@JoeyT: Wat heb jij er voor over dat ik een date met haar plan en jou dan gewoon in mijn plaats laat gaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
Op welke dag? Misschien dat ik dan ook aanwezig kan zijn
Dat is lastigquote:
Ik draag geen slipjesquote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als die broekzak je slipje wordt hebben we een deal
Heyquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@JoeyT: Wat heb jij er voor over dat ik een date met haar plan en jou dan gewoon in mijn plaats laat gaan?
Misschien moet je hier dan wat aardiger doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik het opvallend dat de meeste FOK!sters het liever niet in de openbaarheid willen hebben dat ze met me PM'en...Ik zie een duidelijk verband en voel me er niet prettig bij.
Tja, jij kan je reputatie natuurlijk ook niet helpen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik het opvallend dat de meeste FOK!sters het liever niet in de openbaarheid willen hebben dat ze met me PM'en...Ik zie een duidelijk verband en voel me er niet prettig bij.
Subtiel Joe, ff laten zien dat je met meerdere FOK!sters PM't... Je lijkt KF wel, alleen die SMS't met meerderen tegelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
Zeg dan dat je met een zak op je hoofd wil afspreken en als ik dan met haar bezig ben, trek ik de zak eraf en zeg ik: Whahahahahaaha op z'n Hans Teeuwensquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@JoeyT: Wat heb jij er voor over dat ik een date met haar plan en jou dan gewoon in mijn plaats laat gaan?
Hij reageert inderdaad veel aardiger in een PM zie ik net...quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel Joe, ff laten zien dat je met meerdere FOK!sters PM't... Je lijkt KF wel, alleen die SMS't met meerderen tegelijk.
Godver. Heb je je bankrek nr al doorgegeven?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij reageert inderdaad veel aardiger in een PM zie ik net...
Nergens voor nodig die zak over je hoofd... Jij pakt haar toch meteen in met je verbale vaardigheden?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef JoeyT het volgende:
Zeg dan dat je met een zak op je hoofd wil afspreken en als ik dan met haar bezig ben, trek ik de zak eraf en zeg ik: Whahahahahaaha op z'n Hans Teeuwens
Hier is het droog.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helegaar niet neuken, ik wil gewoon ff het huis uit, maar iedereen jankt dat het regent
Welkom terug op deze wereld.quote:
Sms kost geld, dus doe ik t toch beterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiel Joe, ff laten zien dat je met meerdere FOK!sters PM't... Je lijkt KF wel, alleen die SMS't met meerderen tegelijk.
ja, hier ook nog, maar buienradar verklapt dat het hier zo losgaat.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helegaar niet neuken, ik wil gewoon ff het huis uit, maar iedereen jankt dat het regent
Dat is pas relevant als hij met een acceptabel bod komt... Hij probeert het nu nog met een 'maar we zijn al zo lang FOK matties' tactiek.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
Godver. Heb je je bankrek nr al doorgegeven?
ja, vertel hen datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |