Nee dan is het nog erger.quote:
Naar mijn weten ben ik nooit hard tegen KF geweest...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh neehoor, vind het gewoon grappig dat je eerst het een zegt en dan een opmerking maakt die dat dan weer compleet van de tafel veegt
wat liefquote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef getl0st het volgende:
hier
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit
Dat ga ik onthouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan vertrouw je op je oer instinct, zet je een blik op dat je weet dat je verdwaald bent, maar dat je ook zeker weet welke kant je op moet gaan. Vertrouwen wekken dat jij in controlle bent. Dat maakt je onweerstaanbaar hoor.
Ja joh, ben veel te gezond bezig, heb 12 km gefietst (zie ik net) en een pestbui (nog steeds) dus heb wel recht op wat emo-foodquote:
Wie zegt dat ik het over jou t.o.v KF heb?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naar mijn weten ben ik nooit hard tegen KF geweest...![]()
Of misschien ligt mijn grens ergens anders dan die van jou
quote:
Ik las vaginasystemenquote:
Schaf gewoon een tom tom aanquote:
*zet zijn zachte g weer op*quote:
Dat denk jij.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet doen. Weer zo'n man die de weg niet kan vragen.
Mooi je taal, net als west-brabantquote:
die heb ik niet nodigquote:
Dat is tofquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
Sex and the City, op de bank, met een dekentje
Stapeltje dvd's, laptoppie en dekentje. Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
Sex and the City, op de bank, met een dekentje
Jij hebt genoeg aan je schaap?quote:
Dildo, vibrators je kent het welquote:
Snel doorposten, want zulke zinloze posts missen we toch nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Segafreak het volgende:
Jezus, wat gaat dat snel... Allemaal even de rem erop, anders blijf ik topics teruglezen.. Anyway, vrouwvolk is raar.. Zoals iemand al aangaf, a zeggen en b bedoelen... dat kan niet.. *zucht.
Zometeen maar eens de kast induiken voor wat eten, een verlate lunch zeg maar.
Dacht HeatWavequote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:
welke moderator bemoeit zich met OP hier???
In mn post had ik het over KF en tijn, niet over de rest.,..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou t.o.v KF heb?
quote:
Enjoy your pizzaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja joh, ben veel te gezond bezig, heb 12 km gefietst (zie ik net) en een pestbui (nog steeds) dus heb wel recht op wat emo-food
Die heb ik ookquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Schaf gewoon een tom tom aangeeft minder gezeur
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:
welke moderator bemoeit zich met OP hier???
kei gaafquote:
Right, dat kan alleen een reactie zijn van een vrouwquote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Snel doorposten, want zulke zinloze posts missen we toch niet
nietusquote:
En dat van iemand zie zelf ook met een zachte g praat...quote:
Jij had toch een rebound nodig?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij bent gewoon oversext... simpel zat..
jij..... moet goed opletten als je oversteekt vanavondquote:
semipermanent geil dan?quote:
wat weet jij daarvanquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goedzogister deed ie ook al iedereen wegjagen
Dat vind jij.quote:
quote:
Komt goedquote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Jannuk het volgende:
Stapeltje dvd's, laptoppie en dekentje. Inderdaad
Natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij komt altijd als we je nodig hebben
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat van iemand zie zelf ook met een zachte g praat...
Againquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk. En nee ik lurk niet
. Topic zat niet in het juiste subforum dus vandaar
.
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik praat echt niet met een zachte GDit is zeker een verkapte vraag om weer een date he? Omdat je bent vergeten hoe ik klink
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is te ver weg, helemaal naar de andere kant van Nederland, zit ik met visa, inentingen en lange rijen voor de grens enzo.
Tijdsverschil en jetlagquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is te ver weg, helemaal naar de andere kant van Nederland, zit ik met visa, inentingen en lange rijen voor de grens enzo.
Bla bla bla.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik praat echt niet met een zachte GDit is zeker een verkapte vraag om weer een date he? Omdat je bent vergeten hoe ik klink
![]()
Ik ben een man... Als ik vraag om een date is het omdat ik ben vergeten hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
![]()
Dan kom je zeker elk topic opnieuw terugquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk. En nee ik lurk niet
. Topic zat niet in het juiste subforum dus vandaar
.
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huisquote:
Chocola?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huis
Ik kan de eerste niet eens meer herinneren?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
das al je 2e bijdehante opmerking tegen mij.
Hij heeft me gehoord, gezien, geroken, gevoeld en geproefdquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?
Vergeten betekent dat hij je al eens gehoord heeft... Slet!
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik kan de eerste niet eens meer herinneren?
vergeef me!
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij heeft me gehoord, gezien, geroken, gevoeld en geproefd
Lang leve de foto'squote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man... Als ik vraag om een date is het omdat ik ben vergeten hoe je er uit ziet.
Oeh dan kunnen we niet eens afspreken!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:
en toen waren er een stapel andere mannen op hun pik getraptquote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
tsss held op sokkenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!
Ik ben het met kwaak eens.quote:
Een foto isslecht een momentopname. En dat is niets vergeleken met de beleving om jouw persoon in realiteit te ervaren.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Lang leve de foto'sMaar ik heb geen zachte G
picsquote or it didnt happen!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!
Ook niet aanwezig, weet eigenlijk niet eens wat ik echt lekker vind van snoep of chocoquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Jannuk het volgende:
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huis
was er niet is de geest van wie zeurt krijgt een beurtquote:
Waar heb je Ripley gelaten ?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
tis duidelijk een druilerige zondag. aan dit tempo te zien.
Iemand in de buurt van Amsterdam zin in een biertje, wijntje?
Vanavond gaat dus niet door?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat scheelt weer op tactische wijze brengen dat ik niet wil daten
Heb nog wel een pakkie venco dropmixquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat zou wel lekker zijn
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal opzoeken hoor!
Maar ik heb je al vergeven.
Ik vraag mij af wie zich nou meer beledigd moet voelen, hh of ik...quote:
Ik vind je in mn PM toch aardigerquote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Heb nog niet gehoord of gelezen dat je niet meer weet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto isslecht een momentopname. En dat is niets vergeleken met de beleving om jouw persoon in realiteit te ervaren.
Ook niet iets andes lekkers?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ook niet aanwezig, weet eigenlijk niet eens wat ik echt lekker vind van snoep of choco
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent het met iedereen zo'n beetje eens.
echt??? hrmmm en is dat een erg ding?quote:
Zo lief dat je toch even wil laten weten dat we Pm'en... Bij deze zit jij dus in mijn broekzakquote:
Ik weet nog hoe je er uit zag de laatste keer dat ik je zag. Hoe het nu is weet ik echt niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef heksehiel het volgende:
Heb nog niet gehoord of gelezen dat je niet meer weet hoe ik eruit zie
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe je er uit zag de laatste keer dat ik je zag. Hoe het nu is weet ik echt niet.
ik heb nog wel een dropstaaf over van vorige week andersquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat zou wel lekker zijn
Gewoon neuken dus?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Denk waar die kaalheid vandaan komt dat is gewoon een overschot aan hormonen... MANNELIJKE hormomen, zoals je nu doet ben je net een vrouw. Luister gewoon naar je mannelijke kantquote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt??? hrmmm en is dat een erg ding?
Heb nog wel een kilo tomaten, maar is niet echt mn favo emo-foodquote:
* AirwiN schrijft op de agenda: zoek de verschillen t.o.v. de vorige ontmoetingquote:
Ga straks aan de pasta beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een kilo tomaten, maar is niet echt mn favo emo-food
Maar wel gezondquote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een kilo tomaten, maar is niet echt mn favo emo-food
Op welke dag? Misschien dat ik dan ook aanwezig kan zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN schrijft op de agenda: zoek de verschillen t.o.v. de vorige ontmoeting
Emo-food hoort juist zo ongezond mogelijk te zijn...quote:
Té gezond voor mn huidige buiquote:
Als die broekzak je slipje wordt hebben we een dealquote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo lief dat je toch even wil laten weten dat we Pm'en... Bij deze zit jij dus in mijn broekzak
aha... check... mannelijke kant... Dus ik mag lekker ongenuanceerd de botte hork uit hangen? Mooi want dat kan ik het beste!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk waar die kaalheid vandaan komt dat is gewoon een overschot aan hormonen... MANNELIJKE hormomen, zoals je nu doet ben je net een vrouw. Luister gewoon naar je mannelijke kant
Jij snapt hetquote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
Emo-food hoort juist zo ongezond mogelijk te zijn...
@JoeyT: Wat heb jij er voor over dat ik een date met haar plan en jou dan gewoon in mijn plaats laat gaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
Op welke dag? Misschien dat ik dan ook aanwezig kan zijn
Dat is lastigquote:
Ik draag geen slipjesquote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als die broekzak je slipje wordt hebben we een deal
Heyquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@JoeyT: Wat heb jij er voor over dat ik een date met haar plan en jou dan gewoon in mijn plaats laat gaan?
Misschien moet je hier dan wat aardiger doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik het opvallend dat de meeste FOK!sters het liever niet in de openbaarheid willen hebben dat ze met me PM'en...Ik zie een duidelijk verband en voel me er niet prettig bij.
Tja, jij kan je reputatie natuurlijk ook niet helpen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik het opvallend dat de meeste FOK!sters het liever niet in de openbaarheid willen hebben dat ze met me PM'en...Ik zie een duidelijk verband en voel me er niet prettig bij.
Subtiel Joe, ff laten zien dat je met meerdere FOK!sters PM't... Je lijkt KF wel, alleen die SMS't met meerderen tegelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
Zeg dan dat je met een zak op je hoofd wil afspreken en als ik dan met haar bezig ben, trek ik de zak eraf en zeg ik: Whahahahahaaha op z'n Hans Teeuwensquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@JoeyT: Wat heb jij er voor over dat ik een date met haar plan en jou dan gewoon in mijn plaats laat gaan?
Hij reageert inderdaad veel aardiger in een PM zie ik net...quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel Joe, ff laten zien dat je met meerdere FOK!sters PM't... Je lijkt KF wel, alleen die SMS't met meerderen tegelijk.
Godver. Heb je je bankrek nr al doorgegeven?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij reageert inderdaad veel aardiger in een PM zie ik net...
Nergens voor nodig die zak over je hoofd... Jij pakt haar toch meteen in met je verbale vaardigheden?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef JoeyT het volgende:
Zeg dan dat je met een zak op je hoofd wil afspreken en als ik dan met haar bezig ben, trek ik de zak eraf en zeg ik: Whahahahahaaha op z'n Hans Teeuwens
Hier is het droog.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helegaar niet neuken, ik wil gewoon ff het huis uit, maar iedereen jankt dat het regent
Welkom terug op deze wereld.quote:
Sms kost geld, dus doe ik t toch beterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel Joe, ff laten zien dat je met meerdere FOK!sters PM't... Je lijkt KF wel, alleen die SMS't met meerderen tegelijk.
ja, hier ook nog, maar buienradar verklapt dat het hier zo losgaat.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helegaar niet neuken, ik wil gewoon ff het huis uit, maar iedereen jankt dat het regent
Dat is pas relevant als hij met een acceptabel bod komt... Hij probeert het nu nog met een 'maar we zijn al zo lang FOK matties' tactiek.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
Godver. Heb je je bankrek nr al doorgegeven?
ja, vertel hen datquote:
Ik ga toch liever voor de zak... Al is het alleen al voor het verassingseffectquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig die zak over je hoofd... Jij pakt haar toch meteen één met je verbale vaardigheden?
te lief zijn kan nietquote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom loop ik hier nog rond. Ik ben té lief.
Na zoenen wil ik altijd seksquote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
Al dat geneuzel over sex ...Heeft dan niemand gewoon zin om lekker te zoenen. Ik wel iig
Ik zal al genoegen nemen met een knuffel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
Al dat geneuzel over sex ...Heeft dan niemand gewoon zin om lekker te zoenen. Ik wel iig
zoenen?quote:
Alsjeblieftquote:
Ik weet ook beter en juist daarom stel ik het voor...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
@ Air: je bent bekend met mijn verbale vaardigheden, dus je zou beter moeten weten
Wat betreft zie zak, die past ook wel beter bij je karakterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de zak... Al is het alleen al voor het verassingseffect
Last kan ik het inderdaad niet noemenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen last van denk ik.
Voor zover je het last kan noemen.
Welke vraag?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Last kan ik het inderdaad niet noemen
en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag
Ik ervoor al!quote:
of je wil knuffelen, wel scherp blijven he?quote:
Ik ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of je wil knuffelen, wel scherp blijven he?.
Mijn scherpheid is indd. tot een dieptepunt gezakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of je wil knuffelen, wel scherp blijven he?.
Ik laat de kwaliteit van de sex gewoon niet alleen afhangen van de ander.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Daar ben je ook een man voor. Ik test het eerst liever even
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn scherpheid is indd. tot een dieptepunt gezakt.
Maar ik wil wel knuffelen hoor.![]()
Topquote:
Jij hebt net gewoon je kans afgeslagen en daarmee ook je recht tot miepenquote:
Ik wel, want twee passieve mensen in 1 bed schiet niet opquote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat de kwaliteit van de sex gewoon niet alleen afhangen van de ander.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel, want twee passieve mensen in 1 bed schiet niet op
Ik snap werkelijk niet waar die onaardigheid opeens vandaan komtquote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat betreft zie zak, die past ook wel beter bij je karakterKon 'm niet laten liggen
story of my life dude... story of my life...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Top![]()
![]()
[..]
Jij hebt net gewoon je kans afgeslagen en daarmee ook je recht tot miepen
Venco, ben je al klaar met studie-opdrachten? Want ik denk dat je zo een adres per PM kan verwachtenquote:
hou eens op met dat sikkeneuren!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
story of my life dude... story of my life...
Nee, ik moet nog 1 bedenken en 1 schrijven.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Venco, ben je al klaar met studie-opdrachten? Want ik denk dat je zo een adres per PM kan verwachten
ik hou er vanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
maar nu wil je met mij knuffelen en met cue zoenen. Je wilt ook alles!
Wanneer moet je die opdrachten inleveren?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog 1 bedenken en 1 schrijven.
Beetje tegengas kun je toch wel hebben? Jij was toch degene die houdt van spelletjes en zegt dat je dingen niet te serieus moet nemen? *geeft aai over bol*quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar die onaardigheid opeens vandaan komt.
negatieve energie is ook energie toch??quote:
Oja, sorry dat ik me gedroeg als een mietjequote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje tegengas kun je toch wel hebben? Jij was toch degene die houdt van spelletjes en zegt dat je dingen niet te serieus moet nemen? *geeft aai over bol*
Fijn je bent er weerquote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja, sorry dat ik me gedroeg als een mietje
12e.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer moet je die opdrachten inleveren?
Ja en min en min is toch plusquote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
negatieve energie is ook energie toch??
Tijd zat dusquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Seks is vies, eng, onhandig, gevaarlijk en een gedoe. Dat gefriemel aan mn lijf.
quote:
God no!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch niet élke willekeurige vrouw he.
Hij heeft het wel over meervoud, dus niet echt positief.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch niet élke willekeurige vrouw he.
Wat me eraan herinnerd dat groeiende dingen tijdens de seks ook best onhandig is.quote:
+ 2.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
God no!
Ze moet er wel leuk uitzien en lekker ruiken
Nou hup, in de auto dan, ze voldoet aan de eisenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
God no!
Ze moet er wel leuk uitzien en lekker ruiken
EENSquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Seks is vies, eng, onhandig, gevaarlijk en een gedoe. Dat gefriemel aan mn lijf.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat me eraan herinnerd dat groeiende dingen tijdens de seks ook best onhandig is.Denk je te weten waar je aan toe bent, is het nog niet gestopt.
Hahaha, ik vraag me juist wel eens af waarom het stopt met groeienquote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat me eraan herinnerd dat groeiende dingen tijdens de seks ook best onhandig is.Denk je te weten waar je aan toe bent, is het nog niet gestopt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou hup, in de auto dan, ze voldoet aan de eisen.
Jemig Vencoquote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik nu mijn mond moet gaan houden.![]()
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfoe, dat scheelde niet veelquote:
Veel praatjes maar als het erop aankomtquote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, ik vraag me juist wel eens af waarom het stopt met groeien
GMTA.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Piemels die te vroeg stoppen met groeien
Maar sommige mensen zijn dan ook nooit tevreden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Piemels die te vroeg stoppen met groeien
OMGquote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, ik vraag me juist wel eens af waarom het stopt met groeien
Ja, ga eens hardlopen ofzo. Je valt zo van je voetstuk afquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfoe, dat scheelde niet veel. Ik ben gewoon in een te aardig vandaag....
Als je het maar niet per ongeluk in je in je stageopdracht zetquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry. Mijn dirty mind ging ineens typen.
Dan maak ik gewoon een nieuwe...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ga eens hardlopen ofzo. Je valt zo van je voetstuk af
Ga vooral doorquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry. Mijn dirty mind ging ineens typen.
quote:
Good point. Zal er op letten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je het maar niet per ongeluk in je in je stageopdracht zet
Dat vraagt dat ding zich ook af. Daarom stopt ie met groeien. Die denkt: pff dit is me te vermoeiend!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stomme dingen zijn het dan! Vraag je je ook af waar je aan begonnen bent
Op zulke momenten worden mijn boodschappenlijstjes te langquote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stomme dingen zijn het dan! Vraag je je ook af waar je aan begonnen bent
Jij screende ze toch tijdens het zoenenquote:
Wat je daarin zet wat er niet hoort.. kopieer je maar naar PMquote:
Heeft dit met komkommers te maken?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op zulke momenten worden mijn boodschappenlijstjes te lang
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat je daarin zet wat er niet hoort.. kopieer je maar naar PM
Bingo, vandaar de opmerking dat het soms ergelijk is als ze stoppen met groeien. Wel opletten hè!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar als ze niet zo groot zijn.. is er niet veel aan toch
Hahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vraagt dat ding zich ook af. Daarom stopt ie met groeien. Die denkt: pff dit is me te vermoeiend!
Ik weet het niet, ik heb geen idee wat ze op MSN bespreken he?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel praatjes maar als het erop aankomt
Dan moet hij gelijk eruit.. hou niet van luie dondersquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Dat vraagt dat ding zich ook af. Daarom stopt ie met groeien. Die denkt: pff dit is me te vermoeiend!
Dan ga je de volgende dag niet met een mandje shoppen, maar met een hele winkelwagenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
Op zulke momenten worden mijn boodschappenlijstjes te lang
Niks boeiends iigquote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen idee wat ze op MSN bespreken he?.
Ik heb per ongeluk gevraagd of een meisje dat ik wel leuk vind zin had om wat te gaan doen en toen zei ze dus "Ja, lijkt me leuk" etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn we van je gewend.Wat heb je deze x (niet) gedaan?
Mannen zijn van nature lui.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet hij gelijk eruit.. hou niet van luie donders
Ja, dat weet jij natuurlijkquote:
En dan komen we weer uit op het emo-eten ter compensatiequote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga je de volgende dag niet met een mandje shoppen, maar met een hele winkelwagen
quote:
Niets. Jammer genoegquote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen idee wat ze op MSN bespreken he?.
regel dat dan, moet ik alles uitleggen hierquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk gevraagd of een meisje dat ik wel leuk vind zin had om wat te gaan doen en toen zei ze dus "Ja, lijkt me leuk" etc.
Vervolgens heb ik via een berichtje van hyves een uitnodiging gehad van een ander meisje om wat te gaan doen en zeg ik "Ja, lijkt me leuk" etc.
En ik heb ook al ja gezegd tegen een meiske waar ik twee keer "Nee, lijkt me beter van niet" tegen heb gezegd.
En dan vragen de mannen zich nog af waarom vrouwen dat doenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef heksehiel het volgende:
En dan komen we weer uit op het emo-eten ter compensatie
Mannen zijn de oorzaak van allesquote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan vragen de mannen zich nog af waarom vrouwen dat doen
Dat mag pas na haar tentamensquote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
regel dat dan, moet ik alles uitleggen hier.
Dat moest ik bij jou anders ook. Je houd toch van duidelijkheid?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
regel dat dan, moet ik alles uitleggen hier.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat had je willen weten dan? Vrouwengeheimen?
En maar de lieve onschuld spelen hequote:
Wij MSN'en alquote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat moest ik bij jou anders ook. Je houd toch van duidelijkheid?
Ja geef de man maar weer de schuld.quote:
Ik heb geduldquote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
indd. ik ben nu ook heel hard aan het werk.
Terwijl het zelf de grootste sletten zijn!! En ook nog een niks presterenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
En nog erger... ons de schuld geven en kuthoeren noemen![]()
moet je dat vragen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
zo alle bezoek weg, en nu lekker brak even gewoon aan de pc hangen
is t gezellig hier?
Als je vrouw bent wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
is t gezellig hier?
Nu wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
is t gezellig hier?
En je hebt de touwtjes in de handenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.![]()
* vencodark trommelt met vingers en fluit een melodietje.
Ik kan mn mond houdenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan zouden het geen vrouwengeheimen meer zijn.
quote:
Ik ben het zowaar met tijn eens. Wat een homo onderwerp...quote:
Is het dat ooit geweest hier?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
is t gezellig hier?
Het zeker weer die tijd van de maand hier.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met tijn eens. Wat een homo onderwerp...
Ach ja, ben je gewend toch, vanmorgen dacht je nog dat ik homo was (een vent nog welquote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben het zowaar met tijn eens. Wat een homo onderwerp...
Jouw tijd komt ook nog wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zeker weer die tijd van de maand hier.
Voordeel is wel dat die irritante geilheid langzaam wegebt...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zeker weer die tijd van de maand hier.
Mannen moeten het ontgelden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah soms is hier geen klote te beleven SOMS
[..]
waarom alleen als vrouw?
[..]
Punt! Maar om het tegendeel te bewijzen moet ik je vrouwengeheimen gaan vertellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Dan zit je hier wel goed gok ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |