quote:Op zondag 7 juni 2009 23:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
Wel gaaf om dan tóch effe flink toeren te maken en door te schakelen naar z'n 5 6
Super handigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef kurk_droog het volgende:
1 voordeel. De cops kunnen geen wielklem op je auto zetten
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef LockonStratos het volgende:
Wie jat er nou velgen
De cops
[ afbeelding ]
Dan nog, jat dan de hele auto ffs.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik denk dat je velgen toch stukken eenvoudiger gejat krijgt dan de hele auto.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan nog, jat dan de hele auto ffs.
Dat is wel duur onder een 3e hands Corsa uit '92quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tja, je hebt kunstof velgjes van een tientje, maar ook hele dure metalen velgen van honderden euro's per stuk. Die van mij kosten ook 230 per stuk terwijl dat niet eens héle speciale zijn. Ik heb AEZ velgen gezien van 500 euro per stuk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat is wel duur onder een 3e hands Corsa uit '92
Mensen die geen dure velgen kunnen betalenquote:
Als heeft hij wel een mooie auto dan zal hij alsnog gebashed worden hierquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef kurk_droog het volgende:
ts heeft een opel en durft daarom geen pic te laten zien hier!!
Jaloers?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
En wie wil die nou stelen? Lelijke ondingen
Pics or didn't happendquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, alles behalve.
Mijn velgen zijn veel mooier, en passen tevens bij de auto
Zegt hij, na 2 pagina's komt met een mini foto aan waarop z'n koekblik mét lelijke, veel te grote, velgen te zien isquote:
Hoe groter hoe beterquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt hij, na 2 pagina's komt met een mini foto aan waarop z'n koekblik mét lelijke, veel te grote, velgen te zien is
volgens hem wel, laat m lekker, jij hoeft er niet in te rijdenquote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
volgens hem wel, laat m lekker, jij hoeft er niet in te rijden
Ja maar zo kan ik ook wel foto's van speurders pakken, en dan zeggen dat je exact dezelfde hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat is niet mijn auto. Echter heb ik wel exact dezelfde.
Ja, godverquote:Op maandag 8 juni 2009 15:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik ook wel foto's van speurders pakken, en dan zeggen dat je exact dezelfde hebt
We geloven het alleen met foto's met de krant van vandaag.
Zo veel werk is dat niet. Foto maken en uploaden.
bmw 1 seriequote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat is niet mijn auto. Echter heb ik wel exact dezelfde.
Nu begrijp ik waarom ze je auto lieten staanquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto met die gestolen velgen
[ afbeelding ]
Verwachte reacties:
HAHAHAHA
Zo'n gare Seat lijkt verdacht veel op de Golf 3 van weleer.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto met die gestolen velgen
[ afbeelding ]
Verwachte reacties:
HAHAHAHA
Slechte woordkeuzequote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg ts, waarom zetten ze je auto op bakstenen als je velgen naast het huis staan?
Waar zijn de bakstenen dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto hoe die nu is zonder pauper velgen:
[ afbeelding ]
ROFL goeie grap man geef me even tijd om bij te komen van die grap. Wejoow ik heb lang niet zo hard gelachen. Ben jij toevallig familie van Najib Amhali? Moet haast wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom ze je auto lieten staanDat ze je velgen wel namen was gewoon om je te pesten. 1 sloot verder liggen ze gewoon
Najib Amhaliquote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
ROFL goeie grap man geef me even tijd om bij te komen van die grap. Wejoow ik heb lang niet zo hard gelachen. Ben jij toevallig familie van Najib Amhali? Moet haast wel.
Niet om je te bashen, maar ben je toevallig van buitenlandse afkomst?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
ROFL goeie grap man geef me even tijd om bij te komen van die grap. Wejoow ik heb lang niet zo hard gelachen. Ben jij toevallig familie van Najib Amhali? Moet haast wel.
Denk je dat toevallig omdat ik zei: wejoow of door de look-a-like topic? Of omdat ik paupervelgen heb(lees: had)quote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet om je te bashen, maar ben je toevallig van buitenlandse afkomst?
pauper velgen, pauper auto, pauper moeder, pauper topicquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Denk je dat toevallig omdat ik zei: wejoow of door de look-a-like topic? Of omdat ik paupervelgen heb(lees: had)
Hier ga ik niet eens op antwoorden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pauper velgen, pauper auto, pauper moeder, pauper topic
ja, ga terug naar je eigen land. Sowieso, in buurten waar ze velgen stelen is iedereen gewoon zwart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |