Lastig rijden op bakstenenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mijn Ibiza en ik rijden jou eruit, en dat weet je.
Of een Seat Ibizaquote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Qua snelheid leuk maar klasse? nee.
Liever een Maserati
Dank je.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nette auto gewoon
Ik huilde net omdat: dit topic
Ja, dat is echt lachen. Zonder mn best te doen iedereen bijhouden en makkelijk helemaal zoek rijdenquote:Sowieso heerlijk om al die dwazen eruit te rijden met hun opgefokte auto'sAls ik geld had lekker een abarth 500 of zo en dan knal je ze er allemaal dik uit
Ja maar dat is toch lastiger met je jas op de achterbank leggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik de 3 deurs uitvoering veel mooier vind. En dan heb je nog een fatsoenlijke deur, die van de 5 deurs zijn echt een stuk korter.
Mijn jas past wel tussen de stoel en de b-stijl door. Of tussen beide voorstoelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch lastiger met je jas op de achterbank leggen.
En om de kinderen (of andere passagiers) te laten instappen
Inderdaad, het enige lastige is hooguit dat als je iets groot mee moet dat je loopt te kutten om het erin te krijgenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn jas past wel tussen de stoel en de b-stijl door. Of tussen beide voorstoelen.
Daarbij heb ik geen kinderen, en zit ik er meer dan 90% van de tijd alleen in. Die ene keer dat er nog iemand anders mee moet dan ik en mijn vriendin () dan moeten zij maar even hun best doen om in te stappen. En dat gaat ook zonder weinig moeite.
De stoelen schuiven best ver naar voren toe waardoor je prima in kan stappen.
Ja, dat is zo. Bij de Ikea of de Praxis is het soms even kloten. Maar goed, er kan nog verrassend veel in met de achterbank naar beneden. Ik denk dat er zo een wasdroger in past.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige lastige is hooguit dat als je iets groot mee moet dat je loopt te kutten om het erin te krijgen
Omdat niemand met zulke afzichtelijke dingen over straat zou willen rijden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:50 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hoezo geloof je niet dat dat mijn velgen waren
.. Zijn gewoon mooie velgen hoor?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat niemand met zulke afzichtelijke dingen over straat zou willen rijden.
Of is dat juist de reden dat al die sjonnies zo hard rijden?
Hier op fok worden "mensen zoals jou" vaak vergeleken met sjonnies. En daarom vaak een "beetje" gebasht.quote:
Eeuh, nee. Ze zijn:quote:
Alleen omdat ik 17 inch velgen onder me auto had?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier op fok worden "mensen zoals jou" vaak vergeleken met sjonnies. En daarom vaak een "beetje" gebasht.
Nee, omdat je 17" velgen onder een oude Ibiza hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Teezie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik 17 inch velgen onder me auto had?
Dus als iemand deze velgen krijgt onder zijn 2ehandse gekocht auto en ze liever niet wilt, en aan jou geeft dat ze je niet onder jou auto legt(inplaats van die andere velgen in mijn laatst geposte auto-foto)?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, nee. Ze zijn:
1: Veeeeeeel te groot voor een Ibiza.
2: Veeeeeeel te breed voor een Ibiza.
3: Gevolg van 1 + 2 is meer rolgeluid en rolweerstand.
4: Gevolg van 3 is: hoger benzineverbruik.
5: Dan heb ik het nog niet eens over de simpele en goedkope 5-spaak styling.
Conclusie: van de weinige PK's die je Ibiza 'rijk' is, moeten er veel worden gebruikt om überhaupt vooruit te komen waardoor er minder overblijft om hard te kunnen rijden.
Wil je die zin nog een keer posten, en dan zo dat iedereen hem begrijpt?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dus als iemand deze velgen krijgt onder zijn 2ehandse gekocht auto en ze liever niet wilt, en aan jou geeft dat ze je niet onder jou auto legt(inplaats van die andere velgen in mijn laatst geposte auto-foto)?
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, dat is niet mijn auto. Echter heb ik wel exact dezelfde.
Dacht ik al.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je die zin nog een keer posten, en dan zo dat iedereen hem begrijpt?
Waarom is het een beetje jammer als ik een auto koop die ik erg mooi vind en graag wil?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.
Een beetje googlen leert dat die auto ongeveer 25.000 moet kosten. Daar heb je ook wel zo 1 voor:
[ afbeelding ]
Ja, dat is natuurlijk een prima reden. Als jij er blij van wordt moet je ze vooral onder je auto schroeven.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Ik heb deze velgen gekregen van iemand die ze liever niet wou. En ik vond ze prachtig dus waarom zou ik ze niet onder mijn oude Ibiza leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |