Als kabel boy achter de schermen ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef wimderon het volgende:
Ik mag hopen dat Net5 erin slaagt om Edje te huren voor Wimbledon
Gras wordt helaas ondergewaardeerd. Tis al een kort stukje seizoen en er zijn ook al geen masters op gras toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef sven2345 het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom queens en halle gedowngrade zijn naar een 250 tournooi? voorheen kon je toch altijd 45 race points krijgen bij winst..
ouderwets genieten dit ja...soms ook oplossingen die alleen op gras kunnen, mooiquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is die Mahut toch een ouderwets gave grastennisser zeg
Heerlijk om naar dit grastennis te kijken, ipv het baselinegebeuk (waar ik op gravel enorm van kan genieten) dat de laatste jaren de standaard is geworden, helaas ook op gras.
Zo kon ik ook echt genieten van Tim Henman.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is die Mahut toch een ouderwets gave grastennisser zeg
Heerlijk om naar dit grastennis te kijken, ipv het baselinegebeuk (waar ik op gravel enorm van kan genieten) dat de laatste jaren de standaard is geworden, helaas ook op gras.
Henman, wat een held was dat. Ik wilde altijd zo goed kunnen volleren als Tiger Timmyquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zo kon ik ook echt genieten van Tim Henman.
Het was altijd hetzelfde, maar bleef op gras geweldig!
*3-5. Hij pakt in elk geval 1 breakje terug ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:1ste set? ( kan het niet volgen nl. )
En 3-6 *1-0quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
*3-5. Hij pakt in elk geval 1 breakje terug ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |