Als kabel boy achter de schermen ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef wimderon het volgende:
Ik mag hopen dat Net5 erin slaagt om Edje te huren voor Wimbledon
Gras wordt helaas ondergewaardeerd. Tis al een kort stukje seizoen en er zijn ook al geen masters op gras toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef sven2345 het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom queens en halle gedowngrade zijn naar een 250 tournooi? voorheen kon je toch altijd 45 race points krijgen bij winst..
ouderwets genieten dit ja...soms ook oplossingen die alleen op gras kunnen, mooiquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is die Mahut toch een ouderwets gave grastennisser zeg
Heerlijk om naar dit grastennis te kijken, ipv het baselinegebeuk (waar ik op gravel enorm van kan genieten) dat de laatste jaren de standaard is geworden, helaas ook op gras.
Zo kon ik ook echt genieten van Tim Henman.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is die Mahut toch een ouderwets gave grastennisser zeg
Heerlijk om naar dit grastennis te kijken, ipv het baselinegebeuk (waar ik op gravel enorm van kan genieten) dat de laatste jaren de standaard is geworden, helaas ook op gras.
Henman, wat een held was dat. Ik wilde altijd zo goed kunnen volleren als Tiger Timmyquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zo kon ik ook echt genieten van Tim Henman.
Het was altijd hetzelfde, maar bleef op gras geweldig!
*3-5. Hij pakt in elk geval 1 breakje terug ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:1ste set? ( kan het niet volgen nl. )
En 3-6 *1-0quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
*3-5. Hij pakt in elk geval 1 breakje terug ...
En Edberg dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Henman, wat een held was dat. Ik wilde altijd zo goed kunnen volleren als Tiger Timmy
Rafter, Ivanisevic, Henman, Becker ... wat een serve&volleyhelden waren dat, en dan vooral op gras. Nu heb je er nog maar een paar. Mahut, Llodra, Karlovic (die vooral het serve&serve spelletje beheerst) en in zekere zin ook Andy Roddick. Al blijft die laatste eigenlijk te vaak achterin om als S&V te kwalificeren ...
Net niet meer bewust meegekregen helaasquote:
Dat was natuurlijk de opperkoning.quote:
En Becker wel? Wanneer ben je dan begonnen met kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net niet meer bewust meegekregen helaas
Ja, wat een held. Die Wimbledonfinale in 1990. Zelden zo blij geweest. En die finale van de US Open 1991 tegen Courier: 6-2 6-4 6-0.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk de opperkoning.
Ik ook.quote:Ik had dezelfde tenniskleding die hij had
Ik niet.quote:, dezelfde tennistas en natuurlijk een Wilson racket.
Hij ziet er iig wel zelfverzekerd uit. Beetje irritante jongen om te zien. Zo komt hij iig op mij over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Simon, nog een tie-break. Dimitrov komt er wel.
Het was een grap, want ik zei het tegen mezelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het gaat toch over tennis? Soms afdwalen.
En als Federer dik staat te winnen is het niet goed omdat er geen spanning isquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En die finale van de US Open 1991 tegen Courier: 6-2 6-4 6-0.![]()
quote:
Niet helemaal waar. Zoals ik laatst een keer aangaf, vond ik Federers overwinning op Hewitt in de finale van de US Open van 2004 geweldig. Of zijn halvefinaleoverwinning op Roddick op de AO van 2007. Ik vind het op zichzelf niet uit als hij dik wint als het is omdat hij geweldig speelt Maar ik ben er niet altijd consequent in; dat geef ik toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als Federer dik staat te winnen is het niet goed omdat er geen spanning is
Zeker twee tie-breaks als je het mij vraagtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef Valdivia het volgende:
Mahut vs Karlovic nu in volgende ronde.
Leuk affiche op gras.
"Die Cilic" was een clear fav en is de nummer 13 van de wereld..natuurlijk krijgt die jongen kansen, maar Cilic is een shotmaker, Karlovic totaal niet. Buiten een knalharde service en aardig volleren (vooral door zijn lengte) is het matig..In mijn ogen is Ivo alleen beter met zijn service. Mahut heeft een fantastische touch aan het net en is gewoon completer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:46 schreef Valdivia het volgende:
Ik vond dat Mahut behoorlijk goed wegkwam vandaag anders, die Cilic liet toch aardig wat kansen liggen en liet zich 2x de kaas van het brood eten in die tiebreaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |