiële delen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met een videoboodschap?Is zij er ook altijd bij als Nadal gehuldigd wordt dan.
Oké, ik snap het, bedankt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit bericht is behoorlijk incompleet, het is gebaseerd op haar column maar mist een paar essentiële delen.
Wat ik er van begreep was dat het om een kampioensfeestje ging, waarbij de kampioenen van het jaar ervoor samenkomen voor een diner ofzo. Verder waren alle winnaars er, behalve Nadal. Om die reden haalt ze Federer dus aan, die is er altijd bij ongeacht of hij speelt of niet.
Het ging dus niet specifiek om haar huldiging.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goede
Maakte FF maar eens van zulk soort goede grappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |