Hier is hij wel helemaal. Maar ik krijg onderin wel zo'n schuifbalkje..quote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Tim86 het volgende:
mooie foto is dit:
[ afbeelding ]
Die ene die ik in het vorige topic had gepost was ook erg mooi, die van Estoril
In de eerste foto wordt "OP gemaakt door TheGeneral" maar half weergegeven bij mij trouwens
Je bedoelt bij bijv. records? Die heb ik wat kleiner lettertype gegeven omdat het anders zo lang werd. Misschien dat je daarom iets meer moeite moet doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Zeer mooie OP
hij lijkt me alleen minder leesbaar, maar dat kan ook aan mij liggen
Die 3 Youtubejes naast elkaar doen datquote:Op donderdag 10 april 2008 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dank allen. Ik vind hem ook wel aardig.
[..]
Hier is hij wel helemaal. Maar ik krijg onderin wel zo'n schuifbalkje..Terwijl volgens mij niks buiten de 610px gaat.
Ik heb de fout al ontdekt. Ook gelijk aangepast. Als het goed is is hij nu wel goed.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Die 3 Youtubejes naast elkaar doen dat
Nee, nu is het ok![]()
Anyway![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:54 schreef Tim86 het volgende:
het waren die puntjes zeker bij youtube?
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Holy shit. Die kleurtjes per ondergrond ook, en al die megastrakke plaatjes. Geweldig
.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik post hier verder nooit, maar die OP verdient eeuwig respect!
Even een vraagje hè... hoe fucking lang ben je er mee bezig geweest man?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
iedereen leest er wel overheen maarre beterschap manquote:Op donderdag 10 april 2008 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
Ach ja, je moet wat als je thuis zit na een blindedarm operatie.
Is ondertussen 3 weken geleden. Dus ben al weer vrijwel hersteld. Kan in principe alles weer doen. Heb er dus eigenlijk geen last meer van. Hoewel ik nog niet gesport heb / iets intensiefs gedaan. Maar ik verwacht vandaag van de dokter te horen dat ik dat ook weer maar doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedereen leest er wel overheen maarre beterschap man
Hoe lang lig je plat?
Dat geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:32 schreef LaTiNo het volgende:
Dit is werkelijk de mooiste OP die ik ooit heb gezien!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |