quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal opzoeken hoor!
Maar ik heb je al vergeven.
Ik vraag mij af wie zich nou meer beledigd moet voelen, hh of ik...quote:
Ik vind je in mn PM toch aardigerquote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat scheelt weer op tactische wijze brengen dat ik niet wil daten
Heb nog niet gehoord of gelezen dat je niet meer weet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto isslecht een momentopname. En dat is niets vergeleken met de beleving om jouw persoon in realiteit te ervaren.
Ook niet iets andes lekkers?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ook niet aanwezig, weet eigenlijk niet eens wat ik echt lekker vind van snoep of choco
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent het met iedereen zo'n beetje eens.
echt??? hrmmm en is dat een erg ding?quote:
Zo lief dat je toch even wil laten weten dat we Pm'en... Bij deze zit jij dus in mijn broekzakquote:
Ik weet nog hoe je er uit zag de laatste keer dat ik je zag. Hoe het nu is weet ik echt niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef heksehiel het volgende:
Heb nog niet gehoord of gelezen dat je niet meer weet hoe ik eruit zie
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe je er uit zag de laatste keer dat ik je zag. Hoe het nu is weet ik echt niet.
ik heb nog wel een dropstaaf over van vorige week andersquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat zou wel lekker zijn
Gewoon neuken dus?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dat scheelt weer op tactische wijze brengen dat ik niet wil daten
Denk waar die kaalheid vandaan komt dat is gewoon een overschot aan hormonen... MANNELIJKE hormomen, zoals je nu doet ben je net een vrouw. Luister gewoon naar je mannelijke kantquote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt??? hrmmm en is dat een erg ding?
Heb nog wel een kilo tomaten, maar is niet echt mn favo emo-foodquote:
* AirwiN schrijft op de agenda: zoek de verschillen t.o.v. de vorige ontmoetingquote:
Ga straks aan de pasta beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een kilo tomaten, maar is niet echt mn favo emo-food
Maar wel gezondquote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog wel een kilo tomaten, maar is niet echt mn favo emo-food
Op welke dag? Misschien dat ik dan ook aanwezig kan zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN schrijft op de agenda: zoek de verschillen t.o.v. de vorige ontmoeting
Emo-food hoort juist zo ongezond mogelijk te zijn...quote:
Té gezond voor mn huidige buiquote:
Als die broekzak je slipje wordt hebben we een dealquote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo lief dat je toch even wil laten weten dat we Pm'en... Bij deze zit jij dus in mijn broekzak
aha... check... mannelijke kant... Dus ik mag lekker ongenuanceerd de botte hork uit hangen? Mooi want dat kan ik het beste!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk waar die kaalheid vandaan komt dat is gewoon een overschot aan hormonen... MANNELIJKE hormomen, zoals je nu doet ben je net een vrouw. Luister gewoon naar je mannelijke kant
Jij snapt hetquote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
Emo-food hoort juist zo ongezond mogelijk te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |