Oke, maar het doet er niet meer toe want ze zijn gestolenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk een prima reden. Als jij er blij van wordt moet je ze vooral onder je auto schroeven.
Ik wil je alleen maar vertellen wat ik ervan vind.
Oh ja, dat is waar ookquote:Op maandag 8 juni 2009 16:06 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oke, maar het doet er niet meer toe want ze zijn gestolen![]()
Niets hoor. Ga vooral je gang. Al koop je een fiat panda uit 1980 voor dat bedrag.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom is het een beetje jammer als ik een auto koop die ik erg mooi vind en graag wil?
Mwah, zal @ normale snelheden wel meevallen toch.quote:Correct, die zou ik ook liever willen hebben. Maar ik hou niet zo van auto's die graag rechtdoor willen
Dat zou zeker mogelijk moeten zijn, echter ging het mij niet om "zoveel mogelijk auto". Het ging mij om een mooie auto die ook nog eens lekker rijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niets hoor. Ga vooral je gang. Al koop je een fiat panda uit 1980 voor dat bedrag.
Ik vind alleen dat je "veel meer auto" hebt voor zo'n bedrag.
Dat is ook zo, maar ik vind het wel leuk om wat harder door de bocht te gaanquote:Mwah, zal @ normale snelheden wel meevallen toch.
Wegpiraat dat je der rondloopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou zeker mogelijk moeten zijn, echter ging het mij niet om "zoveel mogelijk auto". Het ging mij om een mooie auto die ook nog eens lekker rijd.
[..]
Dat is ook zo, maar ik vind het wel leuk om wat harder door de bocht te gaan
Echt heul wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.![]()
Iedereen in een BMW is een wegpiraat
Is dat niet Boxtel?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Teezie het volgende:
Mijn auto hoe die nu is zonder pauper velgen:
[ afbeelding ]
Ooit ben ik eens in Boxtel geweest, en dat lijkt op Boxtelquote:
-VERWIJDERD-quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Ooit ben ik eens in Boxtel geweest, en dat lijkt op BoxtelIk hoop het niet voor je, want Boxtel is stom
veel meer autoquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niets hoor. Ga vooral je gang. Al koop je een fiat panda uit 1980 voor dat bedrag.
Ik vind alleen dat je "veel meer auto" hebt voor zo'n bedrag.
[..]
Mwah, zal @ normale snelheden wel meevallen toch.
Maar hij lijkt wel kleiner, ookal zijn de 3- en 5-deurs precies even lang.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn jas past wel tussen de stoel en de b-stijl door. Of tussen beide voorstoelen.
Daarbij heb ik geen kinderen, en zit ik er meer dan 90% van de tijd alleen in. Die ene keer dat er nog iemand anders mee moet dan ik en mijn vriendin () dan moeten zij maar even hun best doen om in te stappen. En dat gaat ook zonder weinig moeite.
De stoelen schuiven best ver naar voren toe waardoor je prima in kan stappen.
Je hebt gelijk laat ik het maar even veranderen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
Teezie komt net kijken hier en heeft nu al een grote mond tegen gevestigde KLB'ers!
Dat komt door de langere deuren, en door de kleinere ramen achter de deuren. Maar hij is inderdaad exact even lang.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Maar hij lijkt wel kleiner, ookal zijn de 3- en 5-deurs precies even lang.
en vervolgens geen quotes verwijderenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk laat ik het maar even veranderen.
had jij nog 4 velgen met bandjes nodig voor je dakarrally? ik heb er laatst 4 gevondenquote:
Toevallig wel, komen ze uit omgeving Boxtel ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
had jij nog 4 velgen met bandjes nodig voor je dakarrally? ik heb er laatst 4 gevonden
17", met goedkoop 5 spaak "design"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toevallig wel, komen ze uit omgeving Boxtel ?
dealquote:
Net zo grappig als 4 velgen met 5 spaken onder een ibizaquote:
Van 17", gekregen met zonder slotboutenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net zo grappig als 4 velgen met 5 spaken onder een ibiza
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar tegenwoordig is de grap met bakstenen veel leukerquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van 17", gekregen met zonder slotbouten
Vroegâh toen vond je je auto nog op 4 gele kratjes; dat waren pas tijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig is de grap met bakstenen veel leuker
of blauwequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroegâh toen vond je je auto nog op 4 gele kratjes; dat waren pas tijden
Hij woont waarschijnlijk vlakbij het bedrijf en ik toevallig ook, en hij heeft de zelfde auto als ik heb.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:08 schreef B.E.D het volgende:
Nee jij was zeker weten de enige in heel Nederland met die velgen.
En dus heb je geen poot om op te staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hij woont waarschijnlijk vlakbij het bedrijf en ik toevallig ook, en hij heeft de zelfde auto als ik heb.
Maar iniedergeval, ik weet zeker dat ze hetzelfde zijn als mijn oude, maar ik weet niet of het ook de mijne waren.
Diewilik!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.
Een beetje googlen leert dat die auto ongeveer 25.000 moet kosten. Daar heb je ook wel zo 1 voor:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:51 schreef Teezie het volgende:
Morgen zijn ze open en kan ik langs gaan/bellen![]()
Wens me geluk.
Ps: Weet een of andere velgen-expert niet of die velgen populair zijn ofzo, zodat ik me morgen niet voorschut ga zetten.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Gast wat ga je je in godsnaam druk maken over van die lelijke goedkope kutvelgjes van je.
Een maat van me heeft een Starlet 1.3 Turbo en die heeft exact de zelfde velgjes als jou eronder.. en zo zie ik die velges ook wel regelmatig ergens op een afgetrapt golfje staan..
En dat is alleen hier bij mij in de buurt he knuppel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |