semipermanent geil dan?quote:
wat weet jij daarvanquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goedzogister deed ie ook al iedereen wegjagen
Dat vind jij.quote:
quote:
Komt goedquote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Jannuk het volgende:
Stapeltje dvd's, laptoppie en dekentje. Inderdaad
Natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij komt altijd als we je nodig hebben
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat van iemand zie zelf ook met een zachte g praat...
Againquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk. En nee ik lurk niet
. Topic zat niet in het juiste subforum dus vandaar
.
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik praat echt niet met een zachte GDit is zeker een verkapte vraag om weer een date he? Omdat je bent vergeten hoe ik klink
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is te ver weg, helemaal naar de andere kant van Nederland, zit ik met visa, inentingen en lange rijen voor de grens enzo.
Tijdsverschil en jetlagquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is te ver weg, helemaal naar de andere kant van Nederland, zit ik met visa, inentingen en lange rijen voor de grens enzo.
Bla bla bla.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik praat echt niet met een zachte GDit is zeker een verkapte vraag om weer een date he? Omdat je bent vergeten hoe ik klink
![]()
Ik ben een man... Als ik vraag om een date is het omdat ik ben vergeten hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
![]()
Dan kom je zeker elk topic opnieuw terugquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk. En nee ik lurk niet
. Topic zat niet in het juiste subforum dus vandaar
.
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huisquote:
Chocola?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huis
Ik kan de eerste niet eens meer herinneren?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
das al je 2e bijdehante opmerking tegen mij.
Hij heeft me gehoord, gezien, geroken, gevoeld en geproefdquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?
Vergeten betekent dat hij je al eens gehoord heeft... Slet!
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik kan de eerste niet eens meer herinneren?
vergeef me!
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij heeft me gehoord, gezien, geroken, gevoeld en geproefd
Lang leve de foto'squote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man... Als ik vraag om een date is het omdat ik ben vergeten hoe je er uit ziet.
Oeh dan kunnen we niet eens afspreken!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:
en toen waren er een stapel andere mannen op hun pik getraptquote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
tsss held op sokkenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!
Ik ben het met kwaak eens.quote:
Een foto isslecht een momentopname. En dat is niets vergeleken met de beleving om jouw persoon in realiteit te ervaren.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Lang leve de foto'sMaar ik heb geen zachte G
picsquote or it didnt happen!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!
Ook niet aanwezig, weet eigenlijk niet eens wat ik echt lekker vind van snoep of chocoquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Jannuk het volgende:
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huis
was er niet is de geest van wie zeurt krijgt een beurtquote:
Waar heb je Ripley gelaten ?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
tis duidelijk een druilerige zondag. aan dit tempo te zien.
Iemand in de buurt van Amsterdam zin in een biertje, wijntje?
Vanavond gaat dus niet door?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat scheelt weer op tactische wijze brengen dat ik niet wil daten
Heb nog wel een pakkie venco dropmixquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat zou wel lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |