Nee dan is het nog erger.quote:
Naar mijn weten ben ik nooit hard tegen KF geweest...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh neehoor, vind het gewoon grappig dat je eerst het een zegt en dan een opmerking maakt die dat dan weer compleet van de tafel veegt
wat liefquote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef getl0st het volgende:
hier
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit
Dat ga ik onthouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan vertrouw je op je oer instinct, zet je een blik op dat je weet dat je verdwaald bent, maar dat je ook zeker weet welke kant je op moet gaan. Vertrouwen wekken dat jij in controlle bent. Dat maakt je onweerstaanbaar hoor.
Ja joh, ben veel te gezond bezig, heb 12 km gefietst (zie ik net) en een pestbui (nog steeds) dus heb wel recht op wat emo-foodquote:
Wie zegt dat ik het over jou t.o.v KF heb?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naar mijn weten ben ik nooit hard tegen KF geweest...![]()
Of misschien ligt mijn grens ergens anders dan die van jou
quote:
Ik las vaginasystemenquote:
Schaf gewoon een tom tom aanquote:
*zet zijn zachte g weer op*quote:
Dat denk jij.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet doen. Weer zo'n man die de weg niet kan vragen.
Mooi je taal, net als west-brabantquote:
die heb ik niet nodigquote:
Dat is tofquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
Sex and the City, op de bank, met een dekentje
Stapeltje dvd's, laptoppie en dekentje. Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
Sex and the City, op de bank, met een dekentje
Jij hebt genoeg aan je schaap?quote:
Dildo, vibrators je kent het welquote:
Snel doorposten, want zulke zinloze posts missen we toch nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Segafreak het volgende:
Jezus, wat gaat dat snel... Allemaal even de rem erop, anders blijf ik topics teruglezen.. Anyway, vrouwvolk is raar.. Zoals iemand al aangaf, a zeggen en b bedoelen... dat kan niet.. *zucht.
Zometeen maar eens de kast induiken voor wat eten, een verlate lunch zeg maar.
Dacht HeatWavequote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:
welke moderator bemoeit zich met OP hier???
In mn post had ik het over KF en tijn, niet over de rest.,..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou t.o.v KF heb?
quote:
Enjoy your pizzaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja joh, ben veel te gezond bezig, heb 12 km gefietst (zie ik net) en een pestbui (nog steeds) dus heb wel recht op wat emo-food
Die heb ik ookquote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Schaf gewoon een tom tom aangeeft minder gezeur
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:
welke moderator bemoeit zich met OP hier???
kei gaafquote:
Right, dat kan alleen een reactie zijn van een vrouwquote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Snel doorposten, want zulke zinloze posts missen we toch niet
nietusquote:
En dat van iemand zie zelf ook met een zachte g praat...quote:
Jij had toch een rebound nodig?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij bent gewoon oversext... simpel zat..
jij..... moet goed opletten als je oversteekt vanavondquote:
semipermanent geil dan?quote:
wat weet jij daarvanquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goedzogister deed ie ook al iedereen wegjagen
Dat vind jij.quote:
quote:
Komt goedquote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Jannuk het volgende:
Stapeltje dvd's, laptoppie en dekentje. Inderdaad
Natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij komt altijd als we je nodig hebben
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat van iemand zie zelf ook met een zachte g praat...
Againquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk. En nee ik lurk niet
. Topic zat niet in het juiste subforum dus vandaar
.
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik praat echt niet met een zachte GDit is zeker een verkapte vraag om weer een date he? Omdat je bent vergeten hoe ik klink
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is te ver weg, helemaal naar de andere kant van Nederland, zit ik met visa, inentingen en lange rijen voor de grens enzo.
Tijdsverschil en jetlagquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is te ver weg, helemaal naar de andere kant van Nederland, zit ik met visa, inentingen en lange rijen voor de grens enzo.
Bla bla bla.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik praat echt niet met een zachte GDit is zeker een verkapte vraag om weer een date he? Omdat je bent vergeten hoe ik klink
![]()
Ik ben een man... Als ik vraag om een date is het omdat ik ben vergeten hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
![]()
Dan kom je zeker elk topic opnieuw terugquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk. En nee ik lurk niet
. Topic zat niet in het juiste subforum dus vandaar
.
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huisquote:
Chocola?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huis
Ik kan de eerste niet eens meer herinneren?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
das al je 2e bijdehante opmerking tegen mij.
Hij heeft me gehoord, gezien, geroken, gevoeld en geproefdquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?
Vergeten betekent dat hij je al eens gehoord heeft... Slet!
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik kan de eerste niet eens meer herinneren?
vergeef me!
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij heeft me gehoord, gezien, geroken, gevoeld en geproefd
Lang leve de foto'squote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man... Als ik vraag om een date is het omdat ik ben vergeten hoe je er uit ziet.
Oeh dan kunnen we niet eens afspreken!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:
en toen waren er een stapel andere mannen op hun pik getraptquote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
tsss held op sokkenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!
Ik ben het met kwaak eens.quote:
Een foto isslecht een momentopname. En dat is niets vergeleken met de beleving om jouw persoon in realiteit te ervaren.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Lang leve de foto'sMaar ik heb geen zachte G
picsquote or it didnt happen!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat je zei, maar je zei het wel!
Ook niet aanwezig, weet eigenlijk niet eens wat ik echt lekker vind van snoep of chocoquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Jannuk het volgende:
Mis eigenlijk nog een grote zak snoep ofzo, maar dat heb ik nooit in huis
was er niet is de geest van wie zeurt krijgt een beurtquote:
Waar heb je Ripley gelaten ?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
tis duidelijk een druilerige zondag. aan dit tempo te zien.
Iemand in de buurt van Amsterdam zin in een biertje, wijntje?
Vanavond gaat dus niet door?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat scheelt weer op tactische wijze brengen dat ik niet wil daten
Heb nog wel een pakkie venco dropmixquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat zou wel lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |