Edward? Die gaf gisteren geen commentaar..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm een held.Gisteren maakte hij Golubev belachelijk, omdat die Juve-fan is.
En ook al geeft die commentaar, dan is het geen commentaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Edward? Die gaf gisteren geen commentaar..
Ow ok.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Edward? Die gaf gisteren geen commentaar..
Bereid je maar voor danquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
schakel ik Eurosport in.. hoor ik opeens Edward![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Edward: "Ik krijg net het bericht dat Safin uit het toernooi zou liggen, maar ik weet niet of hij verloren heeft of zich heeft teruggetrokken"
Ontzettende teringdebiel...het regent al de hele dag daardoor kon JIJ geen verslag doen van live tennis. Welke optie zou het dan toch zijn
Hij kan zo lekker hoog praten hequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
schakel ik Eurosport in.. hoor ik opeens Edward![]()
Dat was Theo Bakker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow ok.Dan is Edward geen held. Wie gaf commentaar bij Monfils dan? Dat is wel een held.
Balen dat Wimbledon een dak heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het enige voordeel aan de regen is dat Edward z'n waffel houdt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoor net dat Mahut een enkelband tegen preventie heeft..weet iemand waar je die kan halen?
Misschien een idee om Edward een enkelband om z'n strot te laten tapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
De tering he.. Edward komt los nu hoor.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om Edward een enkelband om z'n strot te laten tapen
Edward is gewoon heel erg bezig met z'n innerlijke zoektochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |