Net zo grappig als 4 velgen met 5 spaken onder een ibizaquote:
Van 17", gekregen met zonder slotboutenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net zo grappig als 4 velgen met 5 spaken onder een ibiza
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar tegenwoordig is de grap met bakstenen veel leukerquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van 17", gekregen met zonder slotbouten
Vroegâh toen vond je je auto nog op 4 gele kratjes; dat waren pas tijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig is de grap met bakstenen veel leuker
of blauwequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroegâh toen vond je je auto nog op 4 gele kratjes; dat waren pas tijden
Hij woont waarschijnlijk vlakbij het bedrijf en ik toevallig ook, en hij heeft de zelfde auto als ik heb.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:08 schreef B.E.D het volgende:
Nee jij was zeker weten de enige in heel Nederland met die velgen.
En dus heb je geen poot om op te staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hij woont waarschijnlijk vlakbij het bedrijf en ik toevallig ook, en hij heeft de zelfde auto als ik heb.
Maar iniedergeval, ik weet zeker dat ze hetzelfde zijn als mijn oude, maar ik weet niet of het ook de mijne waren.
Diewilik!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan heb je geld voor "een beetje auto" en koop je dit. Swel beetje jammer.
Een beetje googlen leert dat die auto ongeveer 25.000 moet kosten. Daar heb je ook wel zo 1 voor:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:51 schreef Teezie het volgende:
Morgen zijn ze open en kan ik langs gaan/bellen![]()
Wens me geluk.
Ps: Weet een of andere velgen-expert niet of die velgen populair zijn ofzo, zodat ik me morgen niet voorschut ga zetten.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Gast wat ga je je in godsnaam druk maken over van die lelijke goedkope kutvelgjes van je.
Een maat van me heeft een Starlet 1.3 Turbo en die heeft exact de zelfde velgjes als jou eronder.. en zo zie ik die velges ook wel regelmatig ergens op een afgetrapt golfje staan..
En dat is alleen hier bij mij in de buurt he knuppel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |