Dat is erg gunstig, sjonnies als slotact is al jaren suf omdat 't dan te druk is. Op plein '44 op een dinsdag of zo was altijd veel leuker, nu op zondag dus. Ik zeg, primaquote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Kut... In de concertagenda van De Sjonnies staat dat ze de 19e al optreden. Dat zou betekenen dat ze niet de slotact worden!. Dat is twee keer kut. Ten eerste omdat ze niet de slotact zijn. Ten tweede omdat ik die zondag moet werken
.
Ik zeg van niet. Binnenkort maar even de roosters voor juli afwachten op m'n werk... dat wordt weer een hoop diensten ruilenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is erg gunstig, sjonnies als slotact is al jaren suf omdat 't dan te druk is. Op plein '44 op een dinsdag of zo was altijd veel leuker, nu op zondag dus. Ik zeg, prima.
mogguh
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, Mikkie komt op 't tuinfeest, gelukkig.
Testquote:Mensen die tot de postmoderne hedonisten worden gerekend, zijn individualistisch en tonen een sterke wil tot zelfbeschikking. Ook hechten zij veel waarde aan zelfontplooiing en persoonlijke groei. Mensen binnen dit milieu hebben een onafhankelijke leefstijl en hechten er veel belang aan zelf te kunnen beslissen over de dingen die hen aangaan. Opvallend is het relatief grote aantal mensen dat zelfstandig een beroep uitoefent. Werk is belangrijk, maar niet heilig: ook activiteiten in de vrijetijdssfeer kunnen intrinsieke voldoening geven. Postmoderne hedonisten genieten van kunst en cultuur (museumbezoek, cabaret en toneel), maar er is ook sprake van een rijk uitgaansleven en er wordt veel aan sport gedaan. Binnen dit milieu komt het traditionele gezinspatroon relatief minder vaak voor.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:
2. Opwaarts mobielen
3. Nieuwe conservatieven
4. Kosmopolieten
5. Moderne burgerij
6. Gemaksgeorienteerden
7. Postmaterialisten
8. Traditionele burgerij
Wat een mooie namen voor die waardenprofielenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een postmodernde hedonist.
[..]
Test
De opwaarts mobielquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een postmodernde hedonist.
[..]
Test
Als ik me ook zou kunnen concentreren enzo zou dat handig zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht een tiental seconden geleden toch echt te lezen dat je ging leren.
Ah nee, je wil toch niet echt BOA worden bij de hermandad hč?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
toch maar hopen dat ik jullie over een tijdje op bijvoorbeeld de Graafsebrug sta te laseren
Motoragente, later, als ik groot benquote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah nee, je wil toch niet echt BOA worden bij de hermandad hč?.
Vooral op de brug is zó laf. Is altijd 70 geweest (en da's al traag), geen zijstraat te bekennen, zelfs een vluchtstrook, 50 is echt een belachelijke snelheid daar.
Terecht natuurlijk, als kardinaalquote:Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
De traditionele burger
De moralistische, plichtsgetrouwe en op de status-quo gerichte burger die vasthoudt aan tradities en materiële bezittingen.
geen eer en ambitie.....quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
toch maar hopen dat ik jullie over een tijdje op bijvoorbeeld de Graafsebrug sta te laseren
Iedereen weet toch dat homo's en islamieten de vijanden zijn van de ware kerk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als kardinaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ze er een bord neerzetten dat je 10 km/h mag, mag je ook niet te hard rijden? Ik vind die limiet daar gewoon belachelijk bedacht, dat staat los van het feit of je te hard mag rijden.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en je mag op die brug ook gewoon niet te hard rijdendus moet je het ook niet doen als je bang bent voor boetes. Daarbij staan ze er altijd in Fluo kleding, dus als je die niet ziet, dan faal je ook echt flink: je moet daar achter een ander die wat harder rijdt dan toegestaan gaan rijden
dan laseren ze jou niet en je hebt de tijd om die snor te zien staan in z'n gele jas
Ik wel. Altijd.quote:Ik rijd er ook nooit 50, maar zal ook niet gaan zitten kankeren als ik een boete krijg
eerst de testen maar 's halenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dus moblo wordt een NSB'er?? Van computernerd naar juut, wat een interessante keuze
Leuke omschrijvingquote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dus moblo wordt een NSB'er?? Van computernerd naar juut, wat een interessante keuze
Ja had jc-weekend!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee leef jij ook nog
Hoe ist nu? eindelijk rust of wat?
Ja, ik ben al 5 maanden jouw lopende agendaquote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, mijn lopende geheugen faalde ook alIk leg dus ook de verantwoordelijkheid bij Teh Yash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 5 maanden jouw lopende agenda
Maar ik doe het met liefde druifje![]()
![]()
![]()
feel the loveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 5 maanden jouw lopende agenda
Maar ik doe het met liefde druifje![]()
![]()
![]()
PI gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, het vuur is me aan de schenen gelegd, en een vriend van me die nog veel beter is, kwam er niet doorheen. Ik denk stiekem dat ik het niet heb gered, maar ik blijf hoopvolquote:Op maandag 8 juni 2009 17:10 schreef SLP_ het volgende:
spannend sander! nja het is toch al een goed teken dat je op 2e gesprek mocht komen? komt vast wel goed hoop ik![]()
Naar Terminator gaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
ja, wie weet er nog iets om morgen te gaan doen
Leerweerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pessimisten, het is prachtig werkweer.
Het is toch ook prima leerweer?quote:
Ik heb mij vorig jaar ook 3 weken opgesloten op mijn kamer voor 3 toetsen in 3 dagen.... Mooi weer, introductie van de uni dus overal feest.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja want daar hoef ik niet te leren nee
En bluh dan heb ik dadelijk in augustus ook nog veel herkaningen, en dan is het wel mooi weer wss
/zelfmedelijden..
Ik ga maar weer eens aan de slag, heb een hele korte samenvatting en wat aantekeningen over de belangrijkste zaken, ga maar eens kijken of ik het op basis van dat plus de sheets en cases kan gaan halen
Ik ben inderdaad ook wel blij als het eindelijk juli is. Ben wel weer even klaar met de studie. Kan ik in september weer fris en fruitig verder gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar het feit dat ik moet leren begint me de keel uit te hangen
Juh bij mij wordt het 4 weken, maar goed, beter nu en dan, dan een extra jaar studievertraging..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb mij vorig jaar ook 3 weken opgesloten op mijn kamer voor 3 toetsen in 3 dagen.... Mooi weer, introductie van de uni dus overal feest.....
maar ik was wel blij toen ik ALLE drie de toetsen gehaald haddat is het waard
Ik mag eigenlijk helemaal niet klagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef CyCly het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook wel blij als het eindelijk juli is. Ben wel weer even klaar met de studie. Kan ik in september weer fris en fruitig verder gaan.
Maar goed, nog even...
dat dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mens, zeur niet, je gaat binnenkort voor fucking heel veel maanden naar 't land der pizza's.
idd.... dat was mijn idee ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh bij mij wordt het 4 weken, maar goed, beter nu en dan, dan een extra jaar studievertraging..
En het is inderdaad niet alsof ik qua lesstof volgend jaar een zwaar jaar ga krijgen..
Communicatiewetenschap op RU.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk helemaal niet klagenik heb volgende week mijn laatste tentamen, en dan dus vakantie
Wat studeer je als ik vragen mag
Daar had ik het laatst nog over met mijn moederquote:
Haha, dan hebben we in hetzelfde introjaar gezeten.quote:
Daar leer je toch spellen enzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef CyCly het volgende:
[..]
Communicatiewetenschap op RU.
Hiervoor 2 jaar rechten gedaan. Maar was er na 2 jaar wel klaar mee.![]()
Communicatie bevalt zeer goed!
Vroegahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef CyCly het volgende:
[..]
Haha, dan hebben we in hetzelfde introjaar gezeten.
Kleine wereld...
Dat krijg je bij 1e jaars rechtenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst nog over met mijn moederIk wil hem ooit nog es opzetten en kijken of mensen het doorhebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Jeanny, komm, come on
Steh auf bitte
Du wirst ganz nass
Schon spät, komm
whehe, LRquote:
Een kwartier was ook lang genoeg.quote:
Waag 't eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik verwijder zn reactie gewoon dan mogen we weer praten
ik zeg doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik verwijder zn reactie gewoon dan mogen we weer praten
selectief quoten ftwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ze is 17 hč
Ook hier is het bij naar buiten kijken knap nat. Kan niet eens de waal fatsoenlijk zien
http://www.opacity.us/locations/#site137quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Sander het volgende:
Niet aangenomen.Maar dat was geen grote verrassing, ik had het een beetje zien aankomen
Wel toestemming gekregen om te fotograferen op een bedrijventerrein hier in de buurt. Oude, verlaten gebouwen
Mijn buurmeisje hoorde me lachen geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een keer neuken.
Oehquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
http://www.opacity.us/locations/#site137
Mooi onweer hier in wijchen jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef SLP_ het volgende:
kutzooooi
ik moet zo werken maar het regent niet normaal hard![]()
![]()
ik hoop echt dat het zo stopt want ik wil hier echt niet door heen fietsen
misschien kan je beter één groot geheugenkaartje kopen ipv 7 van 16 mbquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Oeh
Waar ik nu heen ga is ook heel shiny. Ligt langs het spoor tussen Arnhem en Nijmegen, direct na/voor station Arnhem. Overal overwoekerd, kabels enzo. Was ooit iets met electriciteit. Zo gaafAls het morgen mooi weer is ga ik die kant op, met 14 batterijen en 7 geheugenkaartjes
![]()
Heb er nu eentje van 8GB, maar daar passen amper 350 foto's opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
misschien kan je beter één groot geheugenkaartje kopen ipv 7 van 16 mb
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, inmiddels is een opdracht bij de overheid al praktisch rond. Er hing ook niet zoveel vanaf, bij dit bedrijf. Maar ik merkte wel heel erg dat ik totaal niet in de materie zat. Makkelijke strikvragen, en ik hing alquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Californium het volgende:
Balen van je afstuderen Sanderheb je nog andere dingen op het oog?
[..]
Je kunt haar ook gewoon een keer neuken.
Gheghe, ik ging er ook vanuit dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:16 schreef LastRequest het volgende:
Ja CyCly ik moest ineens een bespreking in dus ik kon het niet meer zeggen, maar dat was dus een grapje hoorDat was Piet's reactie toen ik zei dat ik dat volgend jaar ga doen
nog wat centen ervoor gekregen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt super hoofdpijn ineensalsof iemand op mijn kop staat te stampen
Dat dus, ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef CyCly het volgende:
en kreeg me toch een plensbui over me heen bij de terugweg!!
Daar zit je dan tussen al die koters die al om zeven uur 's morgens takkeherrie maken, terwijl jullie pas na drieën in bed lagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb DE camping gevonden waar IB en ik heen gaan van de zomer:
[ afbeelding ]
Dat logo is echt te ergMaar goed verder ziet het er wel oke uit voor nu
[..]
vaders die er vandoor gaan met anderenquote:
Heyquote:
niet alleen hier hoor...tis een Fok dingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef morgane het volgende:
Ah, pardonmeestal zijn vleeschkeuringen van nieuwelingen hier vrij gewoon namelijk
is dat een goed ietsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laysa is allang door de vleeschkeuring heen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
Hangt er van af of het vlees in de aanbieding was denk
uhuh.....wat is mals en wat is taai...als je het vaak genoeg gebruikt blijft alles mals....nu jij weerquote:
ja het was mij ook al opgevallen dat het hier zeg maar een soort van tienertalk is...geeft niet.....ook dat doet geen pijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef morgane het volgende:
Als we ervan uitgaan dat je goed in de markt ligt en dus lekker mals gehouden wordt, compenseert dat met het taaie feit dat je niet 1 van de jongsten in het topic bent. Het staat er goed voor dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet weggaan. morgane is in 't echt 40 alleen doet ze zich als 20jarige voor.
wat liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef morgane het volgende:
Ho, blijf nou eens hier jijwe hebben ook wel wat oudere mensen op de meets gehad, die vielen zeker niet buiten de boot
van mij mag je blijven hoor
Haiii....Laysa...ouder dan jullie...maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus... Tienertalk, right..
Maar goed nieuwelingen moeten zich voorstellen
omg huwelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk, daar heb je yashi & ib, in juli vieren ze hun 5jarig huwelijk.
Op jou altijd, schat.quote:
De dood, neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
omg huwelijk...niet doen hoor want het eindigd toch in een scheiding
Uhm lief, volgens mij ben je me iets vergeten te vertellen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
Onze kinderen praten zelfs al geen tienertalk meer
Wat een vooroordelen hier
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben nog extra terug gereden om te kijken, en t was er echt een
Ja, zo komen we nooit nader tot elkaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Laysa het volgende:
neuh zo oud ben ik nou ook niet .......buiten fok om......doe ik verschillende dingen
....
Mijn enige knuffeltje ben jij tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm lief, volgens mij ben je me iets vergeten te vertellen..
Als je onze foofurs bedoeld, dat zijn knuffels, die kunnen niet praten
Sjaak Speurneus is ook weer bezigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
laysa hoe oud ben je in t echt? die foto in je fobo is echt niet recent, als je meent uit 74 te komen
Met dit soort opmerkingen vallen we wel erg snel door de mand als niet-tieners zijnde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef IrishBastard het volgende:
Eerst remmen, en dan nog terugrijden ook, kennelijk had je genoeg tijd, dus waarom dan sowieso 80 rijden
omdat het kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerst remmen, en dan nog terugrijden ook, kennelijk had je genoeg tijd, dus waarom dan sowieso 80 rijden
Sinds die foto met die tepelsquote:
Inderdaad, maar er worden nu 5 berichtjes per minuut gepost ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik god dat je dat van swarmi bedoeld?
swarmi god? Nu snap ik 't ook niet meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik god dat je dat van swarmi bedoeld?
lieve schat...die foto is van april...dit jaar...ik oog jonger...en ik komecht uit 74...ik doe daar dan ook mn voordeel meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
laysa hoe oud ben je in t echt? die foto in je fobo is echt niet recent, als je meent uit 74 te komen
Kijk, swarmientje, het is écht gewoon een gewone autoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en het was een stukje educatie voor mn zusje, weet ze ook weer hoe zo'n auto eruit ziet
ja nou om heel mn ziel en zaligheid hier neer te gooien gaat wel erg ver.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, zo komen we nooit nader tot elkaar.
Ik had al geeditquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarmi god? Nu snap ik 't ook niet meer.
ik zoek m even, en stof m ff afquote:
met 2 nazis, en een apparaat op het dashbordquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kijk, swarmientje, het is écht gewoon een gewone auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |