Nog meer bijbetalen en ik had deze:quote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een beetje meer betalen kon je ook deze hebben
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij nooit van die velgen gehad, maar heb je dit topic verzonnenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Heb ik eronder uitgehaald en toen deze said-velgen eropgezet
Jongen.. ik heb pic gepost van mijn auto met die velgen, zonder die velgen en van die velgen alleen. Moet ik met een FOK blaadje naast de auto staan? Nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit van die velgen gehad, maar heb je dit topic verzonnen
yepquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Denk je dat toevallig omdat ik zei: wejoow of door de look-a-like topic? Of omdat ik paupervelgen heb(lees: had)
Tot wilders aan de macht komtquote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een Nederlandse paspoort
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor 1 deur per zijkant, en niet 2?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit van die velgen gehad, maar heb je dit topic verzonnen
en nog wat meer deze stijlvolle italiaanquote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog meer bijbetalen en ik had deze:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij niet zo van buitenlanders hield?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en nog wat meer deze stijlvolle italiaan![]()
[ afbeelding ]
Okee, ik ga er dan nu van uit dat jij een "noord afrikaans" uiterlijk hebt, en rondrijd met een rood autotje met grote velgen, en veel herriequote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' een Nederlandse paspoort
hoho.. ik hou niet echt van Marokkanen die hier denken dat ze alles kunnen maken. Ja je hebt ook goede maar die kan ik op 3 vingers tellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo van buitenlanders hield?
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jongen.. ik heb pic gepost van mijn auto met die velgen, zonder die velgen en van die velgen alleen. Moet ik met een FOK blaadje naast de auto staan? Nee.
En elke zaterdag aan zijn 'bak' loopt te sleutelenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Okee, ik ga er dan nu van uit dat jij een "noord afrikaans" uiterlijk hebt, en rondrijd met een rood autotje met grote velgen, en veel herrie
Omdat ik de 3 deurs uitvoering veel mooier vind. En dan heb je nog een fatsoenlijke deur, die van de 5 deurs zijn echt een stuk korter.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor 1 deur per zijkant, en niet 2?
2 is toch veel mooier.
Zeer sjiek apparaatquote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en nog wat meer deze stijlvolle italiaan![]()
[ afbeelding ]
heb je wel spaakvelgenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef Teezie het volgende:
Nog een beetje sparen en ik kan deze halen:
[ afbeelding ]
Je hebt een verkeerde indruk van mij vriendquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Okee, ik ga er dan nu van uit dat jij een "noord afrikaans" uiterlijk hebt, en rondrijd met een rood autotje met grote velgen, en veel herrie
Dat sowieso, lekker vlot karretje zeker?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik de 3 deurs uitvoering veel mooier vind. En dan heb je nog een fatsoenlijke deur, die van de 5 deurs zijn echt een stuk korter.
Ha-ha ja;)quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat sowieso, lekker vlot karretje zeker?
En die chromen rand om de ruiten heen, dat kan niet bij een 5 deurs, en maakt het wel echt af als je een donkere kleur hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat sowieso, lekker vlot karretje zeker?
Mijn Ibiza en ik rijden jou eruit, en dat weet je.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die chromen rand om de ruiten heen, dat kan niet bij een 5 deurs, en maakt het wel echt af als je een donkere kleur hebt.
Ja, best een vlot ding. Altijd genoeg power over en de meeste (lees alle) sjonnies rij je er wel uit. Ook bij 150 of harder
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mijn Ibiza en ik rijden jou eruit, en dat weet je.
Nette auto gewoonquote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die chromen rand om de ruiten heen, dat kan niet bij een 5 deurs, en maakt het wel echt af als je een donkere kleur hebt.
Ja, best een vlot ding. Altijd genoeg power over en de meeste (lees alle) sjonnies rij je er wel uit. Ook bij 150 of harder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |