Ja he? Zit nog in mn fiets, heb nu mn schuur maar op slot gedraaidquote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
goed bezig *wel ff je fietssleutel goed opbergen
Ja mss ff in KPD een requestje doen danquote:Op zondag 7 juni 2009 15:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voorlopig stroomt mijn pb box nog niet over, doe toch iets niet goed geloof ik..
Neequote:Op zondag 7 juni 2009 15:22 schreef heksehiel het volgende:
KAN IEDEREEN FF STOPPEN MET POSTEN???
Ik wil nog op teveel posts reageren, maar moet gvd ook een keer ontbijten![]()
![]()
Je zou verbaasd zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het er zo bij verteld dan komt dat best goed!
Niet bekend, geen foto's gezien blijft gokkenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
multitasken heksie... je bent toch niet voor niets vrouwelijk?
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:22 schreef heksehiel het volgende:
KAN IEDEREEN FF STOPPEN MET POSTEN???
Ik wil nog op teveel posts reageren, maar moet gvd ook een keer ontbijten![]()
![]()
Die popcorn kan overigens meteen dienen als vervanging van je ontbijt!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:05 schreef heksehiel het volgende:
Eej, schuld niet buiten jezelf zoeken he.
* pakt popcorn![]()
Hey kwaak! Heb je een beetje kunnen slapen?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voorlopig stroomt mijn pb box nog niet over, doe toch iets niet goed geloof ik..
Je kan het ook welquote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja he? Zit nog in mn fiets, heb nu mn schuur maar op slot gedraaid
Scherpquote:Op zondag 7 juni 2009 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Die popcorn kan overigens meteen dienen als vervanging van je ontbijt!
daar moet ik eerst toegang vragen, en daarbij komt. Singles is toch de hunkerbunker op fok?quote:
Iets zegt mij dat dat niet de eerlijkheid is waar vrouwen op doelen als ze zeggen dat mannen eerlijk tegen hen moeten zijn.quote:
Ja, maar ik ben er zo één die kan kaartlezen en goed is in ruimtelijke taken, maar niet kan multi-tasken :quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
multitasken heksie... je bent toch niet voor niets vrouwelijk?
Yeps, en heb de mazzel dat hier alles met 1 en dezelfde sleutel op slot gaat, dus dat komt nog goed ookquote:
Geen ideequote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar moet ik eerst toegang vragen, en daarbij komt. Singles is toch de hunkerbunker op fok?
Je kan Ripley ff PM'en en vragen welke dames het meeste voorkomen op haar lijstje. Blijkbaar ligt daar de drempel het laagst.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
daar moet ik eerst toegang vragen, en daarbij komt. Singles is toch de hunkerbunker op fok?
Ja, maar in KPD is het nog erger.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er zo één die kan kaartlezen en goed is in ruimtelijke taken, maar niet kan multi-tasken :
Jullie zijn allang vervangen door techniekquote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er zo één die kan kaartlezen en goed is in ruimtelijke taken, maar niet kan multi-tasken :
ja best lekker eigenlijk. Gisteren om 23:30 uitgevallen, en vanochtend om 07:00 weer terug aan. Niet slecht eigenlijk. Net ff met KZ een ijsje wezen eten hier in de stad. Goede stok om de deur uit te gaan vandaag en dat werkte ook best fijn. Jammer alleen dat het ging regenen op de terug weg en ik alleen een dun niet waterdicht vestje aan had ipv een jas.. BRRRR koud..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey kwaak! Heb je een beetje kunnen slapen?
Wahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat me gewoon te ver. Zelfde heb ik bv met tijn. Heb altijd het idee dat die jongens het goed bedoelen en dan voel ik me te schuldig...
hehe.... goed plan!... waar is rippert als je haar nodig hebt!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan Ripley ff PM'en en vragen welke dames het meeste voorkomen op haar lijstje. Blijkbaar ligt daar de drempel het laagst.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Air hier wel gelijk in.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat niet de eerlijkheid is waar vrouwen op doelen als ze zeggen dat mannen eerlijk tegen hen moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |