quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja best lekker eigenlijk. Gisteren om 23:30 uitgevallen, en vanochtend om 07:00 weer terug aan. Niet slecht eigenlijk. Net ff met KZ een ijsje wezen eten hier in de stad. Goede stok om de deur uit te gaan vandaag en dat werkte ook best fijn. Jammer alleen dat het ging regenen op de terug weg en ik alleen een dun niet waterdicht vestje aan had ipv een jas.. BRRRR koud..
Straks ga ik mijzelf verwennen met ongezond voer van de mac, gewoon omdat ik het kan
I've seen it workquote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat niet de eerlijkheid is waar vrouwen op doelen als ze zeggen dat mannen eerlijk tegen hen moeten zijn.
Oh prima! En ook weer eten!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja best lekker eigenlijk. Gisteren om 23:30 uitgevallen, en vanochtend om 07:00 weer terug aan. Niet slecht eigenlijk. Net ff met KZ een ijsje wezen eten hier in de stad. Goede stok om de deur uit te gaan vandaag en dat werkte ook best fijn. Jammer alleen dat het ging regenen op de terug weg en ik alleen een dun niet waterdicht vestje aan had ipv een jas.. BRRRR koud..
Straks ga ik mijzelf verwennen met ongezond voer van de mac, gewoon omdat ik het kan
Ik doe met je meequote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Uiteraard, leer mij vrouwen kennen... Het enige consequente aan vrouwelijk gedrag is dat het inconsequent is.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:29 schreef MNR het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Air hier wel gelijk in.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, leer mij vrouwen kennen... Het enige consequente aan vrouwelijk gedrag is dat het inconsequent is.
Tot dat de techniek je keer in de steek laat.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Verloren skil, hebben we navigatie systeem voor
[..]
Uiteraard, leer mij vrouwen kennen... Het enige consequente aan vrouwelijk gedrag is dat het inconsequent is.
Wat vrouwen zeggen c.q. bedoelen zijn twee heel verschillende dingenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat niet de eerlijkheid is waar vrouwen op doelen als ze zeggen dat mannen eerlijk tegen hen moeten zijn.
Je bedoeld ongesteld zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Jij hebt het echt zwaar met mij he... Je mag me PM'en als het je teveel wordtquote:
Oh kom je dan mijn huiskamer even redesignen? Ik doe aan minimalisme, beter bekend als nauwelijks meubels hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er zo één die kan kaartlezen en goed is in ruimtelijke taken, maar niet kan multi-tasken :
Hahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
ik denk ik fix ff mijn auto...compleet topic verder
[..]
Dat is één van de vele verschijningsvormen van het inconsequente gedrag.quote:
er moest een uitlaat opquote:
quote:
Oh neehoor, vind het gewoon grappig dat je eerst het een zegt en dan een opmerking maakt die dat dan weer compleet van de tafel veegtquote:Op zondag 7 juni 2009 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij hebt het echt zwaar met mij he... Je mag me PM'en als het je teveel wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |