Nou laat maar eens zien dan!..quote:Op zondag 7 juni 2009 20:04 schreef Teezie het volgende:
Ik heb wel een foto van de gestolen velgen als jullie geïnteresseerd zijn.
Pic?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef cvboer het volgende:
Mensen met dure velgen die geen geld meer hebben voor degelijke sloten![]()
Ik heb 22" velgen onder mijn wagen zitten, maar reken maar dat ze voorzien zijn van sloten.
Past dat onder een Kadett?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef cvboer het volgende:
Ik heb 22" velgen onder mijn wagen zitten, maar reken maar dat ze voorzien zijn van sloten.
De chicks moeten aan jouw voeten liggen met zo'n bakquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef cvboer het volgende:
Ja jonge leuk. Is geen verzonnen verhaaltjequote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef kurk_droog het volgende:
Ts opent topics die gebouwd zijn op leugens!!
In het verleden ?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja jonge leuk. Is geen verzonnen verhaaltjeof je het gelooft of niet. (ookal heb ik in het verleden kut-topics gemaakt.)
Maak dan een picquote:Op zondag 7 juni 2009 20:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja jonge leuk. Is geen verzonnen verhaaltjeof je het gelooft of niet. (ookal heb ik in het verleden kut-topics gemaakt.)
Wat voor pic moet je hebben dan? Ik kan je geen foto geven van mijn auto op bakstenen. Wat ik je wel kan geven is pics van de velgen en mijn auto op die velgen.quote:
doe dan!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Teezie het volgende:
[..]
Wat voor pic moet je hebben dan? Ik kan je geen foto geven van mijn auto op bakstenen. Wat ik je wel kan geven is pics van de velgen en mijn auto op die velgen.
EN ZONDER PASJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111quote:
En zonder vingerafdrukquote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
EN ZONDER PASJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111
Slotbouten helpen niet en zijn zo los...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef cvboer het volgende:
Zal morgen even een foto voor je maken.quote:
Das wel kut idd, ik heb per velg 2 slotbouten en de overige 3 bouten zijn wel normaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Slotbouten helpen niet en zijn zo los...
Voor een tientje heb je een "moerenmoordenaar".
Als je maar 1 slotbout per wiel hebt is het nog gemakkelijker... 3 bouten losdraaien, 1 flinke ruk aan het wiel en de 4e bout breekt af...
En nee, dit zijn niet mijn praktijken... Dit kwam in een ander topic al eens voorbij...
Denk het niet, wel onder een vivaro.quote:
Ik heb wel eens een wiel gehad wat niet eens loskwam met alle bouten losquote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Slotbouten helpen niet en zijn zo los...
Voor een tientje heb je een "moerenmoordenaar".
Als je maar 1 slotbout per wiel hebt is het nog gemakkelijker... 3 bouten losdraaien, 1 flinke ruk aan het wiel en de 4e bout breekt af...
En nee, dit zijn niet mijn praktijken... Dit kwam in een ander topic al eens voorbij...
Ik heb eens een wiel gehad dat bijna loskwam terwijl ik reedquote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wiel gehad wat niet eens loskwam met alle bouten los
Alsof die sloten veel helpenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef cvboer het volgende:
Dat heb ik ook meegemaakt. Alleen dan zonder het woordje bijna.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb eens een wiel gehad dat bijna loskwam terwijl ik reed
Jou auto?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meegemaakt. Alleen dan zonder het woordje bijna.
Glimmende 22 inch velgen onder zijn dikke Opel Vivaro.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De chicks moeten aan jouw voeten liggen met zo'n bak
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:48 schreef Chuck.Norris het volgende:
toen we wouden vertrekken stond de auto op de grond![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
Wel gaaf om dan tóch effe flink toeren te maken en door te schakelen naar z'n 5 6
Super handigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
1 voordeel. De cops kunnen geen wielklem op je auto zetten
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef LockonStratos het volgende:
Wie jat er nou velgen
De cops
[ afbeelding ]
Dan nog, jat dan de hele auto ffs.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik denk dat je velgen toch stukken eenvoudiger gejat krijgt dan de hele auto.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan nog, jat dan de hele auto ffs.
Dat is wel duur onder een 3e hands Corsa uit '92quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat is wel duur onder een 3e hands Corsa uit '92
Mensen die geen dure velgen kunnen betalenquote:
Als heeft hij wel een mooie auto dan zal hij alsnog gebashed worden hierquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef kurk_droog het volgende:
ts heeft een opel en durft daarom geen pic te laten zien hier!!
Jaloers?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
En wie wil die nou stelen? Lelijke ondingen
Pics or didn't happendquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, alles behalve.
Mijn velgen zijn veel mooier, en passen tevens bij de auto
Zegt hij, na 2 pagina's komt met een mini foto aan waarop z'n koekblik mét lelijke, veel te grote, velgen te zien isquote:
Hoe groter hoe beterquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt hij, na 2 pagina's komt met een mini foto aan waarop z'n koekblik mét lelijke, veel te grote, velgen te zien is
volgens hem wel, laat m lekker, jij hoeft er niet in te rijdenquote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
volgens hem wel, laat m lekker, jij hoeft er niet in te rijden
Ja maar zo kan ik ook wel foto's van speurders pakken, en dan zeggen dat je exact dezelfde hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat is niet mijn auto. Echter heb ik wel exact dezelfde.
Ja, godverquote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik ook wel foto's van speurders pakken, en dan zeggen dat je exact dezelfde hebt
We geloven het alleen met foto's met de krant van vandaag.
Zo veel werk is dat niet. Foto maken en uploaden.
bmw 1 seriequote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu begrijp ik waarom ze je auto lieten staanquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto met die gestolen velgen
[ afbeelding ]
Verwachte reacties:
HAHAHAHA
Zo'n gare Seat lijkt verdacht veel op de Golf 3 van weleer.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto met die gestolen velgen
[ afbeelding ]
Verwachte reacties:
HAHAHAHA
Slechte woordkeuzequote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg ts, waarom zetten ze je auto op bakstenen als je velgen naast het huis staan?
Waar zijn de bakstenen dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto hoe die nu is zonder pauper velgen:
[ afbeelding ]
ROFL goeie grap man geef me even tijd om bij te komen van die grap. Wejoow ik heb lang niet zo hard gelachen. Ben jij toevallig familie van Najib Amhali? Moet haast wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom ze je auto lieten staanDat ze je velgen wel namen was gewoon om je te pesten. 1 sloot verder liggen ze gewoon
Najib Amhaliquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
ROFL goeie grap man geef me even tijd om bij te komen van die grap. Wejoow ik heb lang niet zo hard gelachen. Ben jij toevallig familie van Najib Amhali? Moet haast wel.
Niet om je te bashen, maar ben je toevallig van buitenlandse afkomst?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
ROFL goeie grap man geef me even tijd om bij te komen van die grap. Wejoow ik heb lang niet zo hard gelachen. Ben jij toevallig familie van Najib Amhali? Moet haast wel.
Denk je dat toevallig omdat ik zei: wejoow of door de look-a-like topic? Of omdat ik paupervelgen heb(lees: had)quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet om je te bashen, maar ben je toevallig van buitenlandse afkomst?
pauper velgen, pauper auto, pauper moeder, pauper topicquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Denk je dat toevallig omdat ik zei: wejoow of door de look-a-like topic? Of omdat ik paupervelgen heb(lees: had)
Hier ga ik niet eens op antwoorden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pauper velgen, pauper auto, pauper moeder, pauper topic
ja, ga terug naar je eigen land. Sowieso, in buurten waar ze velgen stelen is iedereen gewoon zwart
Nog meer bijbetalen en ik had deze:quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een beetje meer betalen kon je ook deze hebben
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij nooit van die velgen gehad, maar heb je dit topic verzonnenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Heb ik eronder uitgehaald en toen deze said-velgen eropgezet
Jongen.. ik heb pic gepost van mijn auto met die velgen, zonder die velgen en van die velgen alleen. Moet ik met een FOK blaadje naast de auto staan? Nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit van die velgen gehad, maar heb je dit topic verzonnen
yepquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Denk je dat toevallig omdat ik zei: wejoow of door de look-a-like topic? Of omdat ik paupervelgen heb(lees: had)
Tot wilders aan de macht komtquote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een Nederlandse paspoort
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor 1 deur per zijkant, en niet 2?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit van die velgen gehad, maar heb je dit topic verzonnen
en nog wat meer deze stijlvolle italiaanquote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog meer bijbetalen en ik had deze:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij niet zo van buitenlanders hield?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en nog wat meer deze stijlvolle italiaan![]()
[ afbeelding ]
Okee, ik ga er dan nu van uit dat jij een "noord afrikaans" uiterlijk hebt, en rondrijd met een rood autotje met grote velgen, en veel herriequote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een Nederlandse paspoort
hoho.. ik hou niet echt van Marokkanen die hier denken dat ze alles kunnen maken. Ja je hebt ook goede maar die kan ik op 3 vingers tellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo van buitenlanders hield?
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jongen.. ik heb pic gepost van mijn auto met die velgen, zonder die velgen en van die velgen alleen. Moet ik met een FOK blaadje naast de auto staan? Nee.
En elke zaterdag aan zijn 'bak' loopt te sleutelenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Okee, ik ga er dan nu van uit dat jij een "noord afrikaans" uiterlijk hebt, en rondrijd met een rood autotje met grote velgen, en veel herrie
Omdat ik de 3 deurs uitvoering veel mooier vind. En dan heb je nog een fatsoenlijke deur, die van de 5 deurs zijn echt een stuk korter.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor 1 deur per zijkant, en niet 2?
2 is toch veel mooier.
Zeer sjiek apparaatquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en nog wat meer deze stijlvolle italiaan![]()
[ afbeelding ]
heb je wel spaakvelgenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef Teezie het volgende:
Nog een beetje sparen en ik kan deze halen:
[ afbeelding ]
Je hebt een verkeerde indruk van mij vriendquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Okee, ik ga er dan nu van uit dat jij een "noord afrikaans" uiterlijk hebt, en rondrijd met een rood autotje met grote velgen, en veel herrie
Dat sowieso, lekker vlot karretje zeker?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik de 3 deurs uitvoering veel mooier vind. En dan heb je nog een fatsoenlijke deur, die van de 5 deurs zijn echt een stuk korter.
Ha-ha ja;)quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat sowieso, lekker vlot karretje zeker?
En die chromen rand om de ruiten heen, dat kan niet bij een 5 deurs, en maakt het wel echt af als je een donkere kleur hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat sowieso, lekker vlot karretje zeker?
Mijn Ibiza en ik rijden jou eruit, en dat weet je.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die chromen rand om de ruiten heen, dat kan niet bij een 5 deurs, en maakt het wel echt af als je een donkere kleur hebt.
Ja, best een vlot ding. Altijd genoeg power over en de meeste (lees alle) sjonnies rij je er wel uit. Ook bij 150 of harder
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mijn Ibiza en ik rijden jou eruit, en dat weet je.
Nette auto gewoonquote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die chromen rand om de ruiten heen, dat kan niet bij een 5 deurs, en maakt het wel echt af als je een donkere kleur hebt.
Ja, best een vlot ding. Altijd genoeg power over en de meeste (lees alle) sjonnies rij je er wel uit. Ook bij 150 of harder
Lastig rijden op bakstenenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mijn Ibiza en ik rijden jou eruit, en dat weet je.
Of een Seat Ibizaquote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Qua snelheid leuk maar klasse? nee.
Liever een Maserati
Dank je.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nette auto gewoon
Ik huilde net omdat: dit topic
Ja, dat is echt lachen. Zonder mn best te doen iedereen bijhouden en makkelijk helemaal zoek rijdenquote:Sowieso heerlijk om al die dwazen eruit te rijden met hun opgefokte auto'sAls ik geld had lekker een abarth 500 of zo en dan knal je ze er allemaal dik uit
Ja maar dat is toch lastiger met je jas op de achterbank leggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik de 3 deurs uitvoering veel mooier vind. En dan heb je nog een fatsoenlijke deur, die van de 5 deurs zijn echt een stuk korter.
Mijn jas past wel tussen de stoel en de b-stijl door. Of tussen beide voorstoelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch lastiger met je jas op de achterbank leggen.
En om de kinderen (of andere passagiers) te laten instappen
Inderdaad, het enige lastige is hooguit dat als je iets groot mee moet dat je loopt te kutten om het erin te krijgenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn jas past wel tussen de stoel en de b-stijl door. Of tussen beide voorstoelen.
Daarbij heb ik geen kinderen, en zit ik er meer dan 90% van de tijd alleen in. Die ene keer dat er nog iemand anders mee moet dan ik en mijn vriendin () dan moeten zij maar even hun best doen om in te stappen. En dat gaat ook zonder weinig moeite.
De stoelen schuiven best ver naar voren toe waardoor je prima in kan stappen.
Ja, dat is zo. Bij de Ikea of de Praxis is het soms even kloten. Maar goed, er kan nog verrassend veel in met de achterbank naar beneden. Ik denk dat er zo een wasdroger in past.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige lastige is hooguit dat als je iets groot mee moet dat je loopt te kutten om het erin te krijgen
Omdat niemand met zulke afzichtelijke dingen over straat zou willen rijden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hoezo geloof je niet dat dat mijn velgen waren
.. Zijn gewoon mooie velgen hoor?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat niemand met zulke afzichtelijke dingen over straat zou willen rijden.
Of is dat juist de reden dat al die sjonnies zo hard rijden?
Hier op fok worden "mensen zoals jou" vaak vergeleken met sjonnies. En daarom vaak een "beetje" gebasht.quote:
Eeuh, nee. Ze zijn:quote:
Alleen omdat ik 17 inch velgen onder me auto had?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier op fok worden "mensen zoals jou" vaak vergeleken met sjonnies. En daarom vaak een "beetje" gebasht.
Nee, omdat je 17" velgen onder een oude Ibiza hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Teezie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik 17 inch velgen onder me auto had?
Dus als iemand deze velgen krijgt onder zijn 2ehandse gekocht auto en ze liever niet wilt, en aan jou geeft dat ze je niet onder jou auto legt(inplaats van die andere velgen in mijn laatst geposte auto-foto)?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, nee. Ze zijn:
1: Veeeeeeel te groot voor een Ibiza.
2: Veeeeeeel te breed voor een Ibiza.
3: Gevolg van 1 + 2 is meer rolgeluid en rolweerstand.
4: Gevolg van 3 is: hoger benzineverbruik.
5: Dan heb ik het nog niet eens over de simpele en goedkope 5-spaak styling.
Conclusie: van de weinige PK's die je Ibiza 'rijk' is, moeten er veel worden gebruikt om überhaupt vooruit te komen waardoor er minder overblijft om hard te kunnen rijden.
Wil je die zin nog een keer posten, en dan zo dat iedereen hem begrijpt?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dus als iemand deze velgen krijgt onder zijn 2ehandse gekocht auto en ze liever niet wilt, en aan jou geeft dat ze je niet onder jou auto legt(inplaats van die andere velgen in mijn laatst geposte auto-foto)?
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ik al.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je die zin nog een keer posten, en dan zo dat iedereen hem begrijpt?
Waarom is het een beetje jammer als ik een auto koop die ik erg mooi vind en graag wil?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.
Een beetje googlen leert dat die auto ongeveer 25.000 moet kosten. Daar heb je ook wel zo 1 voor:
[ afbeelding ]
Ja, dat is natuurlijk een prima reden. Als jij er blij van wordt moet je ze vooral onder je auto schroeven.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Ik heb deze velgen gekregen van iemand die ze liever niet wou. En ik vond ze prachtig dus waarom zou ik ze niet onder mijn oude Ibiza leggen.
Oke, maar het doet er niet meer toe want ze zijn gestolenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk een prima reden. Als jij er blij van wordt moet je ze vooral onder je auto schroeven.
Ik wil je alleen maar vertellen wat ik ervan vind.
Oh ja, dat is waar ookquote:Op maandag 8 juni 2009 16:06 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oke, maar het doet er niet meer toe want ze zijn gestolen![]()
Niets hoor. Ga vooral je gang. Al koop je een fiat panda uit 1980 voor dat bedrag.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom is het een beetje jammer als ik een auto koop die ik erg mooi vind en graag wil?
Mwah, zal @ normale snelheden wel meevallen toch.quote:Correct, die zou ik ook liever willen hebben. Maar ik hou niet zo van auto's die graag rechtdoor willen
Dat zou zeker mogelijk moeten zijn, echter ging het mij niet om "zoveel mogelijk auto". Het ging mij om een mooie auto die ook nog eens lekker rijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niets hoor. Ga vooral je gang. Al koop je een fiat panda uit 1980 voor dat bedrag.
Ik vind alleen dat je "veel meer auto" hebt voor zo'n bedrag.
Dat is ook zo, maar ik vind het wel leuk om wat harder door de bocht te gaanquote:Mwah, zal @ normale snelheden wel meevallen toch.
Wegpiraat dat je der rondloopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou zeker mogelijk moeten zijn, echter ging het mij niet om "zoveel mogelijk auto". Het ging mij om een mooie auto die ook nog eens lekker rijd.
[..]
Dat is ook zo, maar ik vind het wel leuk om wat harder door de bocht te gaan
Echt heul wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.![]()
Iedereen in een BMW is een wegpiraat
Is dat niet Boxtel?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto hoe die nu is zonder pauper velgen:
[ afbeelding ]
Ooit ben ik eens in Boxtel geweest, en dat lijkt op Boxtelquote:
-VERWIJDERD-quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Ooit ben ik eens in Boxtel geweest, en dat lijkt op BoxtelIk hoop het niet voor je, want Boxtel is stom
veel meer autoquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niets hoor. Ga vooral je gang. Al koop je een fiat panda uit 1980 voor dat bedrag.
Ik vind alleen dat je "veel meer auto" hebt voor zo'n bedrag.
[..]
Mwah, zal @ normale snelheden wel meevallen toch.
Maar hij lijkt wel kleiner, ookal zijn de 3- en 5-deurs precies even lang.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn jas past wel tussen de stoel en de b-stijl door. Of tussen beide voorstoelen.
Daarbij heb ik geen kinderen, en zit ik er meer dan 90% van de tijd alleen in. Die ene keer dat er nog iemand anders mee moet dan ik en mijn vriendin () dan moeten zij maar even hun best doen om in te stappen. En dat gaat ook zonder weinig moeite.
De stoelen schuiven best ver naar voren toe waardoor je prima in kan stappen.
Je hebt gelijk laat ik het maar even veranderen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
Teezie komt net kijken hier en heeft nu al een grote mond tegen gevestigde KLB'ers!
Dat komt door de langere deuren, en door de kleinere ramen achter de deuren. Maar hij is inderdaad exact even lang.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Maar hij lijkt wel kleiner, ookal zijn de 3- en 5-deurs precies even lang.
en vervolgens geen quotes verwijderenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk laat ik het maar even veranderen.
had jij nog 4 velgen met bandjes nodig voor je dakarrally? ik heb er laatst 4 gevondenquote:
Toevallig wel, komen ze uit omgeving Boxtel ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
had jij nog 4 velgen met bandjes nodig voor je dakarrally? ik heb er laatst 4 gevonden
17", met goedkoop 5 spaak "design"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toevallig wel, komen ze uit omgeving Boxtel ?
dealquote:
Net zo grappig als 4 velgen met 5 spaken onder een ibizaquote:
Van 17", gekregen met zonder slotboutenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net zo grappig als 4 velgen met 5 spaken onder een ibiza
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar tegenwoordig is de grap met bakstenen veel leukerquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van 17", gekregen met zonder slotbouten
Vroegâh toen vond je je auto nog op 4 gele kratjes; dat waren pas tijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig is de grap met bakstenen veel leuker
of blauwequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroegâh toen vond je je auto nog op 4 gele kratjes; dat waren pas tijden
Hij woont waarschijnlijk vlakbij het bedrijf en ik toevallig ook, en hij heeft de zelfde auto als ik heb.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:08 schreef B.E.D het volgende:
Nee jij was zeker weten de enige in heel Nederland met die velgen.
En dus heb je geen poot om op te staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hij woont waarschijnlijk vlakbij het bedrijf en ik toevallig ook, en hij heeft de zelfde auto als ik heb.
Maar iniedergeval, ik weet zeker dat ze hetzelfde zijn als mijn oude, maar ik weet niet of het ook de mijne waren.
Diewilik!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.
Een beetje googlen leert dat die auto ongeveer 25.000 moet kosten. Daar heb je ook wel zo 1 voor:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:51 schreef Teezie het volgende:
Morgen zijn ze open en kan ik langs gaan/bellen![]()
Wens me geluk.
Ps: Weet een of andere velgen-expert niet of die velgen populair zijn ofzo, zodat ik me morgen niet voorschut ga zetten.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Gast wat ga je je in godsnaam druk maken over van die lelijke goedkope kutvelgjes van je.
Een maat van me heeft een Starlet 1.3 Turbo en die heeft exact de zelfde velgjes als jou eronder.. en zo zie ik die velges ook wel regelmatig ergens op een afgetrapt golfje staan..
En dat is alleen hier bij mij in de buurt he knuppel.
Jup..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:46 schreef Ricard0j het volgende:
Best fucked up, maar lijkt me dat je ze ook niet meer terug ziet?
No shit Sherlock, captain obviousquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:46 schreef Ricard0j het volgende:
maar lijkt me dat je ze ook niet meer terug ziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |