Dat is erg gunstig, sjonnies als slotact is al jaren suf omdat 't dan te druk is. Op plein '44 op een dinsdag of zo was altijd veel leuker, nu op zondag dus. Ik zeg, primaquote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Kut... In de concertagenda van De Sjonnies staat dat ze de 19e al optreden. Dat zou betekenen dat ze niet de slotact worden!. Dat is twee keer kut. Ten eerste omdat ze niet de slotact zijn. Ten tweede omdat ik die zondag moet werken
.
Ik zeg van niet. Binnenkort maar even de roosters voor juli afwachten op m'n werk... dat wordt weer een hoop diensten ruilenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is erg gunstig, sjonnies als slotact is al jaren suf omdat 't dan te druk is. Op plein '44 op een dinsdag of zo was altijd veel leuker, nu op zondag dus. Ik zeg, prima.
mogguh
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, Mikkie komt op 't tuinfeest, gelukkig.
Testquote:Mensen die tot de postmoderne hedonisten worden gerekend, zijn individualistisch en tonen een sterke wil tot zelfbeschikking. Ook hechten zij veel waarde aan zelfontplooiing en persoonlijke groei. Mensen binnen dit milieu hebben een onafhankelijke leefstijl en hechten er veel belang aan zelf te kunnen beslissen over de dingen die hen aangaan. Opvallend is het relatief grote aantal mensen dat zelfstandig een beroep uitoefent. Werk is belangrijk, maar niet heilig: ook activiteiten in de vrijetijdssfeer kunnen intrinsieke voldoening geven. Postmoderne hedonisten genieten van kunst en cultuur (museumbezoek, cabaret en toneel), maar er is ook sprake van een rijk uitgaansleven en er wordt veel aan sport gedaan. Binnen dit milieu komt het traditionele gezinspatroon relatief minder vaak voor.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:
2. Opwaarts mobielen
3. Nieuwe conservatieven
4. Kosmopolieten
5. Moderne burgerij
6. Gemaksgeorienteerden
7. Postmaterialisten
8. Traditionele burgerij
Wat een mooie namen voor die waardenprofielenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een postmodernde hedonist.
[..]
Test
De opwaarts mobielquote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een postmodernde hedonist.
[..]
Test
Als ik me ook zou kunnen concentreren enzo zou dat handig zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht een tiental seconden geleden toch echt te lezen dat je ging leren.
Ah nee, je wil toch niet echt BOA worden bij de hermandad hè?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
toch maar hopen dat ik jullie over een tijdje op bijvoorbeeld de Graafsebrug sta te laseren
Motoragente, later, als ik groot benquote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah nee, je wil toch niet echt BOA worden bij de hermandad hè?.
Vooral op de brug is zó laf. Is altijd 70 geweest (en da's al traag), geen zijstraat te bekennen, zelfs een vluchtstrook, 50 is echt een belachelijke snelheid daar.
Terecht natuurlijk, als kardinaalquote:Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
De traditionele burger
De moralistische, plichtsgetrouwe en op de status-quo gerichte burger die vasthoudt aan tradities en materiële bezittingen.
geen eer en ambitie.....quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
toch maar hopen dat ik jullie over een tijdje op bijvoorbeeld de Graafsebrug sta te laseren
Iedereen weet toch dat homo's en islamieten de vijanden zijn van de ware kerk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als kardinaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |