OMGquote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, ik vraag me juist wel eens af waarom het stopt met groeien
Ja, ga eens hardlopen ofzo. Je valt zo van je voetstuk afquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfoe, dat scheelde niet veel. Ik ben gewoon in een te aardig vandaag....
Als je het maar niet per ongeluk in je in je stageopdracht zetquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry. Mijn dirty mind ging ineens typen.
Dan maak ik gewoon een nieuwe...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ga eens hardlopen ofzo. Je valt zo van je voetstuk af
Ga vooral doorquote:Op zondag 7 juni 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry. Mijn dirty mind ging ineens typen.
quote:
Good point. Zal er op letten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je het maar niet per ongeluk in je in je stageopdracht zet
Dat vraagt dat ding zich ook af. Daarom stopt ie met groeien. Die denkt: pff dit is me te vermoeiend!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stomme dingen zijn het dan! Vraag je je ook af waar je aan begonnen bent
Op zulke momenten worden mijn boodschappenlijstjes te langquote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stomme dingen zijn het dan! Vraag je je ook af waar je aan begonnen bent
Jij screende ze toch tijdens het zoenenquote:
Wat je daarin zet wat er niet hoort.. kopieer je maar naar PMquote:
Heeft dit met komkommers te maken?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op zulke momenten worden mijn boodschappenlijstjes te lang
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat je daarin zet wat er niet hoort.. kopieer je maar naar PM
Bingo, vandaar de opmerking dat het soms ergelijk is als ze stoppen met groeien. Wel opletten hè!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar als ze niet zo groot zijn.. is er niet veel aan toch
Hahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vraagt dat ding zich ook af. Daarom stopt ie met groeien. Die denkt: pff dit is me te vermoeiend!
Ik weet het niet, ik heb geen idee wat ze op MSN bespreken he?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel praatjes maar als het erop aankomt
Dan moet hij gelijk eruit.. hou niet van luie dondersquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Dat vraagt dat ding zich ook af. Daarom stopt ie met groeien. Die denkt: pff dit is me te vermoeiend!
Dan ga je de volgende dag niet met een mandje shoppen, maar met een hele winkelwagenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
Op zulke momenten worden mijn boodschappenlijstjes te lang
Niks boeiends iigquote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen idee wat ze op MSN bespreken he?.
Ik heb per ongeluk gevraagd of een meisje dat ik wel leuk vind zin had om wat te gaan doen en toen zei ze dus "Ja, lijkt me leuk" etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn we van je gewend.Wat heb je deze x (niet) gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |