quote:Defending champion Rafael Nadal has been forced to withdraw from the AEGON Championships, which begins on Monday.
Nadal, the current World No.1 and reigning Wimbledon champion is suffering from ongoing knee problems and has been advised to rest by doctors.
The AEGON Champions will feature the World No.3 Andy Murray and three former World No.1 players in Andy Roddick, Lleyton Hewitt and Marat Safin. James Blake, Marin Cilic and Gilles Simon have also signed up to appear.
Leuk, vind het wel een leuke speler en ben benieuwd wat hij op gras kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:52 schreef Tim86 het volgende:
dimitrov ook weer vd partij..
Hopelijk kan hij wat laten zien ja. Heeft de laatste tijd toch veel en soms pijnlijke nederlagen geleden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk, vind het wel een leuke speler en ben benieuwd wat hij op gras kan.
Hoop dat ik mezelf niet voor schut zet door serieus te antwoorden.quote:
'Sin' betekent toch niet 'zonder'?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef stefan92 het volgende:
Hoop dat ik mezelf niet voor schut zet door serieus te antwoorden.![]()
Zonder de nieuwe koning
(Nadal is nieuwe koning van het gras)
Of heb ikzelf het niet begrepen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:07 schreef Wopper1 het volgende:
Hup Andy!
(Ik zie dat het plaatje het niet meer doet, maar Murray was aan het trainen met roze pet met glitters)quote:Andy Murray at practice. Thoughts on the hat???
quote:Anyone seen andy roddicks hats? They have really nice sweat stains on them cause he never washes them and thinks they r lucky
quote:i hope @andy_murray isn't too pissed when i see him at the courts today .... but seriously how could i not post that? not a possibility
OP aangepastquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:34 schreef TheGeneral het volgende:
Roddick en Murray tegen elkaar:
Roddick:
[..]
(Ik zie dat het plaatje het niet meer doet, maar Murray was aan het trainen met roze pet met glitters)
Murray:
[..]
En vandaag weer een reactie van Roddick:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef Wopper1 het volgende:
Edward![]()
.
Dat gezicht van Lopez is al lang, maar nu..... Na een vage beslissing van de umpire.
Zag het ook alquote:Op maandag 8 juni 2009 15:04 schreef wimderon het volgende:
Scorebord springt van set Goodall naar MP Muller
Joepie!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Motherfuckin chokende LaLo.
Come on in het kwadraat!quote:
Rare plaats heeft ie z'n enkels zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bizar, en dan ging ie net flink door zijn enkel
Volgens mij schoot het in z'n lies zoals de BBC-commentatoren ook dachten, daar werd ie ook aan behandeld voor zover mogelijk.quote:
Keurig van 4-6 naar 8-6 in de tie-break en nooit een break weggegeven (alleen een minibreak), dus niet echt een choke.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Choket PHM weer?
Dat is zo vaak op het SBquote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef wimderon het volgende:
Volgens het SB geeft Malisse op bij 5-0 voor?
Ah, hersteld, Andujar geeft op.
Oi! (Heren)Dubbeltennis is vet gaafquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke dubbels kun je bijna niet krijgen, ik tip dan toch Ram/Roddick.
Er stond eerst Andujar.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef franklop het volgende:
Nee zijn tegenstander heeft opgegeven. Er staat Winner: X. Malisse by retirement
Ah niet gezien, toen ik keek stond er Malissequote:
Zei ik al eerder, scorebord is niet altijd even betrouwbaar toen Gulbis het punt kreeg na de "ace A.M."quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:46 schreef Clesar03 het volgende:
Dubbele fout voor Martin en dus een punt voor martin?
Dat rooie was veel mooier dan dit blauw jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:10 schreef dndiek het volgende:
Ik mis toch wel de Stella Artois-sponsoring
Dat is altijd al zo. Als het service-puntje verspringt in de TB geeft hij de opmerking van het punt ervoor weer voor degene die het volgende punt serveert.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zei ik al eerder, scorebord is niet altijd even betrouwbaar toen Gulbis het punt kreeg na de "ace A.M."
5 hele puntenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Szura het volgende:
Vliegen bakt er echt helemaal niks van tot nu toe
Snap ook niet waarom mensen op Gulbis gokten in de XL-game, als je tegen iemand speelt met zo'n achternaam, dan kan je gewoon niet winnenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martin gaat serveren voor de wedstrijd, hij had al twee MP's op de service van Gulbis.
Ik ben ook wel van de frustraties, niet echt van de ziektesquote:
ja maar of ie speelt weten we nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Clesar03 het volgende:
Rafa gaat toch wel naar Wimbledon trouwens
Ah ok, ik kon de commentator even niet bijhouden op de bbcquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Szura het volgende:
[..]
ja maar of ie speelt weten we nog steeds niet![]()
hij speelt niet als ie niet 100% is zegt ie
check t Wimbledon-topic, daar staat het bericht van z'n websitequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ah ok, ik kon de commentator even niet bijhouden op de bbc
Echt niet normaal. Volgende ronde gaat hij er dik en dik af tegen Darcis.quote:
Die Darcis had het anders vandaag ook niet makkelijk tegen graveltrekker Capdeville heurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Volgende ronde gaat hij er dik en dik af tegen Darcis.
Wat een faler die Gulbis.
Lange rallyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:53 schreef franklop het volgende:
Benneteau staat hier al 5 minuten op MP, iemand een update?
Hij wint maar 18% op de tweede service, wat volgens mij ook nog alletwee aces op de tweede service warenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:57 schreef Wopper1 het volgende:
Ivo ''ace'' Karlovic begint ze lekker te raken.
Ace #20 #21 is een feit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wint maar 18% op de tweede service, wat volgens mij ook nog alletwee aces op de tweede service waren
Hij kan beter de tweede service gewoon voluit slaan. Hij slaat nu 80% eerste service is en wint daarvan bijna 90%, dat betekent, als je dat op de tweede service ook doet win je 70% van de punten ipv <30% nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij loopt daar als een kip zonder kop, kan haast niet anders
.
Ach, dat is ook idioot.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Monfils geredt door de regen.
Wat is het toch een idioot...
Ik ook niet. Moet het misschien "Sing the new king" zijn?quote:
Nee, dat is dom en idioot, maar laten we daar niet over hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa, dat is eerder slordig. Maar dat is Monfils inderdaad ook.
Taal mierenneuker en dan niet weten wat idioot betekent. Gaat goed, mod.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is dom en idioot, maar laten we daar niet over hebben.
Om 19.30 court inspection, covers zijn er iig weer af.
'Sin' is dus Spaans voor 'zonder'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ook niet. Moet het misschien "Sing the new king" zijn?
Geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Monfils
3 lovegames op rij op eigen service en dan kansloos choken op 5*-3 tegen Golubev
1idi·oot bn, bw 1 (psych) achterlijk in de allerergste graad 2 stom, dwaasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Taal mierenneuker en dan niet weten wat idioot betekent. Gaat goed, mod.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je dat weinig vindt. Maar het is maar 1 punt. Als hij het verliest staat het 6-6 in de tiebreak van de derde set.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Monfils, hij maakte het lekker spannend.
Aardigheidje op Betfair: voor de wedstrijd: 1.11, op MP op eigen service: 1.11.
Ja, ik vind dit er ook erg snel uitzien op Queens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me iig niet langzamer, worden redelijk wat aces geslagen.
Andy vindt het het beste court, dus sneller lijkt me logischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit er ook erg snel uitzien op Queens.
Zal misschien ook door het camerastandpunt kunnen komen, maar goed. Weet eigenlijk niet of er uberhaupt veel verschil zit tussen de banen op Queens of in Halle bijvoorbeeld.
Maar Andy houdt ook van een uitdaging.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Andy vindt het het beste court, dus sneller lijkt me logisch
ps. Heb, zelfs met een uurtje verschil, al moeite om de tijden/ oop te snapppen![]()
En dat is ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar Andy houdt ook van een uitdaging.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dat is ?
z'n meid op de bank te laten zitten met een knieoperatie, zelf de was doen en het petje van z'n naamgenoot te jatten![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Edward: "Ik krijg net het bericht dat Safin uit het toernooi zou liggen, maar ik weet niet of hij verloren heeft of zich heeft teruggetrokken"
Ontzettende teringdebiel...het regent al de hele dag daardoor kon JIJ geen verslag doen van live tennis. Welke optie zou het dan toch zijn
Edward is echt slecht.. Dat ze die ooit hebben kunnen aannemen bij eurosport.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Edward: "Ik krijg net het bericht dat Safin uit het toernooi zou liggen, maar ik weet niet of hij verloren heeft of zich heeft teruggetrokken"
Ontzettende teringdebiel...het regent al de hele dag daardoor kon JIJ geen verslag doen van live tennis. Welke optie zou het dan toch zijn
Edward? Die gaf gisteren geen commentaar..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm een held.Gisteren maakte hij Golubev belachelijk, omdat die Juve-fan is.
En ook al geeft die commentaar, dan is het geen commentaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Edward? Die gaf gisteren geen commentaar..
Ow ok.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Edward? Die gaf gisteren geen commentaar..
Bereid je maar voor danquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
schakel ik Eurosport in.. hoor ik opeens Edward![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Hij kan zo lekker hoog praten hequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
schakel ik Eurosport in.. hoor ik opeens Edward![]()
Dat was Theo Bakker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow ok.Dan is Edward geen held. Wie gaf commentaar bij Monfils dan? Dat is wel een held.
Balen dat Wimbledon een dak heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het enige voordeel aan de regen is dat Edward z'n waffel houdt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoor net dat Mahut een enkelband tegen preventie heeft..weet iemand waar je die kan halen?
Misschien een idee om Edward een enkelband om z'n strot te laten tapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
De tering he.. Edward komt los nu hoor.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om Edward een enkelband om z'n strot te laten tapen
Edward is gewoon heel erg bezig met z'n innerlijke zoektochtquote:
Als kabel boy achter de schermen ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef wimderon het volgende:
Ik mag hopen dat Net5 erin slaagt om Edje te huren voor Wimbledon
Gras wordt helaas ondergewaardeerd. Tis al een kort stukje seizoen en er zijn ook al geen masters op gras toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef sven2345 het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom queens en halle gedowngrade zijn naar een 250 tournooi? voorheen kon je toch altijd 45 race points krijgen bij winst..
ouderwets genieten dit ja...soms ook oplossingen die alleen op gras kunnen, mooiquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is die Mahut toch een ouderwets gave grastennisser zeg
Heerlijk om naar dit grastennis te kijken, ipv het baselinegebeuk (waar ik op gravel enorm van kan genieten) dat de laatste jaren de standaard is geworden, helaas ook op gras.
Zo kon ik ook echt genieten van Tim Henman.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is die Mahut toch een ouderwets gave grastennisser zeg
Heerlijk om naar dit grastennis te kijken, ipv het baselinegebeuk (waar ik op gravel enorm van kan genieten) dat de laatste jaren de standaard is geworden, helaas ook op gras.
Henman, wat een held was dat. Ik wilde altijd zo goed kunnen volleren als Tiger Timmyquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zo kon ik ook echt genieten van Tim Henman.
Het was altijd hetzelfde, maar bleef op gras geweldig!
*3-5. Hij pakt in elk geval 1 breakje terug ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:1ste set? ( kan het niet volgen nl. )
En 3-6 *1-0quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
*3-5. Hij pakt in elk geval 1 breakje terug ...
En Edberg dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Henman, wat een held was dat. Ik wilde altijd zo goed kunnen volleren als Tiger Timmy
Rafter, Ivanisevic, Henman, Becker ... wat een serve&volleyhelden waren dat, en dan vooral op gras. Nu heb je er nog maar een paar. Mahut, Llodra, Karlovic (die vooral het serve&serve spelletje beheerst) en in zekere zin ook Andy Roddick. Al blijft die laatste eigenlijk te vaak achterin om als S&V te kwalificeren ...
Net niet meer bewust meegekregen helaasquote:
Dat was natuurlijk de opperkoning.quote:
En Becker wel? Wanneer ben je dan begonnen met kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net niet meer bewust meegekregen helaas
Ja, wat een held. Die Wimbledonfinale in 1990. Zelden zo blij geweest. En die finale van de US Open 1991 tegen Courier: 6-2 6-4 6-0.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk de opperkoning.
Ik ook.quote:Ik had dezelfde tenniskleding die hij had
Ik niet.quote:, dezelfde tennistas en natuurlijk een Wilson racket.
Hij ziet er iig wel zelfverzekerd uit. Beetje irritante jongen om te zien. Zo komt hij iig op mij over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Simon, nog een tie-break. Dimitrov komt er wel.
Het was een grap, want ik zei het tegen mezelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het gaat toch over tennis? Soms afdwalen.
En als Federer dik staat te winnen is het niet goed omdat er geen spanning isquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En die finale van de US Open 1991 tegen Courier: 6-2 6-4 6-0.![]()
quote:
Niet helemaal waar. Zoals ik laatst een keer aangaf, vond ik Federers overwinning op Hewitt in de finale van de US Open van 2004 geweldig. Of zijn halvefinaleoverwinning op Roddick op de AO van 2007. Ik vind het op zichzelf niet uit als hij dik wint als het is omdat hij geweldig speelt Maar ik ben er niet altijd consequent in; dat geef ik toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als Federer dik staat te winnen is het niet goed omdat er geen spanning is
Zeker twee tie-breaks als je het mij vraagtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef Valdivia het volgende:
Mahut vs Karlovic nu in volgende ronde.
Leuk affiche op gras.
"Die Cilic" was een clear fav en is de nummer 13 van de wereld..natuurlijk krijgt die jongen kansen, maar Cilic is een shotmaker, Karlovic totaal niet. Buiten een knalharde service en aardig volleren (vooral door zijn lengte) is het matig..In mijn ogen is Ivo alleen beter met zijn service. Mahut heeft een fantastische touch aan het net en is gewoon completer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:46 schreef Valdivia het volgende:
Ik vond dat Mahut behoorlijk goed wegkwam vandaag anders, die Cilic liet toch aardig wat kansen liggen en liet zich 2x de kaas van het brood eten in die tiebreaks.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"Die Cilic" was een clear fav en is de nummer 13 van de wereld..
Goede argumentatie manquote:
Ben benieuwd naar Hewitt-Roddick. Kan hem helaas niet zien. Hoop dat A-Rod wint.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:27 schreef kleinzusje het volgende:
13:30 Blake J. v Querrey S.
13:30 Istomin D. v Fish M.
15:00 Murray A. v Garcia-Lopez G.
15:00 Ferrero J. v Malisse X.
16:30 Hewitt L. v Roddick A.
16:30 Mahut N. v Karlovic I.
18:00 Youzhny M. v Simon G.
( niet zeker of de tijden kloppen )
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:27 schreef kleinzusje het volgende:
13:30 Blake J. v Querrey S.
13:30 Istomin D Lopez. v Fish M.
15:00 Murray A. v Garcia-Lopez G.
15:00 Ferrero J. v Malisse X.
16:30 Hewitt L. v Roddick A.
16:30 Mahut N. v Karlovic I.
18:00 Youzhny M. v Simon G.
( niet zeker of de tijden kloppen )
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Valdivia het volgende:
Edward zit weer klaar voor ons!
Ja, en het gekke is dat hij niet eens zo slecht is gaan spelenquote:
Nee hoor. Dauphine begint sowieso pas na 15:45, ongeacht of deze partij nu snel afgelopen is of niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef thettes het volgende:
Dus duurt het ook nog eens langer voordat wielrennen begint op Eurosport
Laat Querrey er nu ook maar totaal overheen lopen dan.
Rot op jinxerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wie moet in Dauphine spelen ?
Cultheldje in wordingquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
Querrey is ook wel een geniale gozer, met z'n kutkop en Donald Young petstijl!
Vind ik niet, hij kon 'm nog easy slaan en liet 'm duidelijk gaan. Hij had het punt waarschijnlijk 9 van de 10 keer nooit meer gewonnen, maar het hoort gewoon altijd opnieuw als je 'm nog kunt raken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Hewitt wordt eventjes flink in zijn kont gepakt door de scheidsrechter.
Roddick stopt met spelen omdat hij denkt dat de bal uit is, bal blijkt in te zijn maar de scheidsrechter laat het punt evengoed opnieuw spelen. Set Roddick nu.
Nee, als je stopt met spelen is dat je eigen verantwoordelijkheid. De call kwam ook pas nadat hij stopte, dus daar lag het niet aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij kon 'm nog easy slaan en liet 'm duidelijk gaan. Hij had het punt waarschijnlijk 9 van de 10 keer nooit meer gewonnen, maar het hoort gewoon altijd opnieuw als je 'm nog kunt raken.
Wacht, ik haal even dingen door elkaar, je hebt gelijk. Hij stopte met spelen, idd in: punt verloren, uit: punt binnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, als je stopt met spelen is dat je eigen verantwoordelijkheid. De call kwam ook pas nadat hij stopte, dus daar lag het niet aan.
Vreselijk sympathieke gozer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
Querrey is ook wel een geniale gozer, met z'n kutkop en Donald Young petstijl!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef APK het volgende:
Blake ziet er ook steeds meer als een dakloze uit.
Die het handdoekje aan ARodd geeft ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kun je een screenshot van dat getinte ballenmeisje maken als ze in beeld komt?
Waarom keek je niet op de BBC? Veel beter en vast wennen voor Wimbledonquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Wopper1 het volgende:
Yeah!
Heerlijk.
Alleen die Theo Bakker. Waarom vergelijken ze Hewitt nog altijd met de Hewitt en zijn topjaren.. Dat ze daar niet moe van worden.
Woppertquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Wopper1 het volgende:
Yeah!
Heerlijk.
Alleen die Theo Bakker. Waarom vergelijken ze Hewitt nog altijd met de Hewitt en zijn topjaren.. Dat ze daar niet moe van worden.
Ze was ook niet echt prominent in beeld meer nadat ik het vroegquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Woppert
@ Chriz2k : Effe geen tijd voor ballenmeiden![]()
![]()
Joh, maak je niet drukquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme dat Murray ophemelen weer op de BBC![]()
Ik hoop dat hij er vroeg uit ligt alleen maar om die Engelsen de mond te snoeren.
edit:
Heeeeel voorzichtig werd er toch nog een kritiekpuntje aangekaart. Maar die werd heel voorzichtig gebracht![]()
'hij zou iets meer aanvallender kunnen spelen' die werd er heel voorzichtig ingezet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |