quote:Op zondag 7 juni 2009 23:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
Wel gaaf om dan tóch effe flink toeren te maken en door te schakelen naar z'n 5 6
Super handigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
1 voordeel. De cops kunnen geen wielklem op je auto zetten
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef LockonStratos het volgende:
Wie jat er nou velgen
De cops
[ afbeelding ]
Dan nog, jat dan de hele auto ffs.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik denk dat je velgen toch stukken eenvoudiger gejat krijgt dan de hele auto.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan nog, jat dan de hele auto ffs.
Dat is wel duur onder een 3e hands Corsa uit '92quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat is wel duur onder een 3e hands Corsa uit '92
Mensen die geen dure velgen kunnen betalenquote:
Als heeft hij wel een mooie auto dan zal hij alsnog gebashed worden hierquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef kurk_droog het volgende:
ts heeft een opel en durft daarom geen pic te laten zien hier!!
Jaloers?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
En wie wil die nou stelen? Lelijke ondingen
Pics or didn't happendquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, alles behalve.
Mijn velgen zijn veel mooier, en passen tevens bij de auto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |